Paní kadeřnice je neochotná vyjít vstříc a domluvit si třeba termín na odpoledne je velký problém, telefon dost často nebere, ozve se až za dva dny. V ceně byla i masáž, kterou mě paní kadeřnice ani jednou neudělala, spěchá a účes jsem si musela sama navrhnout.
Vyjádření podniku
Před 8 roky
Dobrý den, Vaše reakce mě velmi zaskočila. Zatím jsem neměla problém s objednáváním na odpoledne, ale když mam lidi objednané skoro měsíc dopředu, tak se pak těžko hledá místo na odpoledne na posledni místo. Telefony neberu, když pracuju to je snad samozřejmé a večer nebudu nikoho otravovat, tak volám treba az další den. A účes jste si musela sama navrhnout? Velmi dobre si vybavuju jak jste mi skoro ve dveřích rekla ze by jste to chtěla jen nahoře víc zkrátit. Ja s tím pouze souhlasila, neboť mi to přišlo jako správné řešení :-)..A Vaše maminka mi to zrušila na poslední chvili, snažila jsem se s ni domluvit a najít náhradní termín, ale musí taky počítat s tím, ze mam opravdu plno a nevezmu každého hned druhy den, když chodím do práce i v sobotu. Nabídla jsem ji, ze muzeme voucher uplatnit a ze ji muzu objednat za tyden, souhlasila a rekla ze se ozve:-)... A ještě jedna věc, v kadernickem balíčku pro dámy zadna masaz nebyla, bohužel jsem si všimla az ted, ze jste si zakoupila balíček pro pány, což je nepochopitelné, kdybych si toho všimla při vašem příchodu, ani bych Vás nevzala a musel by to resit Slevomat..Hezký zbytek dne:-)