Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail nebo objevte další.

Užijte si nekončící zábavu s bluetooth reproduktorem

Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce

Jana Borovičková

Dobry vecer mam takovy problem koupila jsem reproduktor a asi je to vadny kus jinak si to nedokazu vysvetlit za prve nelze nam to sparovat s telefonem zadnym telefonem a nelze nam to ani zapnout nekolikrat zmacknu tlaticko zapnout a zapne se to asi az na po 20te po te co se to zapne chci to sparovat s telefonem tak se to hned vypne a nelze to zase zapnout muzete mi s tim nejak pomoci nebo vam to mam poslat zpet. Dekuji

wo-men

Dobrý den,

omlouváme se Vám za pozdní odpověď. Dotaz se nám správně nezobrazil. Pokud máte tento problém a po několikáté se nedaří telefon spárovat, zašlete repráček zpět na reklamaci. Kus prověříme a následně budete mít nárok na nový.

Děkujeme a přejeme Vám pěkný den,
wo-men.cz

Veronika Gábová

Dobrý den,
potřebuji radu..ať si hraji s repráčkem jakkoliv, tak jej nemohu dát do provozu. Repráček zapnu, svetlo blíká modře, ale na telefonu se s ním nemohu za boha sparovat.
Moc děkuji o radu
S pozdravem
Veronika

wo-men

Dobrý den,

zkuste repráček spárovat ještě s jiným zařízením. Pokud se nebude stále dařit, zašlete ho zpět na adresu: Daniel Plecháč, Horská 423, 543 02 Vrchlabí na reklamaci.

Děkujeme a přejeme Vám pěkný den,
wo-men.cz

Denisa

Dobrý den, chci se zeptat, když tady v pátek slibujete při okamžité platbě odeslání ještě ten den, proč má objednávka ze čtvrtka (placena kartou) má pořád pouze status „přijata“? Také to potřebuji jako dárek k vánocům.

wo-men

Dobrý den,

na svoji objednávku se můžete zeptat v emailu, abychom ji mohli přesněji dohledat.

Děkujeme a přejeme pěkný den,
wo-men.cz

Camelia

Dobrý den, když objednám dnes a zaplatím kartou, stihne reproduktor dorazit do vánoc? Děkuji

wo-men

Dobrý den,

reproduktor bychom mohli ještě dnes odeslat, takže by do Vánoc měl dorazit :-) Pokud objednáte, napište nám email na info@wo-men.cz, abychom případně objednávku dohledali podle čísla objednávky nebo jména.

Děkujeme Vám,
wo-men.cz

Denisa

Dobrý den,
když objednám dnes a zaplatím kartou, stihne reproduktor dorazit do vánoc? Děkuji

Slevomat.cz

Dobrý večer, Deniso,

ano pokud zaplatíte dnes kartou, tak budete mít zboží do Vánoc :-)

Hezký zbytek dne. Míša

Klara Jouklová

Dobrý den, ráda bych se zeptala zda je možné reproduktor ponořit do vody? Nebo je vodotěsný v tom smyslu, že může být ve „vlhkém prostředí“ = koupelně?

wo-men

Dobrý den,

reproduktor může být pouze ve vlkém prostředí, tedy koupelně. Do vody nepatří :-)

Děkujeme Vám za dotaz,
wo-men.cz

Michaela Dvořáková

Dobrý den.
Jsem naprosto spokojená. Připojil se bez problému, zvuk je výborný. Děkuji.

wo-men

Dobrý den,

moc děkujeme za kladné hodnocení a přejeme, ať Vám reproduktor dobře slouží :-)
wo-men.cz

Macek

Dobrý den, jak propojím s Iphone 5S, nevidím, nikde přívodní zástrčku? Děkuji Macek

wo-men

Dobrý den,

zařízení připojíte pomocí bluetooth. Pokud si nebudete vědět rady, kontaktujte nás na email info@wo-men.cz.

Děkujeme,
wo-men.cz

WENCA

Jak už tady bylo řečeno-zdánlivě výhodný nabídky zazdíte nesmyslně drahou dopravou od nejblbější ,,doručovací služby " v ČR. Opět znechucen musím nabídku vymazat z uschovaných na ,,příště" Zkuste levněji.

Jája

Dobrý den, chci si jen ověřit jestli pujde propojit s IPhone 6s? Dekuji

wo-men

Dobrý den,

neměl by být problém se spojením :-)

Děkujeme za dotaz.

PETR Kostka

Dobrý den,

Mohl bych znát jediný důvod proč nenakoupit na Ebayi tento reproduktor o pár desítek korun levněji a ještě k tomu s dopravou zdarma ? http://www.ebay.com/itm/Wireless-Bluetooth-Handsfree-Waterproof-Mic-Suction-Mini-Speaker-Shower-Bath-Car-/281994092384?var=&hash=item41a8285f60:m:mOUuq7EhsMaTyuvHFHZPXtQ

Ale tak chápu každý si musí nějak vydělávat :) …Ta původní cena 599 ,– Kč je hodně vtipná :)

wo-men

Dobrý den, Petře,
cena je porovnávána s českými obchody, kde máte záruku kvality daného zboží. U nás máte také snadné řešení případného vrácení či reklamace. Před spuštěním akce je vždy vzorek kontrolován, aby se neprodávalo žádné nekvalitní zboží, se kterým by zákazníci nebyli spokojeni.
Děkuje a přejeme Vám hezký den.

Vladimír Šilhán

proč mi v objednávce nabící způsob dpručení pouze poštou, když v obchodních pomínkách je uvadena i zásilkovna?

wo-men

Dobrý den, v této akci je k dispozici pouze zatím Česká pošta. Se Zásilkovnou jsme začali spolupracovat teprve nedávno, a proto na zasílání reproduktorů nebyly domluveny prozatím podmínky. U akcí podle obchodních podmínek nemusí být vždy nabízena Zásilkovna. Nemusíte mít však obavy, ke každé objednávce zasíláme zákazníkům sledovací číslo, takže i s Českou poštou můžete mít balík pod kontrolou. Děkujeme za pochopení.

Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.

Nahoru