Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Wellness odpočinek s vydatnou polopenzí v Jeseníkách
Hodnocení podniku Penzion Eva
Ubytování.
Večeře byly jednotné, určené spíše pro vegetariány :-) Třetí chod ve formě plátku buchty z marketu by se dal také vyřešit lépe :-) Ale polévky byly vynikající.
Velice nepříjemná recepční – vedoucí,
s žádostí o pokoj s vanou, nám nebylo vyhověno i přesto, že pokoje byly volné(asi by se paní nechtělo uklízet schodiště),
dostali jsme pokoj, kde nebylo sociální zařízení, bylo přes společnou chodbu s dalším ubytovacím pokojem (kdyby tam někdo bydlel, nemáme žádné soukromí). V pokoji byl nevysátý koberec a v lůžku na prostěradle pochodovaly nějaké breberky. Podoba tříchodové večeře nás zde překvapila: polévka vařená ze sáčku, druhý chod – rýže a pečené kuře‑žádná zeleninová obloha nebo něco, co by rozbilo chudobu talíře z vyvařovny ve fabrice… třetí chod – buchta – ok nejsme v luxusu. Na obsluhu v restauraci si nemůžeme stěžovat, velice příjemná.
Od paní z recepce jsem dostal nevhodně vyhubováno před jinými ubytovanými hosty, za špatně zaparkované auto. Když už jsem za tohle paní napomenul, že by se neměla takhle chovat k zákazníkům, tak při mé žádosti o kontakt na vedoucí se mi vysmála, že ONA je tady vedoucí… Tady se asi určitě neřídí příslovím „Náš zákazník – náš pán“.
děkujeme, ale tady už nás neuvidí určitě.
Vaši stížnost beru jako neadekvátní, z provozních důvodů jste dostali pokojík v přízemí, nikdy neubytováváme společně v obou pokojích pokud nejste jako rodina i přesto má každý pokoj svoje vlastní sociální zařízení, co se týče koberce, dokonce nějaké breberky, večeře, beru že jste se nějakým způsobem musel pomstít za to že jsem Vás upozornila a to ne jednou, že nemůžete parkovat na chodníku pod okny. Řídíme se příslovím náš zákazník náš pán, ale máme určitá pravidla abychom zachovali pěkné prostředí pro ostatní klienty a děkuji 99,99% klientům kteří to pochopili Dagmar Vajdečková
Byl to dárek synovi a podle jeho vyjádření byl i s přítelkyní velmi spokojen
Ochota personálu, krásné ubytování, snídaně ve formě švédských stolů nezklamala, pěkné okolí Jeseníků, finská sauna.
Studené a ne příliš dobré večeře, sleva na vlek 20% jen na určitý typ permanentky, kterou jsme ani nevyužili, masáž nebyla příjemná.
S pobytem jsme byli s přítelem spokojeni, penzion velmi pěkný, čistý, hezké ubytování, až na ten nejmenší pokoj co jsme dostali, jídlo také super, hlavně snídaně, co se týče večeří tak také spokojenost jen bych uvítala možnost výběru alespoň mezi dvěmi jídly, a wellness program mě trošku zklamal..čekala jsem, že když je to pro dva..tak že to nebude probíhat stylem, že přítel bude na mě čekat než mě paní namasíruje a pak se vyměníme, ale naopak vířivka pro dva nám to pak všechno vynahradila, dále musím pochválit velmi příjemný a ochotný personál, a krásné okolí, a plno sjezdovek nedaleko, takže celkově jsme byli spokojeni
Shrnu to dvěma slovy: Trochu podvod. Označení „TŘÍCHODOVÉ MENU“ považuju za výsměch! První den měl být dezert jeden mini kupovaný rumový perníček. Den druhý pak (bez přehánění) 0,5 cm plátek kupované bábovky.
A dalším fiaskem byly masáže.
Bylo uvedeno, že v ceně jsou masáž zad 25 minut pro oba. A thajská 25 min pro oba. Čekala jsem na manžela když jej slečna masírovala a od doby co do masérské místnosti vešel do doby co vyšel uplynulo 6,5 minuty. Mě masírovala o něco déle ale max. 8 minut. Podruhé to bylo jen snad o minutu o něco lepší.