Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail nebo objevte další.
Jednodenní kurz: Základy online marketingu
Nenechte si ujít nové nabídky podniku ICV – Institut certifikovaného vzdělávání s.r.o.
Pohlídáme, aby vám už žádná nová nabídka neutekla.
Upozornit na nové nabídkyNenechte si ujít nové nabídky podniku ICV – Institut certifikovaného vzdělávání s.r.o.
Pohlídáme, aby vám už žádná nová nabídka neutekla.
Upozornit na nové nabídkyPřihlášením k odběru vyjadřujete souhlas s podmínkami užití Slevomat.cz. Přečtěte si také informace o tom, jak zpracováváme osobní údaje.
Upozornění nastaveno
Přehled nabídky
Potřebujete se zorientovat v dnešním digitálním světě? Komunikujete online a chcete znát současné trendy? Začínáte podnikat a nevíte, jak a kde na internetu oslovit svoji cílovou skupinu? Nebo stavíte e‑shop a potřebujete na něj dostat co nejvíce potenciálních zákazníků? Seznamte se s výhodami a použitím digitálního marketingu i online komunikace na jednodenním kurzu online marketingu v Institutu certifikovaného vzdělávání. Zamilujete si je a stanou se integrovanou součástí vašich aktivit.
Komu je kurz určen
Kurz Základy online marketingu je určen pro všechny, kteří jsou ve styku s digitálním/online marketingem – využijí ho především pracovníci marketingových oddělení, kteří chtějí zvyšovat svoji kvalifikaci a konkurenceschopnost, začínající podnikatelé nebo “e‑shopáři”, kteří hledají vhodné nástroje a know-how pro úspěšné získávání nových zákazníků a zvyšování svých prodejů.
Kurz povede zkušená lektorka Kateřina Maršounová, M.A., MSc.
Je mezinárodním evangelistou digitálního marketingu a změn již od roku 2011. V digitálním týmu Sanoma Media Amsterdam se podílela na vývoji mezinárodních marketingových strategií pro mobilní aplikace a její blog případových studií sociálních sítí je součástí iStrategy – mezinárodního networku digitálních marketérů, mezi něž patří Randy Zuckerberg (Facebook) nebo Jimmy Wales (Wikipedia). Kateřina a její agentura Velvet_Prg spolupracovala mimo jiné s Buzzer NL (word-of-mouth/experience marketing), BMW (CMO, celebrity branding), Hill+Knowlton ČR (digitální marketing), AMI Communications (creative sociální sítě) nebo BPA marketing (gamification/zhernění marketingových procesů). |