Rezervaci zaznamenali tak, že o ní personál nevěděl, i když jí posléze někde dohledali. Jako omluvu nabídli becherovku, kterou jsme jim řekli, že nepijeme. Asi proto jí pak donesli…Protože o nás v kuchyni nevěděli nahradili část menu alternativou. Že by nás o tom informovali dopředu, nebo nám možná dali na výběr alternativ ani nápad. Inu na klientech a jejich přáních jim opravdu nesejde. Obsluha katastrofální.
Vyjádření podniku
Před 7 roky
Dobrý den, opravdu nás mrzí, že jste nebyli spokojeni. Věc jsme prověřili a skutečně došlo k chybě, že jsme si rezervaci nezapsali, tudíž o ní kuchyně ani následná směna obsluhy nevěděla. Za to se velice omlouváme a i jsme se Vám omluvili na místě. Jako kompenzaci jsme ihned dali aperitiv, nevěděli jsme, že zrovna Becherovku nemáte rádi.
Co se týče části menu, konkrétně dezertu, který opravdu nebyl připravený z výše uvedeného důvodu, tak jsme Vám nabídli na výběr jakýkoliv dezert z aktuální nabídky. Není tedy pravda, že jsme nedali na výběr altenativu.
Na spokojenosti klientů nám záleží velmi, nicméně chyba se občas stane i těm nejlepším.
Věříme, že se podobná chyba se zaznamenáním rezervace již nestane.