Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail nebo objevte další.
Podzimní wellness pobyt s polopenzí: solná jeskyně, sauna i masáže
Hodnocení podniku Wellness Hotel Tatra
Naprosto super, mohu jen doporučit… Jídlo, obsluha, servis vše super 👌🏼 Na pokoji připravený sekt s jahodami a v baru welcom drink Mojito🙂
Děkujeme za zaslané hodnocení Vašeho pobytu. Budeme se těšit na Vaše další návštěvy našeho hotelového komplexu v Novém Bydžově.
více bych přitlačila, ale to je na každém ;) příjemné to ale bylo
Krasne koupelny, prijemne procedury, mily personal
Snidane! 22. 12. Byl k dispozici nakysly jogurt, zkazena sunka a zvlastni vajicka, priteli i mne bylo lehce nevolno, takze jsme to presli a mrzi me, ze se to stalo az v den odjezdu, takze jsme nemeli moznost vec resit hned na miste, protoze po dvou hodinach nevolnosti kdyz uz jsme byli mimo hotel se nas stav zhorsil, oba jsme zvraceli, a jelikoz jsem jidla snedla o neco vice stravila jsem kvuli krecim v zaludku ctyri hodiny v nemocnici na kapackach a pres Vanoce musela byt na sucharech. Slecna servirka, kdyz jsme pozadali o vajicka, rekla ze je donese z kuchyne, protoze vecer predtim byl raut, proto se domnivam, ze slo o zbytky
super jídlo, milý personál
pobyt byl moc krátký :-)
Nejvíc se nám líbilo, že jsme mohli být s manželem bez dětí :)
Parádně jsme si užili legraci na bowlingu…chválíme obsluhu :)
Parádně jsme si užili saunu…i ochlazovací venkovní bazének.
Parádně jsme si užili masáže…hlavně dámy masérky, které jsou moc sympatické a milé dámy.
Rohlíčky na snídani nám chutnaly :)
Nelíbilo se nám toho docela dost :( Bohužel.
Když jsme přišli na pokoj tak tam byla zima a vypnuté topení. Venku už mrzlo a museli jsme si docela dlouho počkat na zahřátí :(
Teplá voda ve sprše tekla jen ráno…večer to bylo příjemné už jen pro mého otužilého manžela.
Na celý víkendový pobyt byl na pokoji jen miniaturní odpadkový koš v koupelně :(
Jídla se nám zdálo být málo, bylo studené a nebyla ani žádná možnost druhého chodu k večeři :(
V solné jeskyni byla zima, neútulno, žádná muzika…snad jen hučící klimatizace :(
V pátek jsme přijeli po 17-té hodině a už jsme neměli možnost zaparkovat na hotelovém parkovišti :(
masáž a sauna byly fajn
neschopný personál v kavárně (až na staršího pána) hrozná obsluha na bowlingu, lokalita hotelu, malé porce jídla, hluk z bowlingu je slyšet po celém hotelu
Na pobytu jsem byla s kamarádkou a obě jsme si to užili. Sauny, masáže, ubytování, jídlo i pití.
Byl to relaxační od všedních dnů.
Ne výtka, ale názor. Při sauně a masáži bych uvítala nějakou relaxační hudbu.
Interier kavarny
Vše proběhlo bez problému, včetně platby faktury přes zaměstnavatele.
Jidlo – dle kuchare.
Tepla solna jeskyne.
Vybavení hotelu
lokalita
kuchyně
wellness docela pěkné
- Naprosto neochotný personál na recepci (všechny změny nebo dodatečné požadavky byly problém, často tam vůbec nikdo nebyl)
– Parkování, které bylo v rámci voucheru, nebylo možné, protože byl plný hotel (to asi nikdo nečekal)
– V restauraci obsluha věčně nebyla, u snídaní bylo potřeba si opakovaně žádat o nádobí a doplnění a celkově obsluha slabá
– Obsluha netuší, jaké víno prodávají a neumí ho ani podávat
– Podávaná káva v kavárně také nevypadala, jak by měla
– Bowling velmi zakouřený, bylo nutné si dokoupit ponožky, které ani neměli v naší velikosti
Děkujeme pisateli za hodnocení jeho pobytu v našem Wellness hotelu. Negativní reakce si dovolujeme nicméně uvést do souladu se skutečností :
- "neochotný personál na recepci" - vzhledem k tomu, že host byl ubytován na VIP pokoji měl při odjezdu zaplatit doplatek za VIP pokoj. Tento však odmítal zaplatit a tvrdil, že peníze sebrala recepční - při příjezdu a odjezdu měla směnu stejná recepční - kontrolou kamerového systému se tvrzení hosta- stěžovatele nepotvrdilo !
- parkování - monitorované hotelové parkoviště má parkovací stání odpovídající počtu pokojů.
- snídaně - obsluha - snídaně se podávají formou švédských stolů a personál pouze doplňuje chybějící pečivo, nápoje, teplý bufet, atd. a dále uklízí stoly po hostech, kteří již ze snídaní odešli, takže se nemůže věnovat pouze jednomu hostu po celou dobu jeho pobytu na snídani.
- servírování vína a káva - po doporučení značky vína si pisatel nechal lahev otevřít a vzápětí jí vrátil s odůvodněním, že jim nechutná a že chtějí sušší, to samé se opakovalo ještě dvakrát - i u polosuchého vína a degustace byla ukončena objednáním svatomartinského vína. U této lahve "degustace" byla "ukončena" a tato byla hostu naúčtována. V našem hotelovém komplexu servírujeme výhradně vína značky Pelvins. Je to značka vín vyráběných v rámci rodinného vinařství Hrabal z Velkých Bílovic. Pelvins je víno pro vinařské nadšence – ať už profesionály či věčné laiky. Víno, které si neláme hlavu zbytečnou složitostí. Poctivé v chuti, svěží v buketu, ušlechtilé v původu odrůd. Značka Pelvins se snaží poskytnout svým zákazníkům zcela jiný zážitek. Vína s tímto logem jsou příslibem poctivosti a uznávané kvality moravského vína, ale za zcela příznivou cenu.
- bowling - pisatel chtěl provést změnu rezervace již předem domluveného termínu hry. Toto však již není možné, protože jsou termíny her na drahách rezervovány minim.týden dopředu a bowling je zcela obsazen. Z hygienických důvodů se každý hráč přezuje v zakoupených nových ponožkách do předem hygienicky ošetřené bowlingové obuvy a teprve poté může hrát vlastní bowling. Ponožky jsou hráčům dodávány ve velikostech 33 - 47, takže většina hráčů s velikostí nemá problém a zůstávají jim i po hře. V celém prostoru bowlingové restaurace je zabezpečeno odvětrání klimatizací s řízenou rekuperací.
Vše bylo v pořádku. Z pobytu jsme byli nadočekávaní spokojení a s personálem taktéž. Pobyt ráda doporučuji dalším. Bylo to úžasné odreagování. Jídlo bylo také úžasné a oceňují, že se dalo k večeři vybrat.
Jen taková maličkost. Ale to byla spíš shoda náhod. Když jsem byla v sauně a šla jsem se zchladit do venkovního bazénku, tak mě tam zrovna viděl dělník, který opravoval fasádu na hotelu.
Děkujeme za zaslané hodnocení Vašeho pobytu. Budeme se těšit na Vaší další návštěvu v našem hotelovém komplexu, kde budete moci využít dalších služeb pro Váš aktivní odpočinek - vířivka v našem wellnes studiu či taneční večery na bowlingové restauraci. V termínu pobytu pisatelky probíhala obnova nátěru fasády, která skončila 31.10.2016.
Dobrý den,
musím pochválit personál celého hotelu za vstřícné vystupování, jak při objednávání, tak při pobytu v hotelu. Moc jsme si to tam s kamarádkou užily, odpočinuly a dobře se najedly!!!!
Děkujeme za zaslané hodnocení Vašeho pobytu. Budeme se těšit na Vaší další návštěvu v našem hotelovém komplexu, kde budete moci využít dalších služeb pro Váš aktivní odpočinek - vířivka v našem wellnes studiu či taneční večery na bowlingové restauraci.
-sauna byla skvělá
-výborná koupelna
-masáž trvala zhruba 15 min, ne 30 -první den bylo jídlo skvělé, postupně se zmenšovaly nejen porce, ale i kvalita(asi se střídali kuchaři)
-od pokojové služby jsme očekávali vysátí pokoje, což se nestalo po celý týden našeho pobytu(vždy byly jen ustlané postele)
-kafe jsme dostali taky jen první dva dny
Děkujeme i za toto hodnocení pobytu i když vzhledem od datumu uplatnění voucheru již uplynulo několik měsíců, tak rozhodnutí napsat hodnocení svého pobytu v našem hotelovém komplexu muselo v pisateli nejdříve "dozrát". Toho si velmi vážíme, protože pobyt si pisatel užil a stále na něj vzpomíná.
Naše masážní studio je centrálně řízeno počítačem a naši maséři nemohou dříve ukončit masáž, než je počítačem nastavena doba masáže. Veškerá jídla z nabídky hotelových polopenzí, tedy i váha jednotlivých ingrediencí jsou sestavovány s nutričními specialisty s ohledem na pobytové aktivity hostů. Je tedy možné, že pisateli se následně zdáli jednotlivé menší, ale tomu tak samozřejmě není. Pokojová služba každý den překlízí pokoje u ubytovaných hostů - součástí překlizení pokoje je jak vysátí pokoje, tak i doplnění chybějící instantní kávy a porcovaného čaje na každém pokoji.
přístup personálu, příjemné vystupování
tak celkově jsme si pobyt moc neužili, čekali jsme přes hodinu na jídlo, masáž byla spíše hlazením, i když chápu, že masírovat od rána do večera není asi úplně jednoduché, sauna studená, ubytování by se asi dalo připlatit za lepší. Nemají klasické barové drinky…
Děkujeme i za toto hodnocení pobytu. Pisatel se s prostředím, kde se rozhodl strávit několik dnů mohl důkladněji seznámit v nabídce Slevomatu - veškeré fotografie a nabídka odpovídají skutečnosti. Čekání na jídlo v restauracích je dnes standartní záležitostí a slušností vůči hostům, nejsme zařízení bufetové kategorie, tedy - v našem hotelovém komplexu chápeme večeři jako vyvrcholení prožitých zážitků a události celého dne a tím pádem ponecháváme hostům dostatečně dlouhý časový prostor pro jejich vzájemnou komunikaci /v žádném případě hodinu - jídla si ubytovaní objednávají z hotelových polopenzí/ a konzumaci nápojů, včetně klasických drinků z naší nabídky jako např. Cuba Libre, Mojito, Piña Colada Bavorák, Fernetína, Bloody Mary, atd.. To vše se odehrává v příjemném prostředí podladěno tlumenou reprodukovanou hudbou. Velký důraz klademe na provoz sauny, která je natápěna minimálně hodinu před vstupem prvních hostů na teplotu 95 stupňů Celsia a tato teplota se udržuje až do poslední návstěvy. Stěžující pravděpodobně měli pootevřeny vstupní prosklené dveře, takže docházelo k intenzivnímu úniku tepla, protože u více jak pěti tisíc pobytů v našem hotelovém komplexu nebyla ani jedna negativní reakce na provoz sauny !!!!! Naši zkušení maséři při masážích přistupují zcela individuelně ke každému hostu - tedy při komunikaci s masérem je nezbytné sdělit i své požadavky na "silovější" provedení masáže, Snažíme se našim hostům vyhovět v naší široké nabídce pobytových aktivit na více jak 100%, protože chceme, aby si pobyt v našem hotelovém komplexu dostatečně užili za cenu, kterou zaplatili.
Líbil se nám přístup majitele, jedné z recepčních – ochotná, vstřícná, usměvavá, vyřídila všechny naše požadavky, dokonce nabídla kompenzaci jiné služby za nečerpané benefity z voucheru.
Příjemné a klidné ubytování, užili jsme si to!
Druhá recepční byla velmi neochotná, nepříjemná. Nesrovnalosti při stravování – na co máme a nemáme nárok. Nakonec se vše k naší spokojenosti vyřešilo.
Děkujeme za zaslané hodnocení Vašeho pobytu. Budeme se těšit na Vaší další návštěvu v našem hotelovém komplexu, Při ubytování hostů se podávají komplexní informace - těch je hodně i co se týká stravování - "Hotelových polopenzí" vzhledem k tomu, že ve všech restauračních provozech je dále pro hosty v nabídce jídelní lístek či bowlingové speciality. Proto pravděpodobně pisatel píše o "nesrovnalostech ve stravování - na co je nárok a na co není nárok" pro ubytované hosty ze slevových portálů -Slevomat,Slevoking,Hyperslevy,Nákup v akci, Pepa,Slevadne,NewGo.cz,atd. V minulosti totiž docházelo k tomu, že ubytovaní hosté ze slevomatových portálů požadovali jídla, která nebyla součástí nabídky pobytových polopenzí.