Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Tahle je totiž skoro stejná.
Nasávací kryolipolýza s možností lymfodrenáže pro ošetření problémových partií
Hodnocení podniku The One Wellness club Praha
..
..
Děkujeme za Vaše hodnocení. S pozdravem, K. Micková, E.C. To Well
Tento podnik jsem navstivila jiz opakovane, velice prijemny a profesionalni pristup! Nyni poprve na kryolipolyzu, zajimave a tesim se na vysledky
Děkujeme za velice pěkné hodnocení. S pozdravem Mgr. Vladimír Žitný The One wellness club
Přístup personálu, vše vysvětlí a poradí.
Vzhledem k tomu, že úbytek cm žádný nenastal a to jsem chodila přesně jak mi bylo doporučeno (2× týdně kryo a lymfo po sobě), pila jsem dostatek vody, vouchery jsem ještě přikupovala aby všechny partie byly ošetřeny alespoň 2×, nezbývá než hodnotit takto. Věřím, že někomu to třeba pomohlo, ale mě tedy ne.
Moc děkujeme za hodnocení, první měřitelné výsledky po ošetření kryolipolýzy se dostavují po cca 4-8 týdnech po ošetření, proto ještě doporučujeme chvíli na výsledek počkat. S pozdravem Mgr. Vladimír Žitný The One wellness club
Pristup personalu byl vynikajici, krasne prostredi.
Velice si vážíme vašeho hodnocení a děkujeme. S pozdravem Mgr. Vladimí Žitný The One wellness club
Velice příjemné prostředí, příjemný a ochotný personál, super relax
Velice si vážíme vašeho hodnocení a děkujeme. S pozdravem Mgr. Vladimí Žitný The One wellness club
Comfortable and relaxing
Moc děkujeme za hodnocení. S pozdravem Žitný The one wellness club
Prostředí, ochota , kvalita.
Moc děkujeme za vaše hodnocení. S pozdravem Žitný The One wellness club
Příjemný a milý personál. Byla jsem zde už několikrát a vždy spokojena.
Moc děkujeme za hodnocení. S pozdravem Žitný The one wellness club
Velice příjemné a profesionální.
Děkujeme za vaše hodnocení. S pozdravem Žitný The one wellness club
Moc hezka a mila obsluha, prostredi a vyborna dostupnost
Děkujeme za hodnocení. S pozdravem Žitný The One wellness club
Navštívila jsem salon, obsluha odpověděla na všechny mé dotazy a zatím jsem spokojená. Uvidím podle výsledku, který se dostaví prý za delší dobu až dva měsíce.
Salon by se mi líbil spíš s vstupem přímo z ulice. Připadá mi to když jako když jdu k někomu na návštěvu do bytu. V místnosti jsme byli dvě ženy. Lehátka pár centimetrů od sebe, mezi námi paravan. Místnost je velká dalo by se to uspořádat jinak s větším soukromím. Objednací lhůty dlouhé. Špatně funguje obědnávací formulář z iphone – neposouvá se ve spodní části nedá se napsat číslo voucheru.
Děkujeme za hodnocení, co se týká objednávání, tak rezervační systém je koncipovaný pouze na objednávání z počítače, nikoliv telefonu. S pozdravem Žitný The One wellness club
hezké prostředí, v centru, ochotný personál
v rezervačním systému je problém najít večerní termín, jsou vybookované
Hodnocení si vážíme a za nedostatek volných večerních termínů se omlouváme, ale o naše služby je veliký zájem a večerní termíny jsou obsazené jako první. S pozdravem Žitný The One wellness club
hezka a mila obsluha, vyborna poloha wellness klubu
Děkujeme za Vaše hodnocení a moc si ho vážíme. S pozdravem Žitný The One wellness club
pěkné čisté prostředí
dobrá dostupnost MHD
příjemná obsluha
Přestože podnik u nabídky potvrdil používání jednorázových ochranných membrán, při ošetření se tak nestalo. Navíc v dotazech u nabídky byla uvedena používaná teplota –1°C, na můj dotaz při prvním ošetření mi byla sdělena teplota 0°C a při mém druhém ošetření 5°C. Až na tyto (celkem zásadní) nesrovnalosti jsem byla s procedurou spokojena.
Dobrý den,
děkujeme za Vaše hodnocení. Rádi bychom Vás upozornili, že při ošetření byla VŽDY použita ochranná bariera. Membrána byla pokládána přímo na ošetřovanou partii. U akce teplota -1°C není uváděna. S ošetřujícími jste se zřejmě špatně ohledně teploty pochopili.
Věříme, že s výsledky ošetření budete spokojena.
S pozdravem,
Micková The One Wellness club
Všem doporučuji
Byla jsem celkem na 5 procedurách a vždy jsem šla na řadu ve smluvený čas, velice milý a ochotný personál. Co se týče výsledků, po 1 týdnu již začínám pociťovat menší obvod stehen a především bříška.
milý personál, lokalita, decentně elegantní prostředí … budou mě zajímat hlavně výsledky, ale ty by se měly projevit za 1 – 3 měsíce
Milý personál.
Už v nabídce by mělo být upozornění, že Voucher je pouze na jednu jedinou partii, takže pokud někdo chce párovou partii (např. stehna), je třeba si zakoupit vouchery dva.
Dobrý den, děkujeme za připomínku a určitě jí příště do akce doplníme. S pozdravem Žitný Estetické centrum To well
Dobrý den, dnes jsem byla u vás poprvé :
1/ kdybych měla hodnotit ošetření, bylo by na jedničku,
2/ kdybych měla hodnotit vstřícnost personálu, tak vás již nikdy nenavštívím,
3/ kdybych měla hodnotit informace o ošetření, tak by bylo na 4, protože jsem se nic nedozvěděla (byla jsem i jinde a vše mi tam velice pečlivě vysvětlili. Poradili, řekli co dále, kdy mohu přijít…, co nesmím..). Nemám 150 kg a nemusím vlastně vůbec zhubnout, protože mých 55 kg je dostatečných. Ale chtěla jsem si to vyzkoušet.
4/ nyní hledám na internetu, jaké ošetření jsem absolvovala, co jsem měla a neměla, co jsem měla podepsat, co by se stalo, kdybych s ošetřením nesouhlasila, protože by mi to mohlo způsobit nějaké zdravotní problémy, … Vůbec mi nejde o cenu, ale o to, že by tyto informace měly být součástí běžného ošetření. (abych „recepční“ nekřivdila. Řekla : Nyní pijte asi 3 l denně, dodržujte vše předepsané, nechoďte dříve než.., to další jsem již neslyšela.). Zapla , odešla. Kdybych náhodou měla nějaké zdravotní problémy, tak mě našla po 50 min.
Děkuji za odpověď. Blanka Jindrová
Dobrý den, ošetření proběhlo, přesně podle popisu, který je napsaný v akci. Co se týká vstřícnosti personálu, klientka chtěla otevřít okno v místnosti, což teď v zimních měsících není možné, i tak jí ho kolegyně po delším rozhovoru s ní otevřela na 10 min, možná proto klientka hodnotí, že personál nebyl vstřícný, ale vedle leží paní za zástěnou a té zima nemusí být příjemná. Co se týká kontraindikací ošetření, klientka je má hned vypsané při koupi poukazu, dále jsou uvedené na webových stránkách a dále klient dostává informační leták na pročtení, kde jsou opět vypsané. Co se týká informací, klientka dostala základní režimové informace, co a jak po procedúře přímo od ošetřující a zbytek informací dostala vypsaných na 2 x A4, které si mohla během ošetření zatím pročíst a pokud by měla jakýkoliv dotaz, tak se mohla ošetřující optat nebo nám poté zpětně zavolat či napsat email. Ošetřující se vždy ptá, jestli je vše v pořádku a byla klientka spokojená a tato klientka potvrdila, že je vše ok a dotazy sama neměla.