Chytrý fotorámeček ZOOM.ME – zůstaňte ve spojení se svými blízkými
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Preco nikto neodpoveda na otazky paní Terezy, Kateřiny a pana Filipa??
Odpoved je dolezita pre dalsie objednavky! Predsa nebudem kupovat nieco, co
nefunguje.
Dobrý den, rámeček funguje a má již po světě více než milion spokojených uživatelů. S pozdravem Libor
Dobrý den, mám stejný dotaz jako paní Tereza, Kateřina a pan Filip. Také jsem u Vás zakoupila 5× fotoramecek na Vánoce a vše krásně fungovalo, ale poslední dobou to pořád píše, že není nalezen server, pořád to vypadává, přitom nám vše přes internet běží…A dělá to na všech pěti rámečcích… Že by náhoda, nevěřím!!! Dokonce nám nejdou ani přijímat fotky z aplikace… Jediné, co funguje je, když fotky nahraji přes počítač…Ale jaký to má smysl,když jsme to kupovali schválně kvůli tomu, že můžeme novou fotku poslat přímo babičkám z výletu atd…🤔 Chtělo by to něco vymyslet, třeba pořádnou aktualizaci, která by vše dala do pořádku. Evidentně se to neděje jen na našich fotorámečcích. Opravdu se mi nechce brát všem vánoční dárek s tím, že to budeme posílat na reklamaci, kde je 30dní na vyřízení… Také nepomohly restarty!!! A to ani tvrdý restart… Děkuji
Dobrý den, Jak jsme se už níže pokusili vysvětlit, zařízení je samo o sobě dost komplikované a jeho chod ovlivňují i jiné faktory než samotný rámeček. Pokud by problém přetrvával prosím určitě se nám ozvěte a technici Vám pomohou situaci vyřešit. S pozdravem Libor Poušek
Dobry den, ramecky jsme zakoupili do rodiny 3×, cca 4 dny jsme posilali
vsem fotky, najednou se kolikrat do aplikace nejde ani prihlasit a odeslane
fotky se v ramecku neukazuji, prosim o radu nez budeme odesilat na oficialni
reklamaci. Dekuji
Katka
Dobrý den, Může se stát , že servery dočasně vypadnou. Pokud by problém přetrvával více než pár hodin, prosím kontaktujte nás a naši technici s Vámi situaci vyřeší. S pozdravem Libor
Dobrý den, rámeček jsem koupil na podzim jako vánoční dárek, bohužel po prvním testovacím spuštění jsem zjistil, že není funkční, tj. vůbec nepřijímá a nezobrazuje fotky zaslané z aplikace. Po mnoha restartech jsem kontaktoval prodejce, kde mi byla velmi ochotně nabídnuta výměna zařízení, kterou jsem pochopitelně přijal. Dárek jsem tedy předal mamince pod stromeček, leč jaké bylo naše překvapení, když rámeček opět žádné fotky nezobrazil. Trapny moment jsem se snažil napravit tím, že rámeček bude fungovat s vloženou SD kartou a fotkami, které na ni budou nahrány. Před chvílí jsme tedy rámeček slavnostně spustili, ten bohužel nezobrazuje ani fotky z SD karty. Na reklamace bohužel nemám čas ani náladu, ale lidi, raději kupte osvědčený produkt za vyšší cenu – bude to bez starostí. Pěkný večer.
Dobrý den, Zatím nevíme o žádné jiné firmě která by tuto unikátní funkci rámečku měla. Přesto vzhledem k vice než milionu spokojených uživatelů a faktu , že Vám „nefungoval“ ani jeden ze dvou rámečků bude pravděpodobně chyba jinde než v rámečku. Prosím kontaktujte nás a technická podpora Vám určitě poradí a situaci pomůže vyřešit. S pozdravem Libor
Dobrý den, rámeček zakoupen na podzim, v pohodě šly fotky posílat přes aplikaci odkudkoliv, nyní nejdou, přitom vše nainstalováno. Zkoušela jsem i restart. Kde může být chyba?
Dobrý den,
Jak rámeček tak telefon , ze kterého se fotky posílají je závislý na
internetu. Internet poskytuje třetí strana a může ho různě limitovat či
omezovat (mohou být omezené služby či porty , dočasně či trvale )
případně mohou být technické problémy na zařízeních těchto třetích
stran. V případě problému nás prosím mailem , či telefonicky kontaktujte
a náš technik s Vámi situaci vyřeší.
S pozdravem Libor Poušek
Dobrý den, lze přímo z karty pouštět fotografie jako slide show nebo karta slouží jen pro kopírování fotografií z rámečku? Děkuji
Dobrý den, Fotky je vždy potřeba nakopírovat do rámečku aby bylo možné spustit slide show. S pozdravem Libor
Dobrý den, objednávala jsem 2× rámeček ted 15.12 s tím, že pokud budu platit kartou on-line a platba bude připsána nejpozději do 18.12 garantujete doručení do Vánoc. Zatím mi přijetí platby nikdo nepotvrdil a obj je ve stavu „přijata“. A v objednávce už i zmizela ta garance že zboží dorazí… Kde se dozvím jak to bude s mou objednávkou? Na mail zatím nikdo nereagoval. děkuji
Dobrý den. Je lepši dotaz směrovat přímo na slevomat nebo na naše obchodníky a ne do diskuze. Přesto už asi víte , že jsme všechny objednávky dodali bez problému před Štědrým dnem. S pozdravem Libor
Dobrý den, mam dotaz ohledně zasílání fotek jestli je možné, fotky zaslat přes aplikaci odkudkoliv a rámeček je zobrazí pokud je připojen k Wi-Fi. děkuji Michal
Dobrý den,
Je to přesně jak píšete. Fotku lze odeslat i z druhé strany zeměkoule a
na rámečku se zobrazí (podmínkou je připojení rámečku k internetu
prostřednícím WIFI).
S pozdravem Libor
prosim o radu jak se spouští fotky
Dobrý den, Nevím přesně co máte na mysli. Návod jak rámeček používat naleznete zde: http://www.chytryramecek.cz/files/manual_cs.pdf Případně nám napište mail na info@chytryramecek.cz s bližším popisem toho co Vám nejde a my Vás nasměrujeme. S pozdravem Libor
Dobrý den,
musí být rámeček neustále připojen k wifi? Lze jej používat tak, že se
do něj přes PC fotky nahrají a fotky se pak zobrazují bez připojení
(zobrazení z paměti).
Děkuji
Dobrý den, Rámeček nemusí být trvale připojený na WIFI. Fotky se dají nahrát po kabelu z PC a rámeček použít bez připojení jako běžný rámeček. S pozdravem Libor
Dobry den, poprosil bych o potvrzeni/vysvětlení:
- lze použít zařízení jako standardní fotorámeček? Tzn, nakopírovat
fotky z počítače a ty pak pouštět jako náhodné slide show?
- Vložení karty do zařízení slouží pouze ke zkopírování fotek ze
zařízení na kartu jak je uvedeno v návodě na str. 6 nebo lze kartou
rozšířit vnitřní paměť zařízení a přímo z karty pak pouštět
i fotografie jako slide show?
Děkuji.
Dobrý den, Rámeček lze propojit s PC kabelem. Rámeček se pak chová jako externí disk a fotky lze bez problému nakopírovat z PC do rámečku. S pozdravem Libor
Dobrý den,je rámeček kompaktibilni s iphone
Dobrý den, Aplikace pro odesílání fotek do rámečku je dostupná také pro iOS. S pozdravem Libor
Dobrý den, při registraci v aplikaci zoom.me mi aplikace po zaregistrováni a při přihlašování hlásí „the inserted data is incorrect“ Přitom jsem použil stejný e-mail a heslo jako při registraci. Kde je problém?
Dobrý den, Táto hláška se zobrazuje v případě , že se data neshodují. Prosím tedy znovu o kontrolu zadaných informací, nebo zkuste celý proces registrace znovu. S pozdravem Libor
Dobry den, celou noc jsem nabijel fotoramecek a pak mi na baterku vydrzel bezet pouhych 15 minut. Chapu ze 1000 mAh neni na celodenni prohlizeni fotek, ale 15 minut mi prijde opravdu malo.
Dobrý den,
Rámeček je primárně určený pro provoz s trvalým připojením k síti.
Proto má baterie nízkou kapacitu. Rámeček pár krát nabijte do plna a
nechte úplně vybít. Baterka se „naformátuje“ na plnou kapacitu.
S pozdravem Maroš
Dobrý den,
chtěla jsem se zeptat, zakoupila jsem 3 fotorámečky. Dnes došly, ale jeden
z nich nejde vůbec zapnout a na zbylých dvou se objeví na sekundu ZOOM.ME, a
hned to zhasne. Chtěla jsem se zeptat, zda dělám někde chybu nebo je něco
špatně s rámečky… Máme to jako dárek na vánoce, tak bych byla ráda,
aby to fungovalo, popřípadě se to stihlo do vánoc vyměnit. Děkuji.
S pozdravem Eliška
Dobrý den,
Zkuste prosím nechat rámečky nabíjet přes noc, nebo celý den a pak je
zkuste zapnout znovu. Velice pravděpodobně se jedná pouze o vybité baterky.
Jestli by problém přetrvával napište nám prosím obratem na mail.
S pozdravem Maroš
Dobrý den,
rámeček jsem si koupil, nahrál kvalitní fotky pomocí usb kabelu z pc do
rámečku, ale fotky se mi zdají v rámečku úplně bez kontrastu a vypadají
dost nevzhledně. Přitom fotografie, které jsou v rámečku nahrány jako
demo od výrobce, jsou v pohodě. Chtěl jsem se zeptat, kde by mohla
být chyba?
Dobrý den, V tomto případě bude nejspíše problém v použitých
fotkách. Kontrast LCD vašeho PC může být velice odlišný od kontrastu LCD
rámečku. Doporučuji zkusit nahrát fotky z mobilu přes originální
aplikaci a pohrát se s možnostmi filtrů. Určitě naleznete vhodné
nastavení.
Hezký den. Libor
Dobrý den,
chtěl jsem se zeptat jestli se dají v tom fotorámečku vytvářet složky na
ukládání fotek a jestli přehrává i video.
Díky TS
Dobrý den, Bohužel , rámeček používaní složek nepodporuje.
Hezky den. Libor
Dobrý den, ráda bych se zeptala…
Dají se přehrávat i videa v rámečku?
Dobrý den, Terezko,
moc mě to mrzí, ale obávám se, že rámeček je pouze na fotografie :-(
Nicméně obrázky se mohou měnit, tak když je uděláte za sebou, tak to bude
vypadat jako video :-)
Hezký den. Míša
Dobrý den, rád bych se zeptal jestli jde poslat fotografii i z jiného zařízení než je mobilní telefon. Na příklad z tabletu nebo počítače. Děkuji Krbílek
Dobrý den,
Jak z tabletu tak z počítače jdou fotky odesílat. Do tabletu použijete
stejnou aplikaci , která je pro mobil. Z PC se dají fotky na rámeček poslat
přes email (emailem jdou fotky odeslat i z tabletu).
S pozdravem
Libor Poušek
Dobrý den, jedná se prosím o rámeček, kdy je stále zarámovaná jedna fotka a nebo lze, aby se nahrané fotky postupně prolínaly? Jako např. spořič monitoru na pc? Děkuji za info.
Dobrý den, Paměť rámečku je na cca 4000 fotek. Na rámečku je možné
volit různé nastavení jako počet fotek které se mají zobrazovat , animace
které se má při přepínaní fotek použít a mnoho dalšího. Pro
detailnější popis různých funkcí doporučuji přečíst manuál
k produktu : http://www.chytryramecek.cz/files/manual_cs.pdf
S pozdravem
Libor Poušek
také mě zajímá velikost paměti
Dobrý den,
Rámeček má vestavěnou paměť 4GB kterou lze rozšířit použitím microSD
karty o dalších až 32GB
S pozdravem
Libor Poušek
Dobrý den. Má rámeček nějakou vnitřní paměť ? Děkuji
Dobrý den,
Rámeček má vestavěnou paměť 4GB kterou lze rozšířit použitím microSD
karty o dalších až 32GB
S pozdravem
Libor Poušek
Dobrý den,
rád bych si upřesnil o jaký typ rámečku se jedná, o zoom.me 3G nebo
o zoom.wifi? Ptám se z důvodu, že někteří prodejci nerozlišují název
ale pouze uvedou ve specifikaci. Tady to není patrné.
Děkuji za Vaši odpověď a jsem s pozdravem
Toumi
Dobrý den,
Jedná se o verzi rámečku bez 3G (pouze WIFI)
S pozdravem
MK
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,kupoval jsem 2 rámečky a mám stejný problém jako paní Eliška.Neustále padá wifi a píše to, že se nejde spojit ze servery atd.....Je už nějaké řešení?
Dobrý den,
Jak rámeček tak telefon , ze kterého se fotky posílají je závislý na internetu. Internet poskytuje třetí strana a může ho různě limitovat či omezovat (mohou být omezené služby či porty , dočasně či trvale ) případně mohou být technické problémy na zařízeních těchto třetích stran. V případě problému nás prosím mailem , či telefonicky kontaktujte a náš technik s Vámi situaci vyřeší.
S pozdravem Libor Poušek