Objednala jsem troje 29.listopadu , zásilka dodnes nepřišla.....
Kokiska s.r.o.
Vážená paní Velebná,
nemáme žádnou uhrazenou objednávku na Vaše jméno. Jakmile uhradíte a
Slevomatu přijde platba, tak se nám teprve zobrazí pro přepis do našeho
systému. Bohužel na jméno Velebná, zde žádnou objednávku nemá. Musíte
se obrátit na Slevomat jestli není nějaký problém tam.
Michaela
Michal Dařílek
Dobrý den. Ikdyž jsou řetězy na venek. Je možné aby vydržely více jak
dvě sezóny? Mám již špatné zkušenosti s jinými prodejci. A pokud
přestane svítit třeba 5 diod, je to možné reklamovat? Nerad bych kupoval
světélka za 600 každý druhý rok. Děkuji.
Kokiska s.r.o.
Dobrý den,
na osvětlení se vztahuje zákonná záruka 24 měsíců, během této doby je
samozřejmě možné uplatnit reklamační nárok kdykoli.
Michaela za Kokiskashop.cz
Nina Hrabalova
Objednala jsem 30,11,2016 a dnes 1,12,2016 mi světýlka předal kurýr,
opravdu velice rychlé dodání, světýlka krásně svítí, moc děkuji
Kokiska s.r.o.
Dobrý den,
jsme velice rádi, že vše proběhlo v pořádku a dle Vašich představ.
Přejeme krásné svátky.
Michaela za Kokiskashop.cz
Dari
Dobrý večer,
jde vice řetězů propojit?
Děkuji DM
Kokiska s.r.o.
Dobrý den,
bohužel žádný z těchto řetězů na sebe nelze vzájemně napojovat. Na
toto máme specializovaný LED systém diLED, který je plně variabilní a je
možné ho nakombinovat dle vlastní představy. Kontaktujte naše zákaznické
oddělení, které Vám vše vysvětlí a osvětlení nabídne – info@kokiskashop.cz
Michaela
Lucie Kudrnová
Dobrý den. Když se rozbije některá z diod, svítí zbytek
řetězu? Děkuji
Kokiska s.r.o.
Dobrý den,
pokud se jedna dioda poškodí, zbytek řetězu vždy svítí.
Michaela
Pavlína Grác Livňanská
Napájení je ze zásuvky nebo lze na baterie?
Kokiska s.r.o.
Dobrý den,
všechno osvětlení v této nabídce je napájeno z elektrické zásuvky. Pro
výběr osvětlení na baterie můžete kontaktovat náš zákaznický servis,
který rád pomůže – info@kokiskashop.cz
Michaela
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Objednala jsem troje 29.listopadu , zásilka dodnes nepřišla.....
Vážená paní Velebná,
nemáme žádnou uhrazenou objednávku na Vaše jméno. Jakmile uhradíte a Slevomatu přijde platba, tak se nám teprve zobrazí pro přepis do našeho systému. Bohužel na jméno Velebná, zde žádnou objednávku nemá. Musíte se obrátit na Slevomat jestli není nějaký problém tam.
Michaela