Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Tahle je totiž skoro stejná.
Báječná dovolená na Klatovsku: Neomezené wellness i chutná polopenze
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Termín si rezervujte v dostatečném předstihu na e‑mailu hotel@centralkt.cz nebo na tel.: 376 314 571.
- Dítě do 2,9 let bez nároku na lůžko a stravu zdarma
- Děti 3-12 let doplatek 690 Kč/pobyt s polopenzí (poloviční dětská porce)
- Starší osoby se hradí dle platného ceníku hotelu
- Veškeré doplatky se hradí po příjezdu na recepci hotelu
- Domácí mazlíčci: 200 Kč/noc
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma (před hotelem zdarma, hotelové parkoviště ve dvoře za poplatek 100 Kč (nutné rezervovat spolu s termínem))
- Zrušení či změna rezervace jsou možné nejpozději 7 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den,
máte prosím možnost zapůjčit dětskou postýlku ? Pokud ano, máte volný
pokoj pro dva dospělé + dětská postýlka v termínu 4–6.9.2017
? Děkuji
Dobrý den
byly by prosím k dispozici dva dvoulůžkové pokoje na dvě noci
v některých dnech 24.8.-29.8. ??
Děkuji vám za informaci, rezervaci bychom potvrdili co nejdříve.
dobrý den
volný termín :
27.08 – 29.08. 2018
pěkný den
petr šátral
Dobrý den, máte prosím volný termín od 01.-03.09.2017 ?
Dobrý den, Děkuji za Váš zájem o naše služby. Bohužel, je mi líto,
ale v uvedeném termínu je zatím hotel plně vybukován. Mohu Vám nabídnout
zařazení Vaší poptávky na „waiting list“ a informovat Vás okamžitě
poté, co se některý z pokojů uvolní.
Nebo využijte nejbližšího volného termínu :
08.09. – 10.09
Omlouvám se za špatnou zprávu. S pozdravem a přáním hezkého dne
Petr Šátral
Dobrý den,
Mate ještě volný termín 22.9–24.9 na dva pokoje. (Přijeli bychom
s pejskem v každém pokoji)
Díky Kudelková
Dobrý den,
Děkuji za Váš zájem o naše služby.
Bohužel, je mi líto, ale v uvedeném termínu je zatím hotel plně
vybukován.
Mohu Vám nabídnout zařazení Vaší poptávky na „waiting list“ a
informovat Vás okamžitě poté, co se některý z pokojů uvolní.
Nebo využijte nejbližšího volného termínu :
08.09. – 10.09
Omlouvám se za špatnou zprávu.
S pozdravem a přáním hezkého dne
Petr Šátral
Tetmin 27 nebo 28 na 3 noci jevolny dva pokojejeden pro 3 druhy 2
Dobrý den,
pokoje v tomto termínu ještě volné máme – 27.08. 2017
k potvrzení fixní rezervace potřebuji následující údaje :
číslo VOUCHERU
jména ubytovaných
termín
Děkuji.
S přáním pěkného dne,
Petr Šátral
Dobrý den,
jestli to chápu dobře, tak pobyt středa až pátek ve vašem hotelu nelze
nebo to nelze jen přes SLEVOMAT?
dobrý den
lze i přes slevomat
S pozdravem a přáním hezkého dne Petr Šátral
Dobry den chtela jsem se optat ,kdyz si ted koupim woucher muzu si vybrat termin az v listopadu?dekuji Holcmanova
dobrý den
je mi líto, platnost voucheru je do 30.09. 2017
nebo si vyhledejte případně pobyt na našich stránkách, www.centralkt.cz, složka LAST MINUTE, kde
naleznete i pobyty s delší platností
S pozdravem a přáním hezkého dne Petr Šátral
Dobrý den, máte ještě volný termín 20. – 22.8. pro 2 osoby (dvojlůžko)?
Dobrý den,
Děkuji za Váš zájem o naše služby.
Bohužel, je mi líto, ale v uvedeném termínu je zatím hotel plně
vybukován. Mohu Vám nabídnout zařazení Vaší poptávky na „waiting
list“ a informovat Vás okamžitě poté, co se některý z pokojů uvolní.
Nebo využijte volného termínu od 27.08. 2017 Omlouvám se za špatnou
zprávu.
S pozdravem a přáním hezkého dne Petr Šátral
Dobry den,
rada bych se zeptala, zda mate volny 2luzkovy pokoj v terminu 25.-27.8. nebo
1.-3.9.? Dekuji, Jitka
Dobrý den,
pokoje v tomto termínu ještě volné máme – 25.08. – 27.08
k potvrzení fixní rezervace potřebuji následující údaje :
číslo VOUCHERU
jména ubytovaných
termín
Děkuji.
S přáním pěkného dne,
Petr Šátral
Dobrý den, chtěla bych se zeptat jaké máte volné termíny pro tři osoby. Děkuji za odpověď Radka Peroutková
dobrý den.Třílůžkový pokoj až od 08.09.2017
pěkný den.petr šátral
Dobrý den, chtěla bych se zeptat na cenu za tři osoby na pokoji. Koupila bych si jeden voucher pro dvě osoby a chtěla bych se zeptat kolik by platila třetí osoba a jestli by byly v ceně všechny služby uvedené ve voucheru. Děkuji za odpovědˇ
dobrý den
třetí dospělá osoba doplací polovinu eny oucheru
pěkný den
petr šátral
Dobry den,bylo by volno od 16.8.? Dekuji.
Dobrý den,
Děkuji za Váš zájem o naše služby.
Bohužel, je mi líto, ale v uvedeném termínu je zatím hotel plně
vybukován. Mohu Vám nabídnout zařazení Vaší poptávky na „waiting
list“ a informovat Vás okamžitě poté, co se některý z pokojů
uvolní.
Nebo využijte volného termínu od 20.08. 2017
Omlouvám se za špatnou zprávu.
S pozdravem a přáním hezkého dne Petr Šátral
Dobrý den,
již jsem posílala i email – bez odpovědi. Byla mi špatně provedena
rezervace, psala jsem od 21. 8. NE od 21. 7. Teď v pátek k Vám rozhodně
nepřijedeme. Prosím k reakci a přerezervování termínu dle toho, jak jsem
uvedla. Děkuji.
Dobrý den, máte volné místo v období od 7.8.-11.8. pro 2 osoby na 2 noci? Děkuji. Štěpánka
Dobrý den,
Děkuji za Váš zájem o naše služby.
Bohužel, je mi líto, ale v uvedeném termínu je zatím hotel plně
vybukován. Mohu Vám nabídnout zařazení Vaší poptávky na „waiting
list“ a informovat Vás okamžitě poté, co se některý z pokojů
uvolní.
Omlouvám se za špatnou zprávu. S pozdravem a přáním hezkého dne
Petr Šátral
Dobrý den, máte prosím volný termín někdy mezi 3.8–6.8 pro 4 dospělé a jedno dítě, 3 roky? Díky
Dobrý den,
Děkuji za Váš zájem o naše služby.
Bohužel, je mi líto, ale v uvedeném termínu je zatím hotel plně
vybukován.
Mohu Vám nabídnout zařazení Vaší poptávky na „waiting list“ a
informovat Vás okamžitě poté, co se některý z pokojů uvolní.
Omlouvám se za špatnou zprávu.
S pozdravem a přáním hezkého dne
Petr Šátral
Dobrý den, máte volný termín od 17.7–19.7 ? Děkuji za opověď.
Přeji hezký den, chtěla bych se Vás zeptat, zda máte volný pokoj pro 2 osoby se 2 lůžky v termínu od 15.9. do 17.9.? Děkuji za odpověď a přeji krásný den.
Dobry den, máte volny termín od 14.7–16.7
dobrý den, ano, v tomto termínu máme ještě několik pokojů
Dobrý den, máte volný termín od 14.7–16.7 ?
Dobrý den,máte volný termín od 21.7–23.7 ?
dobrý den
ano, v tomtotermínu máme ještě několik volných pokojů
pěkný den, petr šátral
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
máte ještě volno v termínu 29.9. (nástup PA) – 1.10. (NE)? Tzn. varianta pobytu 3 dny/2 noci, 2 osoby. Pokud ano tak bychom objednali.
Děkuji Vejvoda
Dobrý den, Děkuji za Váš zájem o naše služby. Bohužel, je mi líto, ale v uvedeném termínu je zatím hotel plně vybukován. Mohu Vám nabídnout zařazení Vaší poptávky na „waiting list“ a informovat Vás okamžitě poté, co se některý z pokojů uvolní.
Nebo využijte nejbližšího volného termínu :
27.09. – 30.09
Omlouvám se za špatnou zprávu.
S pozdravem a přáním hezkého dne
Petr Šátral