Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.

Relaxační pobyt pro dva s bohatou polopenzí a pestrým programem

4,4 / 5 Hotel Morris**** Mariánské Lázně (mapa) 49 prodejů

Hodnocení podniku Hotel Morris****

4,4 2 954×
Pouze ověřená hodnocení 
Všechna hodnocení pochází od zákazníků, kteří zakoupili a využili službu podniku na Slevomat.cz
Pouze ověřená hodnocení 
Všechna hodnocení pochází od zákazníků, kteří zakoupili a využili službu podniku na Slevomat.cz
Podrobné hodnocení
Prostředí 4,5
89.49%
Personál 4,3
85.382%
Jídlo 4,2
84.26%
Wellness 3,6
72.084%
Volnočasové služby 4,1
81.07%
Lokalita 4,6
91.666%
Průběh rezervace 4,5
90.926%

Filtry
Recenze zákazníků
Ivana
listopad 2016
 4,0/5

prostředí hotelu, ochotná obsluha.

na pokoji nefungující Wi‑Fi, zahrnuté procedury – plavání v bazénu mimo lokalitu.

Hodnoceno: 28. listopadu 2016
Hodnocená nabídka: Relaxační pobyt s nabitým programem
Hlavicky
listopad 2016
 5,0/5

Personál milý vstřícný, ubytovaní čisté krásné, služby dokonalé..byly jsme Max.spokojené :)

Slabší věnování se u procedur…ale řekla bych standart jako všude..

Hodnoceno: 8. listopadu 2016
Hodnocená nabídka: Relaxační pobyt s nabitým programem
Hanka
listopad 2016
 5,0/5

Krásný velký pokoj, příjemné prostředí, večeře formou bufetu, příjemné procedury. Byli jsme moc spokojení.

Milá ale trochu (více) pomalá obsluha u večeře. Po té co jsme si vyžádali nápojový lístek, tak už jsme se do konce večeře nedočkali nikoho, aby jsme si objednali…

Hodnoceno: 8. listopadu 2016
Hodnocená nabídka: Relaxační pobyt s nabitým programem
Jana
srpen 2016
 5,0/5

Skvely personal, skvele prostredi, vynikajici jidlo, jezdime opakovane, prijedeme zase

Nic jsme nenasly

Hodnoceno: 17. srpna 2016
Hodnocená nabídka: 3 dny plné pohody, wellness a dobrého jídla
Kamila
červenec 2016
 2,0/5

1. pratelska obsluha
2. prostorny pokoj, ktery bylo mozne vybrat a zamluvit dopredu
3. prijemne pusobici restaurace
4. prijemna hudba v restauraci
5. zabavny golfovy trenazer
Celkove klidne misto.

4* = dle hotelu:
1. pravidelne spinave sklenicky
2. otlucene nadobi
3. omezena nabidka vin
4. ulepena podlaha v restauraci u kavovaru
5. vykolejene dvere ve sprchovem koutu na pokoji
6. kvalita 20minutovych zabalu v cene neodpovidaji 4* kvalite
7. nedostatecne zajisteny pocet maseru pro pokryti potreb klientu; nabidka hlavne 20minut s nemoznosti dostat se na 50minutove masaze
8. aktualni nabidka barveni ras a oboci je bez barveni ras od patku do nedele; nezvladnute zasobovani
9. 20% sleva z voucheru na procedury se dala vyuzit jen minimalne, v zadnem pripade na specialni nabidky
10. nekvalitni televizni prijem pro ceske stanice; za to skvely pro nemecke
11. zaucujici se obsluha bez upozorneni a na recepci bez pomoci sluzebne starsiho kolegy

Hodnoceno: 2. července 2016
Hodnocená nabídka: 3 dny plné pohody, wellness a dobrého jídla
Některá hodnocení jsme vynechali, protože neobsahují slovní popis.
Nahoru