Poznávejte svět u hrníčku – čerstvé kávy z pražírny Kopi Luwak
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den, prosím o informaci jaké je doba spotřeby? Chtěla bych už koupit na vánoce, děkuji :) Fajáková
Dobrý den paní Fajaková, všechny kávy jsou čerstvě pražené a datum minimální spotřeby je 9/2017. Uvádíme datum minimální spotřeby 12 měs. od data pražení. Jako čerstvě praženou lze považovat kávu cca 4 měsíce od data pražení. Po tuto dobu vylučuje olej v kávových zrnech oxid uhličitý. Toto je také důvod proč vakuoovaná káva nikdy nemůže být čerstvě pražená. S pozdravem Jakub Fiala
Dobry den, rada bych si kavu objednala, ale budu si ji moci vyzvednout az
1.10.- je to problem?
Dekuji Karnikova
Dobry den pani Karnikova, neni problem. Balicek Vam uschováme do 1.10.. S pozdravem Jakub Fiala
Dobry den, jaky je prosim datum prazeni napr. pri objednani Klasického setu? Uvadite datum i mleti na obalu?
Dobry den, jak jsme psali již níže, pražíme denně. Tedy datum pražení
není starší než týden. Na obalu uvádíme pouze zákonnem nařízené datum
minimální spořeby. Datum mletí také neuvádíme. Meleme vždy před
zabalením setu.
S pozdravem Jakub Fiala
Zdravím, můžu prosím vědět, kdy je pražený ten Moka set – popřípadě jaký je to pytlík/balení? Díky za odpověď
Dobry den, pražíme denně, tedy datum pražení není starší než týden. Balení obsahuje 50g pytlíky. S pozdravem Jakub Fiala
Dobrý den. Nenacházím u větších balení káv informaci, zda se jedná
o kávy druhu Arabica nebo Robusta. Pro mě dost důležitý údaj.
Děkuji
Dobry den, Office blend 80:20 Arabika:Robusta ostatni blendy 100% Arabika. S pozdravem Jakub Fiala
Dobrý den,
chtěla jsem se zeptat pokud si objednám 2 různé druhy kávy budu platit
jedno poštovné?
Ano, nezalezi kolik setu si objednate, jedna objednavka = jedno postovne.
S pozdravem Jakub Fiala
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, zda jsou tyto kávy bezlepkové.
Děkuji
Dobry den Petro, ano vsechny námi nabízené kávy jsou čerstvě pražené a bez jakýchkoliv přísad tedy bezlepkové. Přeji pěkný den Jakub Fiala
Dobrý den, je možné objednat kávu, která nebude předem mletá, bude zrnková? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, samozřejmě lze. Všechny naše kávy jsou primárně zrnkové
ale na vyžádání si můžete nechat namlet. Proto u každé kávy nabízíme
na výběr způsob zpracování.
S pozdravem Jakub Fiala
Dobrý den,
ve Vašem e-shopu nabízíte doručení i službou poštomat, je tento způsob
možné využít i při objednávce tady? Děkuji za odpověď.
Dobry den, je nám líto ale poštomat není technicky možné nabídnout přes eshop slevomatu. S pozdravem Jakub Fiala
Dobrý den, jaký je stupeň pražení u káv office/home/gurman blend? Díky za odpověď.
Dobry den, stupen prazeni neni u vsech stejny. Napr. u office blendu je
prazeni mirne silnejsi vienna-light french kvuli vysledne sile kavy zatimco
gurman a home blend jsou prazeny slabeji na city az full city.
Po dnešním pražení doplňují, že káva Brasil Santos je pražená na full
city, káva Colombia a Peru na střední-high.
S pozdravem Jakub Fiala
Jaká kava je vhodná na expreso? děkuji za info
Dobry den, pokud se ptáte na mletí pak pro domácí espresso přístroj
doporučujeme jemně mletou kávu.
S pozdravem Jakub Fiala
Beru dotaz zpět, nečetla jsem pozorně :).
Dobrý den, nemám mlýnek na kávu. Je možné při osobním odběru nechat kávu namlít? Děkuji.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry den,
Po zakoupení voucheru pak objednavam kavu z Vašeho e-shopu?
Pokud ano, do kdy je tak treba učinit? Nemuzu najit zadnou „platnost“ nabídky.
Mockrat dekuji a preji krasny den
Dobrý den, Barčo,
voucher již nemusíte uplatňovat. Objednávku vytvoříte již přímo u nás, zvolíte způsob doručení, způsob platby a zboží vám bude již jen doručeno :-)
Hezký den. Míša