Po nákupu voucheru požadované velikosti objednávku realizujte v on-line aplikaci.
Zvolte v režimu platby „Slevomat voucher“ a číslo voucheru vložte do pole „kód voucheru“.
Vyberte typ obrazu: „fotoobraz na plátně s vlastní fotografií“, zvolený rozměr obrazu a jeho orientaci.
Stiskněte tlačítko „Přidat“ a pokračujte návrhem designu. Následně vložte obraz do košíku, zadejte osobní informace a odešlete objednávku.
Velikost fotky:Doporučuje se alespoň 5 pixelů na 1 milimetr tisku.
Doporučený internetový prohlížeč: Google Chrome.
Doručení:
zdarma: kurýr GEIS – na adresu zákazníka
Pokud budete mít problémy při zadávání objednávky v naší aplikaci, můžete nás kontaktovat buď telefonicky na čísle 516 770 521, nebo e‑mailem na adrese eshop@faxcopy.cz
Výrobek nelze vrátit v zákonem stanovené lhůtě 14 dnů – viz ust. § 1837 písm. d) občanského zákoníku – jedná se o dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu.
Honza
Dobrý den,
většinou před koupí si přečtu hodnocení dané firmy a u vás mě
zarazilo několik věcí, na které bych se chtěl zeptat. U jediného
hodnocení s jednou hvězdičkou si vaše zákaznice stěžovala, že byly
obrázky nekvalitně provedeny. Zástupce vaší firmy se bránil, že poklady
byly zákaznicí poslány nekvalitní, proto ta špatná výsledná kvalita.
Nabízel i možnost náhledu posladných podkladů.
A nyní tedy dotazy: Je u vás standardní postup, že v případě poslání
nekvalitních podkladů je použijete místo toho, abyste zákazníka upozornili
a požádali o zaslání nepoškozených podkladů? Je taky běžné, že
nabízíte třetím osobám k náhledu fotky, které k vám někdo pošle
k vytisknutí?
Faxcopy.cz
Dobrý den, na Vaše otázky se pokusíme zodpovědně odpovědět, a
začneme od konce. Náhledy fotografií nikdy nebyly nabízeny třetí osobě a
ani do budoucna nebudou. Zcela akceptujeme vlastnictví snímku.
Co se týče nekvalitních snímků, standardním postupem je u nás
zaužívaný zvyk, že v případě nekvalitního snímku klienta kontaktujeme
a seznámíme ho s danou skutečností. Ale lidé jsou různí – někteří
trvají na svém snímku i v případě nekvality a potom si stěžují, že
se jim to nelíbí a nebo se s klientem nedokážeme spojit – telefon
nebere, na e-mail neodpovídá a my jsme vázáni dodací dobou a uhrazenou
objednávkou, tak ať chceme či nechceme, objednávku musíme vyřešit,
abychom se vyhli dalším nepříjemnostem – tehdy, ať se nám to nelíbí,
se musíme držet zásady, že za dodané podklady zodpovídá klient. Samotný
objednávkový modul sice ukáže kvalitu podkladu, ale jsou klienti, kteří
snímek z mobilu např. umístní na rozměr 150×100 tak, že tento snímek
zabírá pouze 10% plochy daného formátu, snímek v této velikosti vykazuje
kvalitu na hraně, ale klient si nedá povědět a potom si ztěžuje.....
Netušíme, zda Vám tato odpověď pomůže při výběru, ale necháme
zhodnocení na Vás. V případě dalších otázek nás můžete kontaktovat
telefonicky.
Hezký den
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
většinou před koupí si přečtu hodnocení dané firmy a u vás mě zarazilo několik věcí, na které bych se chtěl zeptat. U jediného hodnocení s jednou hvězdičkou si vaše zákaznice stěžovala, že byly obrázky nekvalitně provedeny. Zástupce vaší firmy se bránil, že poklady byly zákaznicí poslány nekvalitní, proto ta špatná výsledná kvalita. Nabízel i možnost náhledu posladných podkladů.
A nyní tedy dotazy: Je u vás standardní postup, že v případě poslání nekvalitních podkladů je použijete místo toho, abyste zákazníka upozornili a požádali o zaslání nepoškozených podkladů? Je taky běžné, že nabízíte třetím osobám k náhledu fotky, které k vám někdo pošle k vytisknutí?
Dobrý den, na Vaše otázky se pokusíme zodpovědně odpovědět, a začneme od konce. Náhledy fotografií nikdy nebyly nabízeny třetí osobě a ani do budoucna nebudou. Zcela akceptujeme vlastnictví snímku.
Co se týče nekvalitních snímků, standardním postupem je u nás zaužívaný zvyk, že v případě nekvalitního snímku klienta kontaktujeme a seznámíme ho s danou skutečností. Ale lidé jsou různí – někteří trvají na svém snímku i v případě nekvality a potom si stěžují, že se jim to nelíbí a nebo se s klientem nedokážeme spojit – telefon nebere, na e-mail neodpovídá a my jsme vázáni dodací dobou a uhrazenou objednávkou, tak ať chceme či nechceme, objednávku musíme vyřešit, abychom se vyhli dalším nepříjemnostem – tehdy, ať se nám to nelíbí, se musíme držet zásady, že za dodané podklady zodpovídá klient. Samotný objednávkový modul sice ukáže kvalitu podkladu, ale jsou klienti, kteří snímek z mobilu např. umístní na rozměr 150×100 tak, že tento snímek zabírá pouze 10% plochy daného formátu, snímek v této velikosti vykazuje kvalitu na hraně, ale klient si nedá povědět a potom si ztěžuje.....
Netušíme, zda Vám tato odpověď pomůže při výběru, ale necháme zhodnocení na Vás. V případě dalších otázek nás můžete kontaktovat telefonicky.
Hezký den