Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
3 dny ve 4* hotelu u zámku Hluboká n. Vltavou s wellness i gastro zážitky
Hodnocení podniku Hotel Podhrad****
Byli jsme s partnerem velice spokojeni! Kvuli casove vytizenosti nam.nevyslo vyuzit voucher v dobe jeho platnosti, ale i tak nam na nasi zadost vysli na hotelu vstric a platnost nam o mesic prodlouzili. Pekny pokoj, v restauraci skvele vari, ochotny personal, na prani studena vecere na pokoj, prijemne wellness, moznost objednani (bajecne!) masaze. Nastesti nam vyslo i hezke pocasi, takze se vylet a relax opravdu podaril.
Snidane jsou sice do 10h, ale kdyz prijdete v 9:30, tak uz tam toho na vyber moc nezbyde a personal se tvari, jako ze je zdrzujete, i kdyz se snazi, aby to nebylo moc znat. Cestujeme diky svemu povolani hodne po svete a tohle je bohuzel velke minus u hotelu s jinak dobrymi sluzbami.
Velice pěkné prostředí, milý a ochotný personál, skvělý kuchař. Ráda sem opět pojedu. Jsem zde již poněkolikáté.
vse
se vším jsme byli spokojeni , na tomto pobytu jsme byli už podruhé
Vše bylo super. Můžu jen doporučit… obsluha v celém hotelu velmi příjemné a ochotné chování
Prostředí
Hodně špatná organizace služeb
Do tohoto hotelu se rádi vracíme. Vždy je vše v naprostém pořádku
Nemáme co vytknout
Ubytování, wellness, parkování, ochotný personál
Ranní probouzení hlukem ze dvora u Knížecího Dvora, způsobeným příchodem zaměstnaců do práce, do firem sídlících tamtéž.
Ubytování, přístup personálu
Vše bylo super čisto ochotný personál .
Lokalita. Zařízení hotelu, wellness a stravování.
příjemné ubytování, příjemný personál
chaoz při obsazování welness a neřešení kapacity (pokud by se sešlo 8 lidí, kteří by neměli zájem o využití sauny, tak se nemají šanci vystřídat v bazénku, kde si mohli zaplavat 2 lidi, ve třech už jsme o sebe zakopávali a nemluvě o výřivce, mačkání ve výřivce v 5 cizích lidech také nebylo příjemné…)
Vše v pohodě. Jídlo velnes i přístup personálu.
Vse v poradku, personal ochotny.
Obsluha v restauraci, přijemné chování paní ve Wellness-centru, KRASNY pokoj nad očekávání – uklid v pořádku.
Blondýna (rovné dlouhé, úterý 9. 8.) na recepci by měla jít na prax do restaurace k Švejkovi resp. Solidní šance – možná by potom byla více přivětivá, anebo snad by nám mohla popřát příjemný pobyt, o usměvu ani nemluvě a nechovat se jak na nucených pracích … Možná, že se ředitel hotelu nechá inspirovat: „robotické chování“ se dnes jen tak nevidí…