bohužel je to tak. Momentálně komunikujeme o řešení, které by
zákazníkům nejvíce vyhovovalo.
Baru ze Slevomatu.
sabrina
Dobry den chtela bych si od vas,objednat dnes jidlo az domu muzu?Nemam cas na
vareni a porad jsem ve sluzbe tak by mne to to dost pomohlo ok.Moc dekuji za
vasi odpoved.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Po zjištění tohoto http://www.potravinynapranyri.cz/WDetail.aspx?id=10499&lang=cs&design=default&archive=actual&listtype=tiles budu jednat se Slevomatem o vrácení zakoupených voucherů – je to fakt humus, už bych tam jíst nemohla, i když provedou nápravu a to jsem zvažovala i ten ratarák, co je v nabídce 😖
Dobrý den, paní Vojkůvková,
děkujeme za zprávu. O tomto problému už víme a snažíme se ho okamžitě vyřešit ke spokojenosti našich zákazníků.
Baru ze Slevomatu.