Zákaznická péče – part time

Chceš si v práci užít spoustu zábavy a zároveň v být v týmu, který tě vždy podrží? Baví tě vymýšlet řešení přímo na míru? V tom případě ti už zahříváme židli!

  • Žádné call scripty
  • Kreativita – WOW překvápka
  • Dream team, který tahá za jeden provaz

S našimi zákazníky komunikujeme fyzicky, po telefonu, e‑mailu a také chatu. To ale není zdaleka vše, co u nás zažiješ! Nejen, že si s námi užiješ spoustu srandy, ale můžeš zde rozvíjet i svého kreativního ducha při tvoření tzv. wow. Někdy zákazníkům koupíme voucher, pošleme balíček k narozeninám, nebo občas vyrazíme dělat radost přímo do ulic.

Celý tým zákaznické péče má kolem 30 lidí. I když nějaké dny můžeme využívat home office, rádi se potkáváme osobně v kancelářích. Dny si umíme zpříjemnit týmovým brunchem nebo ochutnávkou kávy. A protože naše zákaznická je líheň talentů, často nám zde rostou hvězdy do dalších oddělení – třeba do týmu marketingu, financí, deals managementu, obchodu apod. Je tedy jen na tobě, jestli budeš chtít v budoucnu růst v rámci zákaznické péče nebo směrem do firmy.

Co tě u nás čeká:

  • řešení zákaznických dotazů, reklamací, přání po telefonu, e‑mailu a po chatu (dotazy k nákupu, platbám, termínům, stornům, reklamacím …)
  • aktivní získávání zpětné vazby od zákazníků
  • vymýšlení různých „wow“ akcí pro věrné zákazníky

Budeme rádi, když budeš mít:

  • příjemné vystupování a cit pro komunikaci
  • perfektní češtinu slovem i písmem
  • zvládneš obsloužit anglicky mluvícího zákazníka po e‑mailu i telefonu
  • multitasking, pečlivost, stresová odolnost a pevné nervy - nerozhodí tě nepříjemný zákazník
  • možnost pracovat až 20 hod týdně (všední dny v rozmezí 8:00 –18:00 i víkendy). Zakládáme si na oboustranné flexibilitě při plánování směn.
  • zkušenosti s řešením reklamací nebo péčí o zákazníky uvítáme, ale není podmínkou :)

Proč být součástí slevomatího týmu:

  • získání zkušeností v jedné z nejznámějších internetových společností, která je členem britské skupiny Secret Escapes
  • otevřenost novým nápadům – víme, že to jde dělat lépe a chceme to změnit
  • možnost růstu jak v rámci oddělení, tak firmy
  • hodinová odměna až 210 Kč
  • zaměstnanecké benefity (vzdělávání, kredity na nákup na Slevomatu, MultiSport karta, kurzy angličtiny, Terap.io, občerstvení na pracovišti a další…)
  • Nástup ideálně ihned nebo dle domluvy

Že bez takové práce nemůžeš žít? Paráda! Ozvi se nám skrz tlačítko „odpovědět“, vyplň krátký formulář, připoj své CV a pár slov o tom, proč by nám to mělo klapat. My se ti co nejdříve ozveme.

Těšíme se a čekáme na tebe!

Terka (HR Team) a Kuba (Team Leader Zákaznické péče)

Jak probíhá výběrové řízení

Nahoru