Kolegy pro tuto pozici jsme již našli. Podívejte se na aktuální inzeráty.

Sales support pro Mezinárodní tým s AJ – part time

Praha
Part-time i brigáda
Doporučit kamaráda

Baví tě cestovní ruch, oblast obchodu a administrativa? Pak se ti bude líbit práce u nás.

  • Práce v mezinárodním prostředí napříč skupinou Secret Escapes.
  • Podpora obchodních týmů s potenciálem růstu do role obchodníka nebo Deals Managera.
  • Pozice je vhodná pro zapálené absolventy s nadšením do cestování.

Všechny nabídky ubytování v zahraničí, které na Slevomatu vidíš, přinášejí naši mezinárodní obchodníci z Polska, Slovenska, Maďarska, Itálie, Německa a Chorvatska. Obchodníci mají plné ruce práce se samotným obchodováním, a proto potřebují právě tebe! Někoho, kdo zaštítí administrativní podporu, kontrolu nabídek a jiné operativní úkoly. Budeš se tak nepřímo podílet na tom, do jakých evropských destinací zákazníci Slevomatu vycestují. Kromě pečlivosti, organizovanosti a smyslu pro detail uplatníš i svoje jazykové schopnosti angličtinu.

Co tě u nás čeká:

  • Komunikace v angličtině se zahraničními obchodníky.
  • Zadávání nabídek (tzv. dealů) do adminu dle cenových nabídek od partnerů.
  • Kontrola cen a dostupných kapacit.
  • Dílčí operativní úkoly.

Co by ti nemělo chybět:

  • Vášeň pro cestování a základní znalost geografie.
  • Perfektní znalost českého a anglického jazyka - slovem i písmem (čeká tě denní komunikace v angličtině).
  • Znalost polštiny velkou výhodou, ale určitě ne nutností.
  • Vztah k administrativě a tabulkám – mírně pokročilá znalost Excelu výhodou (kontingenční tabulky u nás ale nečekej 😄).
  • Schopnost multitaskingu a hlavně vstřícnost ke změnám.
  • Business přemýšlení, organizovanost, komunikativnost, asertivita, zodpovědnost, systematičnost a pečlivost.
  • Zkušenosti z hotelového průmyslu nebo cestovního ruchu výhodou.
  • Ideálně můžeš pracovat každý den 4 hodiny (ale můžeme se individuálně domluvit a vzájemně se přizpůsobit). Skvělé by bylo, kdyby jsi za námi mohl/a dorazit do kanclu alespoň jednou týdně.

Co ti můžeme nabídnout my?

  • zázemí jedné z TOP e‑commerce firem v ČR
  • otevřenost novým nápadům – víme, že to jde dělat lépe a chceme to změnit
  • atmosféru svobodné firmy bez tvrdého dozoru a kolegy, kteří se rádi smějí a vždycky poradí (nebo tě pošlou za někým, kdo ti poradí :))
  • zaměstnanecké benefity (home office, flexibilní pracovní doba, vzdělávání, kredity na nákup na Slevomatu, Multisport karta, angličtina, Terap.io, občerstvení na pracovišti a další…)
  • nástup dle dohody

Zaujalo tě, co sis právě přečetl/a? Paráda! Ozvi se nám přes tlačítko „odpovědět“ a my se co nejdřív ozveme!

Těšíme se na tebe!

Terka (HR), Domča & Vojta (Head of International Deals Management)

Jak probíhá výběrové řízení

Nahoru
Právě jste offline.
Vaše internetové připojení je zpět.
Lokalita