Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail nebo objevte další.
Váš fotoobraz vytištěný na pevné desce
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Objednávky plakátu na freshprint.cz:
1. V poli Vyberte typ obrazu zvolte možnost „Obraz na pevné desce“.
2. V poli Vyberte formát zvolte požadovanou velikost plakátu (30 × 20 cm, 30 × 45 cm, 60 × 40 cm, 90 × 60 cm, 120 × 60 cm, 150 × 100 cm).
3. Jako počet kusů zvolte 1. Když budete chtít více obrazů se stejným motivem, napište to do poznámky v dalším kroku. Tam také uvedete kódy ostatních voucherů.
4. Nahrajte fotku ve formátu jpg (barevný režim rgb) a podle potřeby ji upravte.
5. Do pole Slevový kupón zadejte kód voucheru a ověřte platnost (sleva se zobrazí až v dalším kroku).
6. Klikněte na tlačítko Další krok.
7. Vyplňte jméno a adresu.
8. Do poznámky uveďte počet kusů a kódy voucherů, pokud chcete více plakátů se stejným motivem.
9. Zvolte způsob doručení.
10. Zaškrtněte políčko se souhlasem s VOP.
11. Odešlete objednávku stisknutím tlačítka Potvrdit výrobu.
Při objednání do 9. 12. 2016 je zaručené dodání do Vánoc. Doba doručení 10 dní.
- Výrobek nelze vrátit v zákonem stanovené lhůtě 14 dnů – viz ust. § 53 odst. 8 písm. c) občanského zákoníku – jedná se o dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu.
Dobrý den, na vašich stránkách mi nelze nastavit formát obrazu na výšku. Fotka je neustále na šířku a nelze otočit. Můžete mi prosím poradit? Děkuji
Dobrý den,
po nahrání fotografie se pod fotkou zobrazí 4 ikony,
dva obdelníky
+
Pokud na ty obdelníky kliknete, automaticky se fotografie otáčí. Děkuji za dotaz a přeji hezký den
Dobrý den dle uvedeného hodnocení se stalo, že některé obrazy dorazili promáčknuté. Chtěla bych vědět, jak se tato situace řeší? Kdybych si objednala obraz nejvetších rozměrů za 1700kc a ten by dorazil poškozený, určitě by mi vaše odpověď, „že k poškození došlo během přepravy“ nestačila.
Dobrý den, pokud vám dorazí poškozený obraz obratem nás kontaktujte a
situaci s vámi ihned vyřešíme. Při přebírání zásilky zkontrolujte,
zda není poškozený obal. Pokud ano vyfoťte poškození, reklamujte ihned
u přepravce a následně kontaktujte nás s reklamačním číslem. Situaci
začneme řešit okamžitě ke spokojenosti zákazníka.
Přeji pěkný den
Honza
Dobrý den, Ráda bych objednala 2 různé obrazy, ale stejné velikosti. Mám objednat každý slevový kupon zvlášť nebo můžu mít v košíku 2ks od jedné velikosti? Děkuji
Dobrý den, vzhledem k tomu, že se jedná o stejný formát, můžete
koupit 2× stejnou velikost, pouze při objednávání, budete tvořit dvě
objednávky.
Děkuji a přej hezký den
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, lze fotku vytisknout i v jiném rozměru? Konkrétně 100×60? Děkuji
Dobrý den, samozřejmě lze. Pouze cenu voucheru nemůže změnit. V případě zakoupení voucheru, nás prosím kontaktujte na email. Děkuji