Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Tahle je totiž skoro stejná.
Romantický pobyt ve Špindlu: snídaně, večeře při svíčkách, láhev sektu i sauna
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Netermínová varianta: Před zakoupením voucheru si můžete ověřit dostupnost volného termínu na e‑mailu sales@hotelklik.cz nebo telefonicky na 499 433 242.
- Termínová varianta:Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Recepci také předem informujte, pokud se na pobyt chystáte se svými domácími mazlíčky.
- Děti do 2,9 let bez nároku na lůžko a stravu zdarma
- Dítě 3–14,9 let s ubytováním a stravou 350 Kč/1 noc, 800 Kč/ 2 noci, 1000 Kč/3 noci, 1200 Kč/ 4 noci
- Starší osoby hradí vždy polovinu ceny vybraného balíčku
- Domácí mazlíčci: 200 Kč/1 zvíře/noc
- Wi-Fi zdarma
- Parkování: 50 Kč/auto/noc
- Netermínová varianta: Zrušení či změna rezervace jsou možné nejpozději 8 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá.
- Termínová varianta:Změna rezervace je možná nejpozději 8 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomatu na e-mailu vip.podpora@slevomat.cz či telefonu 222 745 354.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Máte prosím volný termín od 28.9 do 1.10?
Dobrý den, v balíčku 2dny (1noc) pro 2 osoby je 45 min sauny. To se musí využít v kuse? Jak je to časově s večeří, snídaní? A hl. termín 16–17.9 je asi plný už že? Děkuji
Dobrý den, volný víkendový termín Vám mohu nabídnout až na konci října. Snídaně se podávají od 07.30 do 10.00 a večeře od 18.00 do 20.00. Saunu si můžete rozdělit jak chcete po domluvě s recepcí a kapacitou. S pozdravem Gabriela
Dobrý den, prosím měli byste volný termín od soboty 23.9. do úterý
26.9 ?
děkuji Klára
Dobrý den,
ráda bych se zeptala zda máte volný termín 21.-24.9.2017? A zda je možno
využít formu platby fakturou přes zaměstnavatele (se splatností 21 dní)?
Děkuji moc.
Dobrý den,
máte ještě volno v termínu 29.9. (nástup PA) – 1.10. (NE)? Tzn.
varianta pobytu 3 dny/2 noci, 2 osoby. Pokud ano tak bychom objednali.
Děkuji Vejvoda
Dobry den
Mela bych zajem o termin : 10.8–12.8.2017
2× dospeli + 1× dite 3roky ..
Predem dekuji za zpetnou vazbu
S pranim krasneho dne V.V
Dobrý den, dle dostupných informací je parkovné 50 Kč na den,chtěla bych se zeptat, zda je parkoviště přímo u hotelu. Děkuji Leksová
Dobrý den, ano parkoviště je přímo u hotelu. Cena 50,– Kč/ den souhlasí. S pozdravem Martina
Prosím info v kolik hodin je nástup a odjezd děkuji
Dobrý den, nástup je možný nejdříve ve 14.00 hod. Opustit pokoj prosíme do 10.00 hod v den odjezdu. S pozdravem Martina
Dobrý den chci se zeptat je v balíčku i masáž a sauna děkuji za odpověď dilhofova
Dobrý den, Balíček „Romantický pobyt ve Špindlu“ v hotelu Tři růže zahrnuje návštěvu sauny neomezeně (při pobytu min.na 2 noci). Masáž není v ceně balíčku zahrnuta, ale je možné ji objednat přímo na recepci. S pozdravem Martina
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda-li máte volný dvojlůžkový pokoj v termínu od 13.8 do 16.8. Děkuji Kubová
Dobrý den, je mi velmi líto, ale ve Vámi vybraném termínu 13.-16.8. nemáme již žádný volný pokoj v hotelu Tři růže. S pozdravem Martina
Dobrý den, chtěla bych se zeptat jestli máte ještě volný pokoj pro dvě osoby v termínu od 28.8 do 31.8 2017. Děkuji Trbušková
Dobrý den, ve vybraném termínu máme volné ubytovací kapacity. Buď si můžete zakoupit termínovou variantu, poté již není kontaktovat hotel. Nebo netermínovou a poté napsat email na sales@hotelklik.cz s kódem voucheru a telefonickým kontaktem na Vás. S pozdravem Gabriela
Dobrý den, chci se zeptat zda máte volný pokoj pro dvě osoby v termínu od 17.8.-20.8.? Děkuji
Dobrý den, ve vybraném termínu jsem již bohužel plně obsazeni. Mohu Vám nabídnout následující víkend. Pro reezrvaci nás kontaktujte na sales@hotelklik.cz
Dobrý den, byl by volný 2-lůžkový pokoj v termínu 4. – 6. 8. 2017 ?
dobrý den,
jak je myšleno to Starší osoby hradí vždy polovinu ceny vybraného
balíčku – od kolika let a jak to popřípadě vybrat????
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat, zdali je polopenze vhodná i pro vegetariána,
případně zdali ji v rámci voucheru můžete upravit na vegetariánskou. Jde
hlavně o večeře, předpokládám, že u snídaní bude velký výběr
sladkého a sýrů.
Děkuji!
Dobrý den, chtěl bych se zeptat zda máte volný pokoj pro dvě osoby k datu 30.7. – 1.8. Děkuji
Dobrý den, chtěl bych se zeptat, zda máte volný pokoj pro 2 osoby v termínu 18. – 21.8.? Děkuji
Dobry den mate volny termín 21,22,23.7 pokud ano tak prosim o rezervaci
Dobrý den, ráda bych se zeptala, zda máte volný pokoj pro 2 osoby v termínu 14.9.-17.9. 2017. Děkuji.
Dobrý den, ve vybraném termínu máme volné pokoje. Pro rezervaci nás prosím kontaktujte na sales@hotelklik.cz S pozdravem Gabriela
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, co obsahuje Vaše wellness (sauna,
vířivka?) a zda jsou tyto služby v ceně pobytu.
Děkuji, Pavla Holanová
Dobrý den, v hotelu Tři růže***+ je k dispozici sauna. která je v ceně zakoupeného voucheru. Gabriela
Dobrý den, ráda bych zaplatila pobyt z rekreačního fondu zaměstnavatele.Jak mám postupovat?
Dobrý den,
pro platbu FKSP si objednejte slevový voucher k platbě převodem. Bude Vám
zaslána objednávka ve které budou platební údaje. Zašlete nám tyto údaje
spolu s termínem rezervace na email sales@hotelklik.cz.
Zároveň jestli má Váš zaměstnavatel nějaké pokyny k faktuře, tak je
prosím přiložte.
S pozdravem Gabriela
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda máte volný pokoj pro 2 osoby
v termínu 23. – 26.7.?
Děkuji
Dobrý den,
ve Vámi vybraném termínu máme ještě k dispozici dvoulůžkový pokoj. Pro
rezervaci nás neváhejte kontaktovat na sales@hotelklik.cz .
S pozdravem Gabriela
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat, zda byste měli volný pokoj pro dvě osoby v termínu 21. – 22.11.?
Děkuji
Dobrý den, vybraný termín je stále volný. Pro závaznou rezervaci nám zašlete kód voucheru a telefonický kontakt na email sales@hotelklik.cz . S pozdravem, Gabriela