Hotel Jesenice

4,3 / 5 (638 hodnocení)

Vybrané hodnocení: „Umístění hotelu u rybníka, krásný pokoj, ochotný personál, služby wellness, okolí.“

Wellness hotel

Dnes otevřeno: 12:00–22:00 Zobrazit všechny dny

Dnešní nabídky Hotel Jesenice

Předchozí nabídky

Hodnocení podniku Hotel Jesenice

Pouze ověřená hodnocení Všechna hodnocení pochází od zákazníků, kteří zakoupili a využili službu podniku na Slevomat.cz
Jana

Umístění hotelu u rybníka, krásný pokoj, ochotný personál, služby wellness, okolí.

Chybělo mi čerstvé ovoce a čerstvá zelenina.

24. 4. 2017
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
Vera_maskova

V tomto středisku jsme byli již podruhé, vše bylo v pořádku, určitě se tam ještě vrátíme.

23. 4. 2017
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
Tereza

Jidlo bajecne, obsluha super, hotel krasny, cisty. DOPORUCUJI VSEM.

23. 4. 2017
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
Renata

Hezký hotel, prostředí..

Pobyt formou All inclusive (na kartičkách v hotelu napsáno Inklusiv) je zaveden docela netradiční formou. Všude jinde je All inclusive zaveden, že si člověk může vzít co chce, kdy chce. Na Křivoklátsku je to napsáno jen ve voucheru, aby si člověk myslel, že to bude super, ale super to opravdu nebylo a ještě aby to dobře vypadalo napsáno na voucheru. To nevadí, zaplatili jsme si všechno, co jsme vypili mimo ty čtyři hodiny. Domů z hotelu jsem si přivezla šílenou rýmou, protože na pokoji byla zima. Topení sice trošku topilo, ale i když jsme ho měli zapnuté na max. topilo to uplně na minimum. V chodbě nám nesvítilo světlo, ale to všechno nebylo nic oproti koupelně. Docela jsem byla udivena, že na hotelu nebyli papuče. Obzvlášť, když v koupelně byla zima jako v Rusku a podlaha byla šíleně chladná! Personál tak na půl. Byla tam moc milá paní, která byla Slovenka, ta byla velmi příjemná a milá!! O ostatních se to nejspíš říct nedá. Bohužel, my už se nevrátíme a z pobytu jsme byli dost zklamáni! …

22. 4. 2017
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
Eliška

– Oproti minulým komentářům se hodně vylepšila příjezdová cesta (vypadala nově).
- Ochotný personál v restauraci (i nové brigádnice). Nadstandardní přání bylo vždy vyslyšeno a ráda bych poděkovala i paní kuchařce;). Vylepšila mi hodně můj narozeninový den :). Obědové menu mým pozvaným rodičům chutnalo.
- Při zažívacích potížích partnera personál vyšel vstříc (změna teplé večeře na suché pečivo).
- Z procedur se nám nejvíce líbilo nové masážní křeslo, velmi zajímavý zážitek (asi budeme hodně šetřit do prasátka, abychom si ho mohli pořídit domů :) ).
- 4 druhy zmrzliny (vyhrála čokoláda, ostatní byly trochu „umělé“ hlavně citron a jahoda).

– Při příjedu bychom uvítali pomoc při plánování procedur, ne zcela všechno jsme již vyzkoušeli a trochu jsme tápali co a kdy si naplánovat.
- Pokoj „nudle“ (velmi úzké). Jsem silným klaustrofobikem a pohled do zdi, která byla pár centimetrů od postele mi nedělala zcela dobře.
- Pobyt jsme využili v únoru. Okno bylo vždy hodně mokré. Voda tekla až na zem. Museli jsme použít hotelový ručník na vnitřní parapet.
- Zásuvky. Musela se vypojit lampička a odsunout kus nábytku. Oba jsme měli počítače a byl to trochu problém, stejně tak s WIFI. Převážně nám nefungovala. Pozitivum na tom je, že jsme šli raději ven…
- „Papírové stěny“. Z vedlejšího pokoje bylo slyšet téměř každé slovo. Vedle nás se ubytovali dva pánové, kteří si měli co říci i po půlnoci. Jejich zvučné hluboké hlasy byly pro mne zcela neslučitelné se spánkem (naštěstí tam byli jen jednu noc). Z druhé strany rodina s dítětem chodila spát dříve :D.
- U některých procedur bychom uvítali větší soukromí. (Solná jeskyně s párem cizích lidí. Chtěli jsme si občas také něco říci, ale radši jsme toho nechali, abychom nerušili druhou dvojici). Přemýšleli jsme kolik lidí před námi mělo kyslíkové hadičky v nose, zda se to vyměňuje nebo nějak čiští (věříme, že ano).
- Parafínový zábal. Pro mne byl příliš horký, upozorňovala jsem na to, ale slečna říkala, že je to takhle normální. Ještě druhý den jsem měla červené fleky na zápěstí jako od spáleniny (mám zřejmě citlivější kůži).
- Bublinková lázeň byla skvělá, jen jsme již po 5 minutách měli chladnější vodu.
Hotel má tři hvězdy a to odpovídá. Děkuji

22. 4. 2017
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano

Další hodnocení (339)

Podobné podniky

Kolotoč štěstíHledáte kolotoč štěstí?

Od teď máte kolotoč štěstí hned po ruce – nahoře v hlavičce pod tlačítkem