Tip: Připravili jsme pro vás přehled o tom, jak zpracováváme osobní údaje. Odkaz na něj najdete vždy v uživatelském menu, nebo se podívejte zde.

1 kg kuřecích stripsů a 500 g hranolek + omáčky pro 4 jedlíky

12 zákazníků

Je nám to líto, ale nabídka už vypršela. Její detail si můžete prohlédnout níže.

Podobné nabídky, ze kterých si určitě vyberete

Podobné nabídky, ze kterých si určitě vyberete

Zobrazit více podobných nabídek

Zobrazit více podobných nabídek

Zobrazit původní nabídku
The Bulldog Burgers
Klatovská třída 174, Plzeň
Více o podniku
Varianty (1)

V ceně

  • 1 kg kuřecích stripsů (cca 36 kusů)
  • 500 g hranolek
  • Domácí tatarka, kečup 

Můžete využít do 30. 9. 2017

  • Rezervace termínu z kapacitních důvodů alepsoň 24 hod předem na tel.: 777 662 026 
  • Jídlo je určené ke konzumaci v restauraci, nelze vzít s sebou
  • Při příchodu předložte kód voucheru 
777 Kč 399 Kč
777 Kč 399 Kč
Ukončeno

Když si na něčem pořádně ulítnout, tak na kuřecích stripsech.

V restauraci vás uvítá příjemná atmosféra se vstřícným personálem. V příjemném prostředí restaurace The Bulldog Burgers bude pracovní oběd, večeře, posezení s rodinnou, či přáteli radostným zážitkem.

K porci kuřecích stripsů dostanete pořádnou nálož hranolek a vše doladí domácí omáčky, ve kterých si budete moci obojí namáčet. 

Že tomu ještě něco chybí? Jistě, na čepu je tradiční pivo Bakalář a na své si ale přijdou i „nepijáci“, kteří si mohou vybrat ze široké škály nealkoholických nápojů.

The Bulldog Burgers
Klatovská třída 174, Plzeň

The Bulldog Burgers

Klatovská třída 174, Plzeň

Dnes otevřeno 14:00–0:00
Zobrazit na mapě
Vybavení a služby
Internet zdarma
Oddělené prostory pro kuřáky a nekuřáky
Letní zahrádka
Miroslav

Prijemne prostredi, obsluha. Jidlo vynikajici vcetne vyberu piti.

Marián

chutné jídlo i pivo
příjemná obsluha

Jak uplatnit
  • Rezervace termínu z kapacitních důvodů alepsoň 24 hod předem na tel.: 777 662 026 
  • Jídlo je určené ke konzumaci v restauraci, nelze vzít s sebou
  • Při příchodu předložte kód voucheru 

Můžete využít do 30. 9. 2017

Chybí vám nějaké další informace?

1 Zeptejte se nás na cokoliv
Kalkulace ceny
O podniku
The Bulldog Burgers
Klatovská třída 174, Plzeň
Více o podniku

Hodnocení podniku The Bulldog Burgers

Hodnocení podniku The Bulldog Burgers

4,4/5 (53 hodnocení)
Pouze ověřená hodnocení
Všechna hodnocení pochází od zákazníků, kteří zakoupili a využili službu podniku na Slevomat.cz
Dana

Hamburger chutove dobry, rychle pripraveno, mila obsluha

Prostredi restaurace neni tolik utulne, uvnitr bylo celkem chladno

19. 10. 2017
Martin

By\lo nás 7. Úplně celé to snědli jen 2. Chuť byla skvělá, servis taky.

28. 9. 2017
Vašek

super

nebylo

10. 9. 2017
Adam
2. 9. 2017
martina

Komunikace a rychlost obsluhy, burger na pohled hezký a přítel rikal, že i chuťově výborný

Malá nabidka pro lidi, kteří nejí hovězí nebo maso vůbec, ale přítel byl nadšený 😁

20. 8. 2017
Jiří

Milá a vlídna obsluha, slečna byla velmi ochotná, každých 10 minut byla u stolu a porad nosila. Mimo stripů jsme ochutnali i nabídku „kanapek“ z bohatého jídelního listku. Stripsy byly ocividně připraveny z čerstvého masa, žádná kuřecí drť nebo lisované nugetky. Porce pro 4 dostačující, chutné dochuceno, jak maso tak těstíčku v němž bylo maso usmaženo. Hranolky standart, prostě smažené hranolky, není na nich co hodnotit. Rezervace bez problémů den dopředu, chápu tuto.podmínku, myslím ze kdybychom rezervaci neměli, dostaneme jídlo na voucher bez diskuzi.

1. 8. 2017
Veronika

Milá, příjemná obsluha. Chutné jídlo.

Až trochu moc pikantní strips

1. 8. 2017
Miroslava

Obsluha byla příjemná, ochotná.

Bohužel, z akce jsme byli zklamaní, protože se stripsy nabídka neměla moc společného. Jednalo se o koupený předsmažený a zmrazený polotovar, který v restauraci pouze hodili do friťáku. Klasické kupované kuřecí nugetky, které do restaurace to nepatří. Mělo nás varovat, když jsme do restaurace volali kvůli rezervaci a bylo nám řečeno, že na stripsy nemají nakoupené suroviny a do druhého dne je nestihnou zajistit. Podnik také není uzpůsoben pro větší společnost. Ani obsluha pak nestíhá roznášet pití a často jsme na něj čekali. Podnik bychom bohužel nedoporučili.

14. 7. 2017
Marián

chutné jídlo i pivo
příjemná obsluha

11. 7. 2017
Petr

Prázdná hospoda v pátek v 16:30… a máte rezervaci? Ne, k čemu rezervaci když tu není ani noha? No kvůli burgeru, je to napsané v podmínkách na voucheru. A proč je to tam napsané? My to potom nestíháme…
Aha vy nestíháte připravit jídlo co máte na jídelníčku v době když máte v hospodě jenom nás dva… tak my se půjdeme radši najíst jinam. Proč jste hned tak agresivní, počkejte, my to nějak uděláme…
Měli jsme se jít najíst jinam, po 15min přinesli burger s totálně vysušeným masem, celkově nechutné jídlo.

Vyjádření partnera
The Bulldog Burgers Před 10 měsíci

Toto hodnocení je naprosto smyšlené. Tito zákazníci byli problémoví již od příchodu do restaurace. Ta byla v tu dobu sice prázdná, ale během 30-ti minut rezervované všechny stoly až do konce otevírací doby (poslední den platnosti voucherů). V detailu voucheru bylo jasně napsáno, že se zákazník rezervuje min. 24 hodin předem. To nemluvíme o neslušném chování těchto zákazníků. I tak jsme s voucherem vyšli vstříc a burger připravili. Při odchodu prázdný talíř a nekonečné vychvalování a omluvy. Poté přijdete domů, schováte se za PC a píšete lži. Bohužel, i takoví lidé jsou a na další (prosíme normální) zákazníky se budeme moc těšit. :-)

2. 7. 2017
Pája

Nej obsluha. Super burger. Co víc si přát.

1. 7. 2017
Jana

Interiér byl hezky zařízen. Obsluha příjemná.

Terasa spíše neupravená, stolky neutřené, o ubrousky jsme si museli říct, příbor vůbec nebyl. A nezáleží na tom, jestli jsme měli hamburger. Dostat jsme ho meli, jako v každé jiné restauraci, kde hamburgery podávají. Jídlo spíše průměrné, i když na pohled hezké.

Vyjádření partnera
The Bulldog Burgers Před 11 měsíci

Dobrý večer, omlouváme se za vzniklé nedopatření. Příbory se k jídlu samozřejmě podávají každému. Měli jste se ozvat rovnou obsluze, která by Vám jistě vyšla vstříc. Ubrousky jsou také součástí sady příborů, které jsme již zmiňovali. Děkujeme za Vaše hodnocení a v budoucnu si na takové věci dáme pozor. Přejeme příjemný zbytek dne :-)

29. 6. 2017
Jiří

příjemné komorní prostředí, výborná a milá obsluha

když jsme přišli tak nemohli najít naši rezervaci, ale vše bylo rychle vyřešeno k naší spokojenosti

21. 6. 2017
Daniela

Strašně obrovskej burger, výborný šťavnatý masíčko, vynikající tatarka, prostě žraso! :)

9. 6. 2017
Zuzka

Velice prijemna servirka, jidlo vynikajici

7. 6. 2017
Aneta

Challenge výzva nepokořena 😀 Velikost burgeru je neskutečná. Cibulové kroužky, maso a dresink – vše super. My jsme si polovinu odnesli domů, nedá se zvládnout sníst. Určitě zase vyzkoušíme. Obsluha milá a pozorná.

X

25. 5. 2017
Miroslav

Prijemne prostredi, obsluha. Jidlo vynikajici vcetne vyberu piti.

25. 5. 2017
Marcela

Jídlo bylo teplé a dosti

Jedlo se přímo z mís, nebyli podány talířky

14. 5. 2017
C

milá a příjemná obsluha
výtečný burger
výborné medové pivo

12. 5. 2017
Pepa

Příjemné prostředí :)

Došla kofola.

1. 5. 2017