Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Dovolená i wellness pobyt s polopenzí pro rodinu i pro dva v České Kanadě
Hodnocení podniku Hotel Nobys
Pobyt jsme si zakoupily s kamarádkou a pojaly jsme ho sportovně – jízda na kole. Pobyt zde byl příjemný, jídlo nám chutnalo a ta krajina uplně skvělá. Úžasné výlety na cykloturistiku. Personál byl příjemný a určitě se sem ještě někdy vrátíme.
Pivčo dobré
Snídaně mohly být obměňovány, každý den bylo na výběr jedno a to samé.
K večeři nebyla možnost výběru, bylo dáno jedno menu.
Dětský koutek je hrůza – jeden mini stan a asi 5 hraček. Škoda, že jsme nevěděli dopředu, přivezli bychom nějaké vyřazené hračky
Dobrý den,
děkujeme za reakci.
Na snídaních z našeho phledu není co obměňovat. Jedná se o švédský stůl se studeným a teplým bufetem. Každé ráno je na snídaních celkem 52 položek - tedy je z čeho vybírat.
Pokud si host zaplatí polopenzi, vybral si tak jednotné menu - u polopenzí není možnost výběru. Pokud si chete vybírat, nekupujte si polopenzi, k dispozici je jídelní lístek.
Dětský koutek budeme přes zimu opravovat. Stan koupíme nový, včetně hraček, které během sezony zmizely...
Hotel Nobys
Pěkné prostředí hotelu i velmi vstřícný personál, rychlá obsluha. Krásná okolní příroda.
Večeře, ač tříchodové, působily laciným dojmem.
Dobrý den,
děkujeme za zpětnou vazbu.
Hotel Nobys
Obsluha a prostředí fajn a pohoda
večeře silně podprůměrné:-(
Dobrý den,
nevíme, co si máme představit pod pojmem "Podprůměrné večeře".
Večeře jsou složeny ze tří chodů - polévka, hlavní chod, dezert.
Pokud Vám objem jídla nestačil, mohl jste si vybrat z běžného jídelního lístku.
Hotel Nobys
. zajímavé ubytování
. pěkné bezprostřední okolí hotelu – nedaleko náměstí, přitom na relativně klidném místě; u hotelu tenisový kurt, možnost uschování kol, dětské hřiště, terasa, wellness jsme nevyužili
. strava – velmi dobré večeře
. přístup personálu
2. patro bez výtahu – mohlo by případně vadit starším návštěvníkům
Dobrý den,
děkujeme za pozitivní hodnocení.
Výtah neplánujeme - myslíme si, že by se do budovy nehodil.
Hotel Nobys
krajina, okolí
Vše v bezvadném stavu, čisto, velmi příjemná obsluha, nadprůměrná kuchyně.
Dobrý den,
jsme rádi, že se Vám u nás líbilo.
S úctou
Hotel Nobys
Příjemné prostředí, dobré služby
Dobrý den,
děkujeme!
Hotel Nobys
Hezké prostředí a příjemné ubytování. Lokalita výborná především pro cykloturistiku. Domluva s majitelem naprosto bezproblémová, velmi ochotný.
Strava chutná, ale průměrná, není možnost výběru večeře. V ceně večeře není žádné pití, ani voda.
Dobrý den,
za polopenzi přes Slevomat platíte 95,- Kč. Snídaně je formou studeného a teplého bufetu, večeře je tříchodová - polévka, hlavní chod, zákusek. Umíte si doma za tuto částku udělat takovou snídani a večeři? :-)
S úctou
Hotel Nobys
Příjemný a ochotný personál.
Ubytování bylo odpovídající penzionu***, co ovšem bylo mrzuté, byla polopenze. Snídaně průměrná, teplý bufet studený už v 8,00 hod. ráno a večeře hrozné. První den jsme měli pár kousků kuřecích prsou s rýží a kari omáčkou, druhý den 3 plátky opečených brambor ( a to doslova), opět pár kousků kuřecího masa s neurčitou omáčkou. Na připomínku kuchaři, že toto jsou „dětské"porce, nám bylo sděleno, že to má nařízeno, dělat k polopenzi malé porce :-( Majitel tohoto penzionu zřejmě nepochopit podstatu slevových portálů. To není o tom"nechtějte slevu zadarmo“, ale přijeďte k nám znovu! S ohledem na to, že jsme k voucheru ještě dopláceli 400,– Kč za dvoulůžkový pokoj a po večeři v penzionu se šli najíst jinam, toto místo doporučit opravu nemohu. Ubytování přes Slevomat využívám pravidelně a bohužel pro tento penzion, máme zkušenosti z jiných míst a srovnání a jsou místa, kam se rádi vracíme.
Dobrý den,
celou situaci jsme prověřili a zde je naše stanovisko:
Jedinou chybu, kterou kuchař udělal, bylo přichystání dvou podobných chodů dva dny po sobě - to se již nebude opakovat.
400 Kč jste dopláceli, protože jste byli ubytováni v nadstandardním apartmánu, který na Slevomatu vůbec nenabízíme a jiné pokoje již volné nebyly.
Co se týče stravování, pravděpodobně jste nepochopila, že se u nás jedná o zážitkovou gastronomii, kde si má klient pochutnat, nikoliv se přejíst. Není pravda, že jste dostala 3 plátky brambor - dostala jste 1 velkou bramboru rozdělenou na dvě části a další jednu polovinu velké brambory - dohromady 200 g.
Klienti, kteří dokáží ocenit dobrou kuchyni, si k jídlu dávají třeba lahev vína a když chtějí okusit něco dalšího, objednají si z jídelního lístku - nemuseli jste se tedy chodit dojídat jinam, jak píšete.
Díky tomu, že používáme kvalitní technologie, není možné, aby ve várnicích byla studená vejce, nebo párky. Ve Vašem případě šlo o to, že klienti před Vámi, kteří měli také voucher přes slevomat, si naložili na jeden talíř 16 párků a všechna vejce - bylo tedy třeba jen pár minut počkat, než se připraví další.
Svému personálu důvěřujeme a tak jsme si jistí, že Vám nikdo neřekl, že má kuchař nařízeno dělat malé porce. Jak jsme zmiňovali v předešlých řádkách, nechceme a nebudeme dělat restauraci, kde dostanete na talíř tolik jídla, že je ani nesníte. Tento druh gastronomie s radostí přenécháváme jiným.
S úctou
Hotel Nobys
Příroda v okolí
Čistota v hotelu
Strava
V podkroví nefunkční Wi‑Fi.
Rozbité střešní okno-nejde bohužel zavřít(recepční jen pokrčil rameny).
Střešní okna bez stínítek(rolet).
Nepřipravenost hotelu na nápor hostů akce slevomat(doplňování u snídaně, obsluhování u večeře).
Nemožnost připisovat útratu za pití u večeře na číslo pokoje.
Vyšší ceny v restauraci hotelu.
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu.
Rozbité střešní okno ve Vašem pokoji bohužel nešlo opravit ze dne na den, bylo třeba objednat nové panty a je již opraveno. Rolety z oken strhal host před Vámi. Ostatní pokoje rolety mají.
V regionu, ve kterém se nacházíme je úspěch, že máme alespoň tolik personálu, abychom zajistili běžný provoz hotelu. Máte pravdu, když se seběhne 50 lidí ze slevomatu najednou na večeři, není v silách dvou číšníků všechny obsloužit najednou - proto se večeře podávají 2 hodiny - nikoliv jen přesně v 18:00 hod. Někteří hosté to chápou, někteří ne. S tím nic neuděláme.
Na pokoj útratu nepřipisujeme, neboť máme špatnou zkušenost s hosty, kteří odjeli bez placení.
S úctou
Hotel Nobys