Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail nebo objevte další.

Panoramatický fotoobraz z vlastní fotografie

Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce

Často se ptáte

Jak objednat zboží
Storno podmínky
Honza

Dobrý den,
většinou před koupí si přečtu hodnocení dané firmy a u vás mě zarazilo několik věcí, na které bych se chtěl zeptat. U jediného hodnocení s jednou hvězdičkou si vaše zákaznice stěžovala, že byly obrázky nekvalitně provedeny. Zástupce vaší firmy se bránil, že poklady byly zákaznicí poslány nekvalitní, proto ta špatná výsledná kvalita. Nabízel i možnost náhledu posladných podkladů.
A nyní tedy dotazy: Je u vás standardní postup, že v případě poslání nekvalitních podkladů je použijete místo toho, abyste zákazníka upozornili a požádali o zaslání nepoškozených podkladů? Je taky běžné, že nabízíte třetím osobám k náhledu fotky, které k vám někdo pošle k vytisknutí?

Faxcopy.cz

Dobrý den, na Vaše otázky se pokusíme zodpovědně odpovědět, a začneme od konce. Náhledy fotografií nikdy nebyly nabízeny třetí osobě a ani do budoucna nebudou. Zcela akceptujeme vlastnictví snímku.
Co se týče nekvalitních snímků, standardním postupem je u nás zaužívaný zvyk, že v případě nekvalitního snímku klienta kontaktujeme a seznámíme ho s danou skutečností. Ale lidé jsou různí – někteří trvají na svém snímku i v případě nekvality a potom si stěžují, že se jim to nelíbí a nebo se s klientem nedokážeme spojit – telefon nebere, na e-mail neodpovídá a my jsme vázáni dodací dobou a uhrazenou objednávkou, tak ať chceme či nechceme, objednávku musíme vyřešit, abychom se vyhli dalším nepříjemnostem – tehdy, ať se nám to nelíbí, se musíme držet zásady, že za dodané podklady zodpovídá klient. Samotný objednávkový modul sice ukáže kvalitu podkladu, ale jsou klienti, kteří snímek z mobilu např. umístní na rozměr 150×100 tak, že tento snímek zabírá pouze 10% plochy daného formátu, snímek v této velikosti vykazuje kvalitu na hraně, ale klient si nedá povědět a potom si ztěžuje.....
Netušíme, zda Vám tato odpověď pomůže při výběru, ale necháme zhodnocení na Vás. V případě dalších otázek nás můžete kontaktovat telefonicky.
Hezký den

Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.

Nahoru