Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail nebo objevte další.

2hodinový kurz základů pletení

Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce

Často se ptáte

Jak uplatnit
Storno podmínky
Benefity
Klára

Dobrý den,
opravdu se ty 2 hod.naučim základy pletení,když jsem úplný začátečník?
Děkuji za odpověď

Centrum Ad Vita

Přeji hezký den a děkuji za dotaz. Mohu Vás ujistit, že základy pletení se účastníci našeho kurzu vždy naučili. Nemohu Vám však zaručit, že se naučíte plést, protože to je jako s každou jinou lidskou činností – opakování je matka moudrosti a cvik dělá mistra :-).
za Ad Vita – Zuzana Bártová

Zuzana P.

Takže po 2 dotazech jsme se stále nedopracovaly k informaci, kolik účastníků bude připadat na jednoho lektora. Paráda :-))

Zuzana P.

Vážená paní Bártová,
já se Vás ale neptám obecně na všechny Vaše kurzy, ale na kurz základů pletení, který je nyní v nabídce Slevomatu.
Prosím tedy o konkrétní odpověď k tomuto kurzu. Kolik osob připadne na jednoho lektora? Důvod mé otázky je jednoduchý, jde mi o to, zda bude mít lektor dostatek času věnovat se každé osobě v kurzu (což si třeba při 4 osobách na lektora představit dovedu, při 10 už nikoliv).
Děkuji.

Centrum Ad Vita

Vážená paní Zuzano P., jak jsem již odpověděla, každý kurz (i tento kurz pletení) je připraven tak, aby byl dostatek času věnován každému účastníkovi. Samozřejmě je možno si dohodnout i kurz individuálně s individuálními podmínkami. I já děkuji.

Zuzana P.

Dobrý den, uvádíte minimální počet osob v kurzu (4), ale jaký je maximální? Resp. kolik osob vychází na jednoho lektora?

Centrum Ad Vita

Dobrý den, děkujeme za dotaz. Při koncipování našich kurzů bereme vždy v potaz, co je předmětem kurzů a pro koho jsou určeny (pro začátečníky či pokročilé, pro děti či dospělé) tak, aby bylo možno se dostatečně věnovat každému z účastníků kurzu.
za Ad Vita – Zuzana Bártová

Kateřina Sležková