Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail nebo objevte další.

Polštářek s vlastní fotografií = pohodlí + vzpomínky

Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce

Často se ptáte

Jak objednat zboží
Storno podmínky
ILONA

Dobrý den prosím o radu při nahrání foto do rámečku mi to píše označené fotografie mají nedostatečné rozlišení pro tisk,dá se to upravit nebo musím použít jiné foto děkuji

Nanofoto.cz

Dobrý den, doporučuji použít originály fotografií, které neprošly kompresí (například posláním přes Facebook nebo SMS), kdy se fotografie nenávratně znehodnotí.

Hana Dostálová

Dobrý den,
uplatňovat voucher umím :) jela sem dle postupu, vybrala sem si zásilkovnu, ale nikde nevidím možnost si zvolit místo zásilkovny, kterou chci využít. Prosím o radu, kde se to má vybrat.
 Děkuji

Nanofoto.cz

Dobrý den, pobočku si prosím vyberte zde: https://www.zasilkovna.cz/pobocky -

Zvolenou pobočku prosím napište do poznámky, spolu s číslem voucheru.

Petra Bohdanová

Dobrý den, lze si zvolit barevnou variantu polštářku nebo je vždy z druhé strany bílý? Potřebovala bych červený. Je to možné?

Nanofoto.cz

Dobrý den,

polštářek je z každé strany pokryt jednou fotkou.

Hana Dostálová

Dobrý den, chtěla bych to přes zásilkovnu, ale nikde nevidím před odesláním objednávky, výběr, chtěla bych to v Brně. Kde se to vybírá?

Slevomat.cz

Dobý večer, Hani,

zašleme vám n email voucher, který je ještě nutné uplatnit dle postupu, který na něm bude uveden. Teprve zde bbudete vybírat způsob doručení.

Hezký zbytek víkendu. Míša

Monika

Dobrý den, nejsem si jistá objednání polštáře. Nejprve nahraji fotky, poté přídám do košíku,dále vyplním potřebné údaje a voucher získám jak? Zaplatím plnou cenu a pak mi ho pošlete a odečte se sleva?
 Děkuji

Nanofoto.cz

Dobrý den, voucher, zakoupený přes Slevomat.cz, uveďte do poznámky na konci objědnávky. Tímto voucherem bude celá objednávka uhrazena.

Lucie

Dobrý den . Obědnala jsem od vás polštářek před 10 dni. Vím že máte 14 dní. A vyuvednutí jsem chtěla osobně. Chci se jen zeptat až bude polštářek hotov jestli mě e-mail dáte vědět kdy polštářek mohu vyzvednout. Děkuji

Nanofoto.cz

Dobrý den, jakmile bude objednávka připravena, obdržíte emailem oznámení.

Jitka

Dobrý den, v jakém čase je možné domluvit osobní převzetí v Praze a zda pouze od PO do PÁ. Děkuji za odpověď.

Nanofoto.cz

Dobrý den, osobní odběr je možný od pondělí do pátku 14–18 hodin.

Ivana

Platila sem to bankovním převodem, tak jestli to dobře chapu tak až vam dojde platba tak pošlete voucher ?

Slevomat.cz

Dobrý večer, Ivčo,

ano přesně tak, zašleme vám voucher na email.

Hezký zbytek dne. Míša

ivana pravdova

Dobry den obednavala sem si uvas polštařek,ale neprišel mi wouscher nemuzu dokončit obědnávku.Děkuji za odpoveď

Slevomat.cz

Dobrý den, Ivano,

bohužel nám ještě nedorazila platba za objednávku. Byl zadán správný variabilní symbol?

Hezký den. Míša

Veronika

Dobry den, co se kvality potisku a materialu tyce, doporucujete z vlastni zkusenosti vybrat spise saten nebo polyester? Dekuji za odpoved :)

Nanofoto.cz

Dobrý den, drtivá většina zákazníků volí PES a pravděpodobně se jedná o lepší variantu.

Lucie

Dobrý den včera jsem poslala peníze. A ještě mi nepřišel meil voucheru. Kdy to tak příde ? Děkuji

Slevomat.cz

Dobrý den, Lucko,

voucher byl zaslán dnes ráno, je tedy vše v pořádku?

Hezký den. Míša

Magdaléna B.

Dobrý den, ráda bych si nechala vytisknout polštář s oblíbenou pohádkovou postavičkou dcery, kterou stáhnu z internetu. Je to možné? Jaké jsou podmínky na kvalitu obrázku? Děkuji

Nanofoto.cz

Dobrý den, možné to je, nicméně pozor aby obrázek nebyl příliš malý. Ideální je rozlišení alepoň 1000×1000 pixelů.

Táňa

Dobrý den, pokud si objednám více polštářků, tak všechny kody voucheru mám zapsat do poznámek? Děkuji

Nanofoto.cz

Dobrý den, všechny kódy zapište do poznámky na konci objednávky.

Dagmar

Dobrý den . Právě jsem udělala objednávku ,ale žádný kód voucheru nemám . Kde ho prosím zjistím ? Dagmar

Nanofoto.cz

Dobrý den, kód voucheru byste po zaplacení měla obdržet emailem.

Slevomat.cz

Dobrý den, Dagmar,

platba nám zatím nedorazila, poprosím vás tedy ještě o strpení :-)

Hezký den. Míša

pavlína

Dobrý den, jsou prosím Vás v akci i jiné fotoprodukty? Děkuji za odpověď

Nanofoto.cz

Dobrý den, je možné domluvit slevu i na Osušky, Ručníky, Kalendáře a Pexesa. Pro více informací se prosím obraťte na info@nanofoto.cz

Honza Klika

Dobrý den,
rád bych se Vás zeptal, do kdy musím poslat objednávku, abych si mohl v Praze osobně polštáře vyzvednout nejpozději 16. 12. 2016?
Jedná se mi o to, že svou fotografii budu mít k dispozici až koncem listopadu.
Děkuji za odpověď a přeji hezký den.
Jan Klika

Nanofoto.cz

Dobrý den, odešlete-li objednávku do konce listopadu, pak určitš stíháme.

šárka matyášová

dobrý den, pokud mám menší fotografie, kolik mohu poskládat fotografii na jednu stranu polštářku, jak by měly být velké..kdybych jich mělo být 4–6fotografii, chtěla jsem 1ks,ale hlásí mi to, že je to malé rozlišení. děkuji

Nanofoto.cz

Dobrý den, doporučujeme rozlišení minimálně 1 Mpx. Doporučujeme pouze jednu fotografii na každou stranu, ale záleží samozřejmě jen na Vás.

Zdenka Šemberová

DOBRÝ DEN , POKUD SI U VÁS OBJEDNÁM NA 1 VOUCHER DEKU A NA 1 VOUCHER POLŠTÁŘEK BUDU PLATIT 1 POŠTOVNÉ ?

Nanofoto.cz

Dobrý den,
ano v tomto případě zaplatíte jen jedno poštovné.

Marťa Velíšková

Dobrý den,

zakoupila jsem voucher, přesla na Váš web a nahrála fotografie. Fotografie jsou kvalitou v pořádku. Pokud jsem fotografii přímo u Vás v editoru zvětšila, bude stále ostrá? Příp.kde to zjistím? Děkuji Velíšková

Nanofoto.cz

Dobrý den,
záleží na rozlišení fotografie, přiblížením se samozřejmě sníží rozlišení výsledného obrázku. Kontaktujte mě prosím emailem, mohu Vám emailem zaslat tisková data ke kontrole.

Klara Hervertova

Dobrý den, mohla bych se zeptat proč máte zpoplatněný osobní odběr?
Děkuji Hervertová

Nanofoto.cz

Dobrý den, osobní odběr je zpoplatněný, protože nemáme kamenou prodejnu, ale prodáváme pouze online.

Dáša

dobrý den provedla jsem objednávku, ale nenašla jsem kam nahrát fotku. Co teď

Slevomat.cz

Dobrý den, Dášo,

nyní je nutné voucher uplatnit dle postupu, který na něm naleznete. Zasílám vám ho také zde:
 

  1. Zvolte sekci FOTOPRODUKTY – Deky, Osušky, Polštářky
  2. Nahrajte vybrané fotografie.
  3. Vložte zboží do košíku a vyplňte potřebné údaje.
  4. Kód voucheru vložte do poznámky.
  5. Dokončete objednávku. Ihned obdržíte potvrzující e-mail. Zboží objednáváte za plnou cenu, která ale bude uhrazena voucherem. Při předání zaplatíte pouze poštovné.

Pokud by bylo cokoliv nejasného, neváhejte se na mě obrátit.

Hezký den. Míša
Daniela

Dobrý den, nejde mi nahrát fotografie ačkoliv zkouším různé rozlišení. Od 1 do 3,5 MPX. Nahraje se pouhý malý obrázek a nepouští mě to dál? Kde dělám chybu ?
Děkuji Daniela

Nanofoto.cz

Dobrý den,
po nahrání fotografie do galerie ji musíte vložit na polštářek (poklepáním). Poté můžete ještě upravit její umístění. Pokud se Vám to nadále nebude dařit, kontaktujte nás prosím emailem nebo telefonicky.

Katka

Dobrý den,
je nějak omezené množství polštářů na jedno poštovné?
Díky za odpověď

Nanofoto.cz

Dobrý den,
na jedno poštovné můžete objednat neomezený počet kusů.

lenka

Dobrý den, z jakého materiálu je povlak polštářku? Děkuji

Nanofoto.cz

Dobrý den,
k dispozici jsou dvě varianty – Polyester a Satén.

Petra

Dobrý den
chtěla bych se zeptat jestli se dá polštář udělat z více fotografií než jen ze dvou?
Předem děkuji

Nanofoto.cz

Dobrý den,

na každou stranu lze vložit jednu fotografii. Pokud si předem připravíte koláž z více fotek, tuto koláž lze samozřejmě použít a zákazníci to často dělají.

Jitka

Dobrý den. Jaké minimální rozlišení musí obrázek mít? Děkuji.

Nanofoto.cz

Dobrý den,

pro maximální kvalitu doporučujeme rozlišení minimálně 1 MPX.

Lucie

Jaká je reálná doba dodání? Uvádíte 14 dní. Ale lidé píší, že je zklamala dlouhá dodací lhůta. Děkuji

Nanofoto.cz

Dobrý den, reálná doba dodání je 11–14 dní.

Jana Wognarová

Dobrý den,

při objednávce se musí uvést i kód voucheru, který nemám. Kde ho mám najít?

Děkuji Wognarová

Nanofoto.cz

Dobrý den, jedná se o kód slevového kupónu ze Slevomatu, který obdržíte emailem.

Gabriela

Dobry den, jde na kazdou stranu nechat natisknout jiny obrazek? Dekuji predem

Nanofoto.cz

dobrý den, ano samozřejmě. Při objednávce máte možnost nahrát dvě fotografie.

Radka

Dobrý den, potah je se zipem? Děkuji

Nanofoto.cz

Dobrý den, ano potah je se zipem.

Haňďa Dvořáková

Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda je možné na polštářek aplikovat i nápis? Předem děkuji za odpověď :). Hanka

Nanofoto.cz

Dobrý den, ano to je samozřejmě možné. Ideální je, aby jste nápis sama vložila na fotografii a sama si zvolila typ písma, barvu a přesné umístění.

Jiřina Martiníková

Dobrý den, je polštářek kompletní? potah s potiskem a polštářek (výplň)?

Nanofoto.cz

Dobrý den, ano přesně tak. Polštářek je kompletní, včetně výplně.

Alena Bambušková

Dobrý den,
lze poslat více polštářů za jedno poštovné?

Děkuji Bambušková

Nanofoto.cz

Dobrý den, ano samozřejmě. Všechny polštářky i deky Vám vždy pošleme v jednom balíčku.

Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.

Nahoru