Původní již ukončená nabídka

Dvě vstupenky na výstavu Alfonse Muchy

4,6 / 5 Mucha Praha - Staré Město  (mapa) 876 prodejů

Nenechte si ujít nové nabídky podniku Mucha

Pohlídáme, aby vám už žádná nová nabídka neutekla.

 Upozornit na nové nabídky

Podobné nabídky, ze kterých si určitě vyberete

Zobrazit více podobných nabídek

Zobrazit původní nabídku

Přehled nabídky

5,0

Díla Alfonse Muchy jsou úžasná a tato sbírka ukazuje i málo známá díla vč. skic a bytových doplňků.

Prodejna
Varianty (1)

Věděli jste, že nejvýznamější malíř evropské secese neprošel přijímacím řízením na pražskou výtvarnou akademii, protože prý neměl dostatek talentu?

Navštivte obsáhlou retrospektivní výstavu Alfonse Muchy v domě U Bílého jednorožce a přesvědčte se, že věřit svému nadání se vyplácí. Dvě vstupenky dnes pořídíte za cenu jedné. 

Muchovi je zasvěceno celé jedno patro domu číslo 15 na Staroměstském náměstí. Muchův styl, ve své době provokativní a nekonvenční, z něj dělá nejoslnivějšího českého secesního umělce proslulého i v zahraničí.

Na výstavě zhlédnete ucelené dílo v počtu více 300 děl. Mucha byl autorem prvních československých známek a bankovek, které jsou v galerii také k vidění, stejně jako litografické pohlednice a dekorativní grafika.

Svůj osobitý styl použil Mucha poprvé u obrazu Gismonda vytvořeného pro Sarah Bernhardt, jednu z nejvýznamnějších francouzských divadelních hereček přelomu 19. a 20. století. Obraz měl u Pařížanů obrovský ohlas a v galerii výstavu zahajuje.

Prohlédnout si můžete také Muchovo užité umění, jako jsou návrhy příborů, skla či porcelánu. Výstava je otevřena každý den od 10 do 20 hodin.

Secese, nazývaná též art nouveau, modernismo nebo jednoduše modern style, je charakterizována vláčnými ornamenty, zálibou v neobyčejných barvách a estetickém využití různých materiálů. Secesní umělci se začali obracet k poklidným přírodním tvarům, jako jsou listy, květy nebo samotné lidské tělo.

Secese výrazně ovlivnila životní styl na přelomu 19. a 20. století, protože se spíše než na impozantní obrazy obracela více k předmětům denní spotřeby, kterým však dávala vysokou uměleckou hodnotu. 

Nahoru