Netermínová varianta: Před zakoupením voucheru si ověřte dostupnost volné kapacity na některém z níže uvedených kontaktů. Po zakoupení voucheru proveďte rezervaci v co největším předstihu, a to e‑mailem nainfo@hoteladam.cz nebo tel. 499 433 070.
Termínová varianta: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
Netermínová varianta: Zrušení či změna rezervace jsou možné nejpozději 4 dny předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher propadá. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí.
Termínová varianta:Změna rezervace je možná nejpozději 4 dny předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomatu na e-mailu vip.podpora@slevomat.cz či telefonu 222 745 354.
autem lze přijet přímo k hotelu, parkování pro hosty je zdarma :)
Přeji hezký den, Monika, Slevomat.cz
Veronika
Dobry den, mam zajem o termin 23.11 az 26.11, 2 dospeli a 3 lete dite?
Mate volno?
Dekuji
Petra Lavičková
Dobrý den,
prosím Vás, máte volný termín od 30.10. na 3 noci pro 2 osoby
s manželskou postelí?
Pak bych se chtěla zeptat na procedury? Do bazénu je vstup neomezený?
A vstup do sauny je myšleno 1 h/os/den?
Předem děkuji za odpověď.
Lavičková
Gabriela Dodkova
Dobrý večer, volný termín 27.12 až 30.12?
2× děti a 2× dospělí
Hotel Adam
Dobry den,
v tomto terminu neni mozne poukaz uplatnit.
Klimanek magdalena
Dobrý den,
nelze mi zaplatit i přesto že jsou volná místa a rezervací jsme prosli
standartne.
jedná se o termín 25.8. – 28.8.2017 rodinný pobyt 2+2 .
Děkuji za odpověd.
Klimánek
Slevomat.cz
Dobrý den, na Vašem emailu nevidím objednávku, nejprve si ji, prosím,
vytvořte zde na Slevomatu, vyberte způsob platby a objednávku dokončete.
Potom můžete zaplatit. Hezký den, Tereza.
Lenka Mikošková
Dobry den mela bych zajem o 4 dny dva dospělí dvě děti terminove od
9.10 nebo tyden co pokračuje,dekuji Mikošková
Veronika
Dobrý den,
máme zájem o nabídku ubytování, zejména o variantu : 4 dny (3 noci),
2 osoby · 2 dospělí + 1 dítě 14,9 let.
Ráda bych se ale zeptala, zda můžeme zvolit tuto variantu pobytu, když
s sebou chceme vzít sestru (14let a syna 1rok)?
Také prosím o informaci, zda jsou u Vás k dispozici k zapůjčení
dětské postýlky a jídelní židličky.
Předem děkuji za odpověď a přeji hezký den.
S pozdravem
Veronika
Hotel Adam
Dobrý den,
ano, určitě můžete. Jídelní židličky i postýlky k dispozici máme.
Prosíme o zaslání rezervace na info@hoteladam.cz.
Děkuji.
Klára
Dobrý den, v online rezervacích není přístupný říjen. Mohu se tedy
zeptat na volný rodinný pokoj v termínu 26.-29.10.?
Hotel Adam
Dobrý den, ano, v tomto rozmezí Vás ubytovat můžeme.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Prosím, dá se dojet k ubytování autem.
Děkuji
Dobrý den, pane Řačáku,
autem lze přijet přímo k hotelu, parkování pro hosty je zdarma :)
Přeji hezký den, Monika, Slevomat.cz