Pohádková dovolená v Karlových Varech v hotelu na kolonádě s návštěvou lázní
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den,
v nabídce uvádíte: 1× 60 min vstup do Alžbětiných lázní . Chápu to
správně, že je míněno 1× vstupné pro 2 osoby? Dále by mě zajímalo,
zda-li mate volný pokoj 24.-26.3. Děkuji za odpověd.
Dobrý den máte volný termín 10.2.-12.2. Pro 2 osoby ?
Dobrý den,
Bohužel v tomto termínu již nemáme žádné volné pokoje.
Děkujeme a věříme, že si vyberete jiný termín.
Děkujeme za pochopení.
S pozdravem Bláhová Lenka-recepce
Dobrý deň, máte prosím voľný termín od 3.2–5.2. prípadne 4.2–6.2. ? Za odpoveď vopred ďakujem. S pozdravom Pencakova
Dobrý den, Vaši rezervaci je možné potvrdit až od 05.02., na víkend
máme bohužel plnou kapacitu.
Děkujeme za pochopení
Dobrý den,
mohu pobyt platit přes fakturu (FKSP)? Děkuji Šťovíčková
Dobrý den, paní Šťovíčková,
ano samozřejmě, V tomto případě si prosím vytvořte objednávku a jako
způsob platby zvolte bankovní převod. Poté stačí přeposlat platební
údaje do hotelu s žádostí o zálohovou fakturu Ta vám bude vystavena,
zaměstnavatel to zaplatí a je to :-)
Hezký den. Míšy
Dobrý den,
máte volný termín od 31.1.- 2.2. ? Popřípadě od 1.2.- 3.2.?
Děkuji za odpověď
Dobrý den, v obou termínech máme volné pokoje. Hezký den, hotel Renesance Krásná Královna
Dobrý den, máte volný termín od 27.-29.1.2017? Děkuji
Dobrý den,
ano , tento termín je volny
Zdravím a chci se zeptat, zda bych mohla přijet sama – 1 osoba a za jakou částku Kč? Díky za odpověď.
Dobrý den, prosím obraťte se na emailovou adresu palacky@pragap.com.
Děkuji, hezký den :)
Dobrý den, máte volný termín 18.-21.3.2017 pro dvě osoby? Děkuji za odpověď Antonín
Dobrý den, v tomto termínu bychom ještě volný pokojík našli :)
Prosím obraťte se na palacky@pragap.com
Děkuji, hezký večer
Dobrý den,máte volný termín od 28.3.2017do 30.3.2017 ? (poukaz zaplacen).Děkuji Marek
Dobrý den, v tomto termínu již bohužel nemáme volné pokoje. Děkuji za pochopení
Dobrý den máte volný termín 10.2.-12.2. ?
Děkuji
Dobrý den,
ano tento termín je volny.
Hotel PALACKÝ / KRÁSNÁ KRÁLOVNA
dobrý den,chtěla jsem se zeptat na volný termíny v březnu.děkuji Behrová
Dobrý den,
můžeme nabídnout období 5. – 16.3. 2017
Hotel PALACKÝ / KRÁSNÁ KRÁLOVNA
dobrý den,ohledně toho parkování,tak tam prosím nepiště parkování zdarma,lidi to pak klame.
Dobrý den, jak je uvedené v popisu nabídky v sekci „Příplatky“: „Parkování – placené na centrálním parkovišti“. Hezký den :-) RENESANCE KRÁSNÁ KRÁLOVNA
Dobrý den,
Měli byste volná místa pro 4 osoby, 2× 2 osoby v termínu 16.-18.12. a
zda je možné udělat předběžnou opci?
Předem děkuji.
S pozdravem,
Alena Laktionova
Dobrý den,
v tomto termínu ještě máme volný pokoj. V případě zájmu o rezervaci
se prosím obraťte na palacky@pragap.com.
S pozdravem hotel RENESANCE KRÁSNÁ KRÁLOVNA
Dobry den chcel by som sa opytat tych 60 minut pre kazdu osobu je ratany na den alebo na cele 3 dni? Dakujem
Dobrý den, vstup do Alžbětiných lázní je jednorázový – 60 min pro jednu osobu, což je nutné vyčerpat najednou (vstup do lázní není nutné rezervovat dopředu). S pozdravem HOTEL RENESANCE KRÁSNÁ KRÁLOVNA
Prosím ten vstup do lázní je též pro dvě osoby? Děkuji.
Dobrý den, ano – pro každou osobu 60 minutový vstup do lázní. Hezký den :-)
Dobrý den, jak je to prosím s parkováním…v nabídce píšete že je
placené na centrálním parkovišti (kolik je parkovné na den?) a níže
v sekci Vybavení a služby
je napsáno parkovné zdarma…tak jak tedy? Děkuji
Dobrý den, parkovné je 280,–Kč / den.
Muzete mi tedy prosim pokoj na par hodin rezervovat? Odpoledne koupim voucher a zaslu vam cislo a potvrdim rezervaci. Kovarikova
Dobrý den,
prosím obraťte se na email: palacky@pragap.com. Děkuji
Dobrý den, máte prosím volný termín 9 – 11.12? Děkuji Kovaříková
Dobrý den, v tomto termínu ještě máme volný pokoj. S pozdravem Hotel RENESANCE KRÁSNÁ KRÁLOVNA
Dobrý den, máte volný termín 16.-18.12.2016 pro dvě osoby? Děkuji za odpověď Andrle Štěpán.
Dobrý večer,
děkujeme za poptávku a tento termín můžeme potvrdit.
Hotel KRÁSNÁ KRÁLOVNA
Dobrý den… máte volný termín 17.-19.11 nebo 18.-20.11… děkuji za odpověď… Martin
Dobrý večer,
děkujeme za poptávku, ale tento termín je již plně obsazen.
Hotel KRÁSNÁ KRÁLOVNA
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň, písala som Vám mail ohľadom potvrdenia rezervácie. Prosím Vás o odpoveď. S pozdravom Pencakova
DOBRÝ DEN,
BYLA BYSTE PROSÍM TAK MOC HODNÁ A JEŠTĚ JEDNOU POSLALA VAŠI REZERVACI NA EMAIL:
palacky@pragap.com
Mockrát děkuji.
Lenka recepce