Dobrý den, při rezervaci stolu je nutné sdělit, že máme voucher ze
slevomatu? Děkuji za odpověď
Café Mozart
Dobrý den.
Ano je to potřeba a to z důvodu prostření stolu.
Přejeme hezký den
Michal
Dobrý den, chtěl bych tento voucher koupit rodičům k Vánocům. Jak je
to prosím Vás s výběrem jídla? Mohou si ho vybrat až na místě podle
své vlastní chuti? Je možné rezervovat místo i o víkendu? Děkuji za
odpověď
Café Mozart
Dobrý večer.
Jídlo si rodiče samozřejmě vyberou až v kavárně. Rezervace je možná
i o víkendu.
Přejeme hezký večer
Dagmar
Dobrý den, chci se zeptat, zdali je možnost si dokoupit nabídku pro
3. osobu. Přišli bychom ve třech, ale voucher je pouze pro dvě osoby. Pokud
je to možné, jaká by byla cena pro třetí osobu. Předem děkuji za Váš
čas a Vaši odpověď. S pozdravem Dagmar
Café Mozart
Dobrý den.
Samozřejmě je zde možnost dokoupit při využití voucheru, 1 menu za
zvýhodněnou cenu. Svůj požadavek při rezervaci napište na info@cafemozart.cz.
Přejeme hezký den
Jan Novák
Dobrý den
Voucher můžete využít v čase 10–19.00 znamená ,že mě po 19 hodině
vyhodíte?
Děkuji
Slevomat.cz
Dobrý večer, Honzo,
moc mě to mrzí, bohužel opravdu nelze po 19 hodině zůstat na voucher.
Nicméně rezervace je možná maximálně od 18 hodin a za hodinku to budete
mít jistě zdlábnutý a ještě stihnete zajít do kina :-)
Hezký zbytek dne. Míša
L. Laker
Je do restaurace bezbariérový přístup pro vozíčkáře? Děkuji.
Café Mozart
Dobrý večer.
V přízemí je několik schodů k výtahu do 1.patra kavárny. Obsluha Vám
ráda v případě potřeby pomůže. Vozíčkáři jsou běžně našimi
hosty. Přejeme hezký večer.
Veronika
Dobry den, voucher lze opravdu vyuzit az od ledna? V prosinci to nejde?
Café Mozart
Dobrý den.
Ano, platnost je až od ledna a dřívější využití není možné. Vouchery
jsou určeny například jako vánoční dárek.
Děkujeme za pochopení a přejeme hezký večer.
Andrea
Dobrý den!
Proč je v kalkulaci ceny za každý hlavní chod jiná cena a u ostatních
položek stejná? Co když si oba budeme chtít datum to stejné a bude to ta
dražší varianta?
Díky za odpověď!
Café Mozart
Dobrý den. V kalkulaci od Slevomatu je chyba. Správně měla být první
položka pojmenována předkrm. To co se nabízí v rámci nabídky, je bez
doplatku v ceně voucheru. Přejeme hezký den.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, při rezervaci stolu je nutné sdělit, že máme voucher ze slevomatu? Děkuji za odpověď
Dobrý den.
Ano je to potřeba a to z důvodu prostření stolu.
Přejeme hezký den