Všechna hodnocení pochází od zákazníků, kteří zakoupili a využili službu podniku na Slevomat.cz
Pouze ověřená hodnocení
Všechna hodnocení pochází od zákazníků, kteří zakoupili a využili službu podniku na Slevomat.cz
Filtry
Recenze zákazníků
Alzbeta
březen 2017
3,0/5
Po tom, čo nejaká slečna zabudla(?!?) deň pred Vianocami(!) na moj termín manikúry, dostala som ako bolestné ďalší voucher.
Manikúru mi po Vianociach robila slečna-blondýnka a bolo to naozaj kvalitne, pekne urobené, vydržala mi až 3 týždne skoro bez poškodenia… ale..
Druhú manikúru (voucher ako bolestné) mi robila už iná slečna (čiernovláska okolo 40?) a celé špatne.. Už hneď po dokončení to vyzeralo lajdácky, teraz po asi 4 dňoch mám lak na 4 nechtoch už hodne poškodený a na 2 sa začína odlupovať.. Bude to nielen samotnou prácou tej slečny, ale aj značkou laku, dala mi na výber niečo neznáme, dokonca ruské???
Suma sumárum – kvalita manikúry závisí na slečne, ale pri objednávaní cez sms to nie je možné ovplyvniť, ku komu sa dostanete :(
Hodně mi krvácely kůžičky a bolelo to dosti ještě 2dny. Lak se mi začal olupovat po 1 1/4 dni a teď je čtvrtek, tj. Týden po lakování a už je to hrozné.
Bohužel zatim neni vhodný termín na opravu.
Lepsi nez nehty domaci.
A problemy jsem dostala dalsi voucher – omluva aspon.
Objednavaci system pres sms je hloupy a nefunguje jak by mel. Proto jsem prisla a moje rezervace nebyla. Slecna asi spechala večer domu a ja mam v laku bublinky.