Dobrý den,
Koupila jsem dva skipasy, ale nevšimla jsem si, že lze uplatnit jen ve
všední den do 31.. Bohužel už nemáme možnost ve všední den přijet. Tak
se chci zeptat: Je možné skipasy zrušit a zaslat peníze nazpět?
Popřípadě pokud ne, domluvit se na kase, že bychom v neděli předložili
koupené skipasy a doplatili 190,– Kč do celkové částky 590,– Kč, aby
skipas nepropadl?
Předem děkuji za odpověď.
Hezký večer,
Barbora Hetto
Kateřina
Dobrý den,
k mému dotazu na uplatnění voucheru: chápu platnost voucheru, chápu, že
je třeba nejpozději 31. 1. stát u pokladny a chtít uplatnit voucher. Můj
dotaz směřuje k tomu, zda mohu 31.1. u pokladny chtít uplatnit voucher a
nechat si vystavit skipas na druhý den. Děkuji.
Ski areál Ještěd
dobrý den,
ne to nejde, skipas přes Slevomat platí pouze ve všední dny měsíce ledna.
v únoru již neplatí.
mějte se
Petr
Můžu si voucher koupit ještě online cestou na Ještěd?
Slevomat.cz
Dobrý den, Petře,
ano samozřejmě, voucher bude hned zaslán.
Přeji fajn lyžování :-) Míša
Kateřina
Dobrý den,
dala by se platnost voucheru vyložit tak, že by byl 31.1. uplatněn, ale
vyměněn za jednodenní skipas na následující den?
Ski areál Ještěd
Dobrý den Kateřino,
akce slevomat končí posledn pracovní den měsíce ledna, do tohoto data musí
být také na pokladně uplatněn. Měnit za jiný produkt ho nelze.
mějte se
Kristýna Tomanová
Dobrý den,
včera večer 23.12. jsem posílala bankovním převodem částku na zaplacení
jednodenního skipasu do skiareálu Ještěd pro 2 osoby. Příkaz byl zadán,
ale peníze ještě nebyly odeslány. Předpokládám, že se odešlou až
v pracovní den, tedy pondělí 26.12.
I přesto jsem Vás chtěla poprosit, zdali byste mi detail voucheru mohli
poslat jako kopii na email. Jde o vánoční dárek.
Děkuji a přeji krásný vánoční den plný radosti a příjemné pohody.
S pozdravem
Kristýna Tomanová
Slevomat.cz
Dobrý den, Kristýno,
moc mě to mrzí, ale částku zde bohužel zatím nemáme a nemůžeme voucher
zaslat bez dané částky. Nemáte možnost zaplatit voucher kartou online?
Měla byste ho okamžitě a druhou platbu bychom vám vrátili zpět.
Hezké sváteční dny. Míša
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
k mému dotazu na uplatnění voucheru: chápu platnost voucheru, chápu, že je třeba nejpozději 31. 1. stát u pokladny a chtít uplatnit voucher. Můj dotaz směřuje k tomu, zda mohu 31.1. u pokladny chtít uplatnit voucher a nechat si vystavit skipas na druhý den. Děkuji.
dobrý den,
ne to nejde, skipas přes Slevomat platí pouze ve všední dny měsíce ledna. v únoru již neplatí.
mějte se