Koupila jsem si čtyři vouchery a 17. 8. jsem objednala na 4. 9. hned ráno od 10:00, kdy otevírají, dvě hodiny pro dvě osoby přes rezervační systém, potvrzení nám dorazilo na e‑mail. Na místo jsme přijeli s předstihem, i tak už před námi byli jiní objednaní lidé a další za námi. Pán nám řekl, že koloběžky dvě hodiny nevydrží, že se budeme muset po hodině vrátit a koloběžku vyměnit, podivili jsme se, že tedy jejich systém umožňuje objednat si koloběžku na dvě hodiny, ale souhlasili jsme s výměnou po hodině. Pak nám pán řekl, že má pouze čtyři funkční koloběžky, že se včera všechny ostatní vrátily rozbité, nechápala jsem, proč tedy nedal vědět lidem, kteří měli rezervaci, když na ně měl e‑mailový kontakt, že nemají jezdit, že pro ně nemá koloběžky. Každopádně dvě koloběžky dal páru před námi a my jsme měli dostat poslední dvě funkční, ale bohužel po sepsání smlouvy a zaplacení zálohy pán zjistil, že vlastně fungují jen tři, tudíž má pro nás už jen jednu, takže nám nabídl jako kompenzaci dvou voucherů člun a zbylé dva vouchery na koloběžky, že si můžeme přeobjednat. Kompenzaci jsme přijali. Hned druhý den jsme si udělali rezervaci na zbylé dva vouchery na 25. 9. zase hned od rána od 10:00 a přijeli ještě dřív, kdyby bylo koloběžek zase málo, aby nás nikdo nepředběhl. Opět nám na e‑mail přišlo potvrzení. Když jsme dorazili na místo, řekl nám ukrajinský hlídač, že dneska se koloběžky nepůjčují, že mají rodinný den, argumentovali jsme tím, že máme několik týdnů potvrzenou rezervaci a že nám nikdo na e‑mail nedal vědět, že by byla zrušena, načež přišel zřejmě majitel, který nám velmi arogantně sdělil, že nám dneska koloběžky prostě nepůjčí, že ho naše rezervace nezajímá, že info o rodinném dni mají na Facebooku, řekli jsme, že jejich Facebook nesledujeme a proč nám tedy nedali vědět na e‑mail, když je mají? Na to odpověděl, že to bylo na Facebooku a na webu. Když jsme tedy chtěli voucher proplatit, pán řekl, že nám nic neproplatí a ať si napíšeme na nějaký jejich info e‑mail, chtěli jsme tedy potvrzení, že nám prodlouží platnost voucherů, na to nám taky řekl, že nám nic nenapíše a ať si napíšeme e‑mail. Poté řekl ukrajinskému hlídači, ať nás vyvede z areálu, hlídač nám cestou na omluvu vyprávěl, že jemu se také stalo, že si koupil přes slevový server zájezd a ten se nekonal a peníze zpátky nedostal. Ani jeden ze čtyř voucherů na koloběžky jsem tudíž nemohla využít na koloběžky, přičemž minimálně jednou jsme na místo jeli úplně zbytečně přes půl Prahy. Ráda bych tedy za dva vouchery, které mi nebylo umožněno využít, dostala peníze zpět.