Oběd v Žižkovské věži spojený s výhledem na Prahu
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den, také jsem jako paní Veronika Hejdová chtěla koupit vouchery k Vánocům jako dárek. Ale i já se obávám krátké doby platnosti – pouze dva měsíce. Kdyby byla platnost alespoň o měsíc delší…
Dobrý den, Sandro,
z předchozích akcí máme zkušenost, že se vouchery vždy prodloužily
minimálně o 2 týdny z důvodu neuplatnění velkého počtu voucherů,
podrobnosti Vám ted však sdělit nemohu.
Hezký den, Daniela.
Dobrý den,
ráda bych zakoupila vouchery bratrovi a jeho rodině k Vánocům, jen teď
přemýšlím nad platností, která je v tuto chvílí od 31.10 (pasé) do
28. 2. 2017, aby jej stihli vyčerpat…Můj dotaz tedy zní, zda nezadáte
v brzké době voucher nový s platností např. od 31. 11. do 31. 3. 2017.
Pokud přijdou jako rodina s 8 letou dcerkou, tak té mám asi zakoupit též
menu z nabídky…Nebo se na děti do určitého věku vztahuje sleva? Děkuji
za odpověď a přeji spoustu spokojených zákazníků :)
Dobrý den, Veroniko,
nové akce budou nejspíš až po skončení aktuálních. Pokud zakoupíte
aktuální voucher, platnost je až do 28.2.2017, tudíž máte 3 měsíce na
uplatnění.
Hezký den,
Daniela.
Dobrý den,
rádi bychom vouchery využili na oběd po promoci, ale nejsem si jistá, jestli
stihneme dorazit do 15:00. Bylo by možné pro nás udělat výjimku, abychom
mohli přijít případně o něco později? Jednalo by se o osm lidí na
pátek 25. listopadu.
Předem děkuji, Anna
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat, zda neplánujete voucher i na večeři v Žižkovské
věži.
Děkuji za odpověď.
Jana
Dobrý den, Jani,
zatím tuto akci neplánujeme, děkujeme však za tip, pokusíme se, aby se
u nás tato nabídka objevila :-)
Hezký den. Míša
dobrý den, stačí s sebou mít platný kód vaucheru nebo voucher třeba tisknou?
Dobrý večer, Olgo,
voucher není nutné tisknout, šetříme lesy a můžete ho tedy ukázat např.
v SMS :-)
Hezký zbytek dne. Míša
Dobrý den, zakoupila jsem pro děti jako dárek 2 vouchery na obědové menu po-pá, ale s politováním jsem zjistila, že děti nejsou schopni v průběhu týdne z důvodu školní docházky vouchery využít, můžu prosím hodnotu voucheru doplatit a koupit víkendový voucher ? Děkuji za odpověď Gabriela Sládečková
Dobrý den, gabčo,
moc mě to mrzí, ale bohužel doplatit to nelze. Mohu vám pouze objednávku
zrušit a můžete vytvořit novou na víkendovou variantu :-)
Hezký den. Míša
Dobrý den,
bylo by možné k voucheru na oběd zajistit také nějaký voucher/poukázku
na nápoje? Chtěla bych věnovat jako kompletní dárek. Děkuji
Dobrý den, Marcelo,
bohužel žádné vouchery na nápoje nenabízím. nabízíme pouze poukázky na
celkovou konzumaci v hodnotě 500,– 1000,– 1500,– a 2000,– CZK. Tyto
vouchery zakoupíte přímo u nás na recepci.
Hezký den, Daniela.
Dobrý den, Ráda bych u vás koupila voucher na 17,11, což je statni svátek, kterou variantu mám koupit?
Dobrý den, Olgo,
jedná se o všední den, tudíž můžete zakoupit voucher po-pá.
Hezký den, Daniela.
Dobrý den, dítě 4roky a děti 11 a 12 roků musí mít voucher ve stejné ceně jako dospělý? A ještě jeden dotaz – 17. 11. 016 asi nelze vouchery uplatnit?
Dobrý den, Marie,
vouchery jdou uplatnit po celou dobu jejich platnosti. Pro děti můžete
zakoupit jeden vocher, nebo pro ně vybrat jídlo na místě z našeho
menu.
Hezký den, Daniela.
Dobrý den, jak je to s obědem 25.12.? Pro 8 lidí? Děkuji
Aleš
Dobrý den, Aleši,
dostupnost se dozvíte přes náš online rez. systém http://oblaca-obedy.rezervujstul.cz/
, kde si rovnou můžete udělat rezervaci.
Hezký den,
Daniela.
Dobrý den, nemohu najít, kde si mám voucher objednat?
Dobrý den, paní mazánková,
rezervace se dělají přes náš online rez. systém. Pro snídaně: http://oblaca-snidane.rezervujstul.cz/
pro obědy: http://oblaca-obedy.rezervujstul.cz/
, rezervacese vždy automaticky zapíší do systému a na email (pokud ho
vyplníte) přijde pouze rekapitulace, s rezervací tak můžete počítat.
Hezký den, Daniela!
Dobrý den, chci se zeptat zdali je možnost parkování přímo u žižkovské věže a zdarma? Děkuji Jitka
Dobrý den,
poskytujeme horní a garážové parkoviště, cena je 40 kč/h na horním
parkovišti a 50kč/h v garážích.
Hezký den,
Daniela.
Dobrý den,
chtěla bych se Vás zeptat, jestli je obědové menu kompletně bezlepkové? Na
obrázku vidím jakousi „omáčku“, tak bych se chtěla zeptat, jestli je
zahuštěná nebo jestli je to jen šťáva z masa a je to tedy celé bez
lepku?
Děkuji moc za odpověď a přeji hezký den.
S pozdravem
Denisa Rýdlová
Dobrý den,
pokud chcete bezlepkovou variantu, zadejte požadavek do poznámky při
rezervaci.
Děkuji a přeji pěkný den,
Daniela.
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, zda je možné při zakoupení voucheru
na oběd s vyhlídkou vyměnit pro manžela nabízenou kachnu za nějaké
vegetariáské jídlo.
Děkuji a hezký den
Zuzana
Dobrý den, Zuzano,
menu je bohužel dané a nelze jej měnit.
Děkuji za pochopení a přeji pěkný den. Daniela.
dobrý den rád bych věděl jestli na sv. Martina bude stehno z husy nebo stále z kachny děkuji Z.K.
Dobrý den,
menu ve voucheru je pevně dané a nelze jej měnit. Pokud máte chut na
Svatomartinskou husu, budeme mít určitě v naší restauraci Svatomartinské
menu.
Hezký den,
Daniela.
Dobrý den,
mám na Vás velikou prosbu. Objednala jsem oběd s prohlídkou jako vánoční
dárek pro přítele, ale nevšimla jsem si, že k Vám můžeme zajít jen
v po-pá. Jsem z Čáslavi, a proto Vás prosím o nějaké datum na víkend.
Moc děkuji a přeji hezký den.
Jana Váňová, Čáslav
Dobrý den, Jano,
pokud máte zakoupený voucher pro všední dny, není problém přijít
o víkendu avšak za příplatek 100Kč/osoba, který se platí na místě na
recepci.
Děkuji a přeji pěkný den,
Daniela.
Dobrý den, mám dva dotazy:
- píšete, že vstup na vyhlídku je možné využít odděleně –
v jaké době? Kdykoli nebo pouze v čase uvedeném pro platnost voucheru?
- Píšete, že voucher lze uplatnit v Oblaca Baru, je to chyba? nebo se
obědy servírují tam? Je možné si rezervovat stůl s výhledem?
Dobrý den, Aleno,
vstup na vyhlídku můžete využít i jiný den a to po dobu platnosti
voucheru. Pokrm se servíruje v restauraci Oblaca, jak je popsáno v akci.
Restaurace a bar se nacházejí na stejném patře hned u sebe, každopádně
upozorním na chybu , že v záložce ,, kde uplatnit,, je napsaný bar Oblaca.
Děkuji za upozornění.
Co se týče výhledu, je v celé restauraci, nabízíme stoly přímo u okna,
nebo boxy na vyvýšeném podiu. Pokud preferujete stůl u okna, zadejte to,
prosím, do poznámky k rezervaci. Z organizačních důvodů místo u okna
přímo nezaručujeme, ale určitě se vynasnažíme Vám ho u okna
zařídit.
Děkuji a přeji pěkný den,
Daniela
dobrý den, byli jsme na podobné vaší nabídce a bylo to moc hezké až na dvě malá děcka, která prořvala celý náš ne právě levný a jak jsme si mysleli, /původně/ zážitkový oběd. I rodiče dětí z akce měli akorát nervy nadranc.Hodně se tu rodiče ptají jestli máte židličky po několikaměsíční děti. Moc bych chtěla poprosit tyto rodiče, aby zvážili co tak asi děti mají z podobné akce. Taky máme děti, ale když byli takhle, malé věděla jsem, že i ostatní si chtějí vypít v klidu kávu.
Dobrý den, Májenko,
dětské židličky máme, stačí o ně požádat. Moc nás mrzí , že Vaše
návštěva nebyla podle Vašich představ. Doufáme však, že nebyla
poslední.
Hezký den,
Daniela.
Dobrý den,lze prosím zajistit i dětské židličky ke stolu ? Máme děti 2,5roku +9měsícú měsíců.děkuji za odpověď.HH
Dobrý den, Heleno,
ano, dětské židličky máme a není problém je k Vašemu stolu
připravit.
Hezký den,
Daniela.
Dobry den.
Mate v restauraci detsky koutek?
Mohu prijit s detmi 2+5 let?
Dekuji
Dobrý den,
dětský koutek v restauraci nemáme, každopádně děti s sebou vzít
můžete.
Hezký den,
Daniela.
Je mozne si objednat 2× obed a vzit si s sebou i deti a mit tedy stul pro 4osoby?Dekuji
Dobrý den,
ano, určitě. Rezervaci si udělejte pro počet osob, kolik vás přijde, ti,
co nebudou mít vouchery, si mohou připlatit za výběr z našeho menu na
místě. Vyhlídka se doplácí na recepci. Děti platí od 3 do 14 let a to
120,– Kč za osobu, dospělá osoba 200,– Kč.
Hezký den,
Daniela.
Dobrý den,
je do restaurace bezbarierový přístup? Děkuji.
Dobrý den, Míšo,
Žižkovská věž nabízí i bezbariérový přístup. Na recepci se dostanete
pouze přes garáže, jinak jsou všude schody, od recepce jsou již
výtahy.
Děkuji a přeji pěkný den,
Daniela.
dnes bych rezervoval, ale kalendář nabízí jen do 30.9.2016.
Něco je špatně? VP
Dobrý den,
již pracujeme na tom, aby se v našem online rezervačním systému dalo
objednávat již na další dny. Od příštího týdne bude možnost
objednávat online, prosím tedy o strpení.
Hezký den,
Daniela.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
mohu zakoupit poukaz jako dárek a teprve později si domluvit rezervaci?
Děkuji Simona
Dobrý den,
ano , samozřejmě. Rezervaci si můžete kdykoliv udělat přes náš online formulář, odkaz naleznete v popisu voucheru. Platnost je až do 28.2.2017, čas tedy máte, ale nenechávejte rezervaci na poslední chvíli, může se stát, že bude plně obsazeno.
Hezký den, Daniela.