Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Wellness balíčky na Křivoklátsku pro dva: až 24 balneo procedur
Hodnocení podniku Hotel Jesenice
Vše bezvadné. Personál ochotný – prima jednání při rezervaci. Jídlo vyhovuje.
Vše.
Velmi příjemné prostředí, vynikající jídlo. Domluva při rezervaci profesionální, ochota personálu na 100 %. Moc se nám líbílo, doporučujeme bez jediné chybičky. Děkujeme Anička
1) Pokud milujete procházky do přírody nebo pěší turistiku, je v okolí kam chodit.
2) Železniční muzeum v Lužné u Rakovníka je prostě pohádka.
3) wellness procedur je poměrně hodně, možná by však neuškodilo zařadit i nějakou masáž. 3× oxygenoterapie je trochu nuda
4) točená zmrzlina u hlavní silnice byla vynikající, ta na hotelu byla pouze průměrná (zejména „umělá“ jahodová)
5) mimořádnou pochvalu si zaslouží servírka Jana (SK), která byla milá a individuální přání uměla vyřídit na rozdíl od své kolegyně diskrétně.
1) hotel pochází zřejmě z doby podnikových rekreačních zařízení ROH, odpovídá tomu styl stavby a technický stav.
2) majitelé evidentně neřeší detaily, jako jsou nejrůznější nefunkční prvky, praskliny ve zdech, známky zatékání do střechy a tvorby plísně. Hlavně, že to sype a nic moc neinvestovat. Z části rusky mluvící personál úklid nijak nepřehání – nelze si nevšimnout zašedlých koberců, z nichž za léta zašlapaný prach neodstraní asi ani Vanish – skvrn a špíny se zbavíš. O hlukové izolaci mezi pokoji je snad zbytečné psát. Bylo možné vcelku bez problému pořídit přepis hovoru neustále se přiblble celý den smějících puberťaček, aniž bychom nějak zvlášť napínali uši a cíleně poslouchali hovory z vedlejšího pokoje. Na hrnek přiložený ke zdi zapomeňte – nepotřebujete jej. Další hosté po děvčatech již byli naštěstí kultivovaní a v klidu.
3) zvláštní „pochvalu“ by zasloužil ten, který do tak členité stavby navrhl pouze jeden Wi‑Fi router na celé patro (alespoň my jsme jich víc nenašli). Pokud budete ubytovaní například až někde na konci chodby, signál na pokoji budete hledat zcela zbytečně.
4) totéž platí o elektrických zásuvkách – aby bylo možné pracovat na počítači, nezbývalo, než vypojit lampičku a k zásuvce „zfárat“.
5) technický stav příjezdové cesty je v naprosto zoufalém stavu a může vyhovovat maximálně dobrodruhům milujícím kros. Pokud máte staré auto, nejspíš Vám to bude jedno. Jste-li majitelem nového moderního vozu a dbáte-li o něj, pak máte jedinou šanci – jízda krokem. A to doslova. Tedy pokud nejste bohatý motorista, jemuž je jedno, kolik utratí za péči o svůj vůz v autoservisu. Uhnete-li jedné díře, do druhé zaručeně vletíte. Co je smutnější, je to, že tento stav trvá evidentně od dob hlubokého komunizmu. Usoudili jsme tak podle vybledlé a oloupané staré dopravní značky s nápisem ve smyslu „Jezděte opatrně, cesta je ve špatném stavu.“ Toto je asi jediné, co nelze majitelům hotelu vytknout; cesta je patrně obecní. Na radnici by se měli zamyslet, zda chtějí turisty přilákat či odpudit a vyhnat.
6) pokud milujete klid a ruší Vás hluk dopravy, pak Vás nepotěší ani blízkost frekventované silnice, po níž jezdí i kolem třetí hodiny v noci poměrně slušné množství kamionů. Přes den je to samozřejmě podstatně lepší a kamionů jezdí asi tak 30× víc.
7) nepotěšil nás ani výběr jídla na snídani – nečekejte žádné ovoce, ani zeleninu. Hlavně, že se můžete na narvat šunkou a párky. Pak se divme, že už i malé děti jsou při takové životosprávě obézní a nic nevydrží.
8) vegetarián bude v tomto hotelu prakticky hladem. Maso je jasným trendem.
9) Zaregistrovali jsme situaci, kdy jedni z hostů pravděpodobně nejedli vepřové maso. Jako malé plus budiž panu kuchaři přičteno, že byl ochoten udělat pro tyto lidi něco jiného. Takový požadavek je však vhodné si vyřídit buď sami, nebo počkat na servírku Janu. Její druhá kolegyně Vás obslouží poměrně zvučným hlasem, že si Vašeho individuálního přání na změnu jídelníčku prostě nemůže zbytek restaurace nevšimnout. Cítili jsme se trapně i za zmíněné hosty a paní servírce bychom doporučili, aby byla v podobných situacích poněkud diskrétnější. Nemusí být každému příjemné, když se okolo sedící spolustolovníci dozví o Vašem problému.
10) předpokládali bychom, že při příchodu a ubytování nám slečna na recepci alespoň odpoví na pozdrav. Rovněž bychom očekávali podstatně větší ochotu a poněkud odbornější přístup např. při plánování procedur. Již jsme absolvovali několik wellness pobytů a nezřídka se nám stalo, že nám personál doporučil, kdy si plánovat které procedury po sobě a proč by neměly být obráceně nebo v jiném pořadí. Běžné je i to, že Vám na recepci poradí s výběrem turistických cílů a nabídnou Vám mapu tur. zajímavostí v okolí. Pokud však narazíte na slečnu recepční, která měla službu například v neděli 28. a v pondělí 29. srpna 2016, patrně nabudete dojmu, že hovoříte se znuděnou spící pannou, kterou její práce evidentně nebaví. Úsměv samozřejmě nečekejte v tom lepším případě. V tom horším, když budete potřebovat poradit, možná si počkáte i slabou čtvrt hodinku, než slečna recepční dotelefonuje, přičemž urputně neodvrátí oči od desky stolu, eventuálně monitoru počítače a Vy si budete připadat jako namalovaní a v koutku duše Vám vzplane podezření, že ten telefonát snad záměrně protahuje, aby se s Vámi nemusela bavit. Takový člověk zkrátka podle našeho úsudku nemá na recepci co dělat a pokud má nějaké problémy např. v osobním životě, neměla by je jako profesionál přenášet na pracoviště, aby následky její frustrace odnášeli hosté hotelu.
11) a jako třešnička na dortu – může se Vám docela snadno stát, že si Váš pobyt, netuše nic zlého, rezervujete v termínu, kdy hotel Jesenici hodlá navštívit prazvláštní skupina hostů (nepodařilo se zjistit, zda se jedná o volně poskládanou partu, či nějakou organizovanou skupinu, např. klub apod.), kteří se chovají natolik neakceptovatelně, že patrně svůj pobyt předčasně ukončíte. Na vlastní oči jsme letos zažili, kdy jeden z ubytovaných nevydržel a šel jim poněkud důrazně v 01:24h v noci říct, aby se ztišili a pokud hodlají „řvát jako na lesy, ať využijí např. hotelovou restauraci, odkud se jejich hulákání neponese do okolí a že hotel není jen jejich/pro ně.“ S ohledem na míru alkoholu v krvi nebyli tito lidé patrně schopni vnímat, že se chovají nevhodně a bezohledně k ostatním ubytovaným hostům i k personálu, který je nucen být vzhůru do noci jen kvůli takové sebrance výpitků, jež nazývá vulgární zábavu a ožírání se zábavou. Je s podivem, že se jednalo skupinu věkově zralých lidí, tedy střední až důchodový věk, od nichž se očekává, že budou spíš příkladem pro mladší „nevybouřené a nevyprofilované“ ročníky a kteří se pozastavují nad / a kriticky vyjadřují k neuctivým/vému chováním/ní mladších spoluobčanů.
Kromě všeho jsme byli poněkud nemile překvapeni celkovou „zchátralostí“ obce a regionu. Jako bychom ani nebyli v Čechách kus od hlavního města Prahy, ale někde v cigánské oblasti východního Slovenska. Škaredé, na cihly opadané a oprýskané domy s vymlácenými okny podél hlavní silnice a ne úplně ideální značení asi nejsou zrovna turistickým lákadlem. Tu a tam narazíte na pěkný dům s upravenou zahradou (jeden opravdu pěkný je téměř naproti malému romantickému nádražíčku), natřenými okapy, posekanou trávou… Na Moravě (zejména té jižní, ne na Hané, kde žijí potomci lakomých sedláků) jsou mnohé vesnice upravené, čisté, modernizované a škaredý neudržovaný nebo vybydlený dům jen těžko hledat, i když se samozřejmě také najde. Copak je Čechům, na rozdíl od Moravanů, jedno, v jakém prostředí žijí?
Pokud budete chtít navštívit pěkný hotel, zajeďte si do Klášterce nad Ohří. Zde Vás majitelé (paní a pan Křížovi) hotelu Bohemia Excelent přivítají skoro jako členy vlastní rodiny a líbit se Vám nepochybně bude i v moderním a velmi luxusním hotelu Sladovna v Černé Hoře u Blanska. Je samozřejmé, že v obou zmíněných hotelích se NESKUTEČNĚ dobře vaří.
Ubytování úžasné, nad očekávání. Polopenze formou švédských stolů průměrná. Neomezená konzumace zmrzliny (vždy čtyři druhy) v době večeří skvělá. Areál moc pěkný. Wellness procedury průměrné.
Personál byl poměrně nepříjemný, jak na recepci, tak v restauraci. Málokdy odpovídali na pozdrav. Byl velmi patrný rozdíl v chování ke klientům, kteří přijeli na tento voucher, a ke klientům, kteří si pobyt zaplatili celý (bez slevového voucheru).
všechno, moc spokojeni z celým pobytem i službami
Klidné prostředí, laskavý a ochotný personál.
Polopenze bez čerstvého ovoce a zeleniny.
Málo personálu-jedna servírka, která i přes moc práce byla stále usměvavá a ochotná.
Libilo se nam vse. Pan reditel byl mily, vstricny
Prostredi pekne les, chaticky. Jidlo vyborne, personal ok.
příjemný personál, pěkné místo, chutná strava
Vše bylo v naprostém pořádku
líbilo se nám prostředí, ubytování, ochota personálu. Jídlo bylo chutné
Krásné prostředí, domluvené vždy klaplo.
Měla jsem pocit, že bylo vše jakoby podle šablony, chyběl mi osobní přístup personálu, každý dostal proceduru bez predchoziho dotazu na zdravotní stav. Působilo to na mě chladně s cílem vytěžit peníze bez zájmu, je-li host spokojený.
Spokojenost. Byl to dárek, nemám negativa.
Velmi příjemné prostředí. Všichni zaměstnanci byli vstřícní a pohodoví.
Chybělo mi u snídaně celozrnné pečivo a zelenina.
Hotel velice útulný, čistý, pěkné pokoje, nové wellnes prostory, snídaně i večeře naprosto předčily očekávání.
Trochu nám vadilo, že procedury jsou tak trochu „šité horkou jehlou“
Krásné prostředí. Velmi příjemný personál. Dobré jídlo. A procedury jsme si také užili. A díky tomu, že nám vyšlo krásné počasí byl tento pobyt neuvěřitelný.
Možná více prezentovat nabídku procedur. Na pokoji sice byl jejich seznam, ale bohužel až při odjezdu jsme si na recepci všimli, že na některé hotel udělal akční ceny.
krásné prostředí, výborný personál, opravdu mohu jen vřele doporučit
Naprosto super. Jídlo, obsluha, balneo, ubytování není co vytknout.
Bublinková koupel..
Jídlo formou bufetu byl lepší průměr, poctivě udělané, odpovídající ceně, ale málo slané/nedochucené, což byl problém i jídla ala card..
Zbytek 20 minutovýcj procedur vcelku o ničem…
Vrčení stroje na oxygenoterapii prehlušilo relaxační hudbu…
Rašelinové zábaly.. Dali nám na záda teplý igelitový/plastový? Pytel s rašelinou..
Solná jeskyně – byla tam zima a 3 lehátka a 2 křesílka (ne příliš pohodlná a pro Sony jeskyni mě příliš vhodná dle mého názoru..) Protože jsme přišli o 2 minuty pozdě, lehátka nebyla a dokonce nám i lidi před námi sebrali naše deky.. (toho jsme si všimli později.. Naše blbost) ale jezdí tam hlavně páry, čekal bych spíše 4 lehátka.. Navíc 20 minut v době jeskyni je o ničem.. Taková ochutnávka od každého něco ale v celkovém důsledku nic pořádně..
Personál kromě první recepční byl vcelku milý, i když ne vždy úplně zorganizovany.. Trochu chaotický, ale ochotný.