Kolegy pro tuto pozici jsme již našli. Podívejte se na aktuální inzeráty.

Zákaznická péče – part time

Praha
Part-time
Doporučit kamaráda

Chceš si v práci užít spoustu srandy a zároveň v být v týmu, který tě vždy podrží? Baví tě vymýšlet řešení přímo na míru? V tom případě ti už zahříváme židli!

  • Žádné call scripty
  • Kreativita – WOW překvápka
  • Dream team, který tahá za jeden provaz

S našimi zákazníky komunikujeme fyzicky, po telefonu, e‑mailu a také chatu. To ale není zdaleka vše, co u nás zažiješ! Nejen, že si s námi užiješ spoustu srandy, ale můžeš zde rozvíjet i svého kreativního ducha při tvoření tzv. wow. Někdy zákazníkům koupíme voucher, pošleme balíček k narozeninám, nebo občas vyrazíme dělat radost přímo do ulic 😀.

V našem kanclu tě čeká skvělý tým plný usměvavých lidí a v neposlední řadě z naší zákaznické časem rostou hvězdy do týmu marketingu, financí, obchodu i péče o partnery.

Co tě u nás bude bavit každý den:

  • řešení zákaznických přání po telefonu
  • zodpovídání zákaznických dotazů po e‑mailu a po chatu - dotazy k nákupu, platbám, reklamace …
  • získávání zpětné vazby a spokojenosti od zákazníků
  • vymýšlení různých „wow“ akcí pro naše věrné zákazníky (např. překvapení zákazníkovi k narozeninám ve formě dortu zaslaného do práce, lístky zdarma do jeho oblíbeného divadla atd.)

Budeme rádi, když budeš mít:

  • příjemné vystupování a cit pro komunikaci
  • trochu detektivního ducha při řešení zapeklitých situací
  • samostatnost a zodpovědnost – rozhoduješ o stornech voucherů, změnách termínů a v tom všem máš volnou ruku v řešení
  • pevné nervy - nerozhodí tě nepříjemný zákazník
  • týmovost - zapadneš mezi nás, pokud umíš tahat za jeden provaz a pomůžeš nám plnit společné cíle
  • zkušenosti s řešením reklamací nebo péčí o zákazníky uvítáme, ale případně tě vše rádi naučíme
  • ovládání multitaskingu a pečlivá organizace práce
  • proaktivní přístup při vymýšlení nových řešení
  • možnost pracovat alespoň 20 hod týdně (všední dny v rozmezí 8:00 –18:00 i víkendy) s odměnou až 183 Kč/hod - Zakládáme si na oboustranné flexibilitě při plánování směn.
  • perfektní čeština slovem i písmem
  • angličtina na komunikativní úrovni – zvládneš obsloužit anglicky mluvícího zákazníka po e‑mailu i telefonu

Proč být součástí slevomatího týmu:

  • atmosféra svobodné firmy bez koukání přes rameno
  • krásné kanceláře v Karlíně v budově Butterfly – Uvítáme, když s námi budeš trávit čas v kanceláři. O víkendech je home office samozřejmě možný.
  • možnost profesního růstu v rámci firmy
  • otevřená firemní kultura a zaměstnanecké benefity – kredity na nákup na Slevomatu, svačinky v práci, výuka angličtiny a mnoho dalších super benefitů
  • péče o tvé psychické zdraví ve spolupráci s Terap.io
  • dynamický tým, který spolu rád tráví čas nejen v pracovní době
  • Nastoupit můžeš ihned.

Že bez takové práce nemůžeš žít? Paráda! Ozvi se nám skrz tlačítko „odpovědět“, vyplň krátký formulář, připoj své CV a my se ti co nejdříve ozveme.

Těšíme se a čekáme na tebe!

Terez (HR Business Partner) a Kuba (Team Leader Zákaznické péče)

Jak probíhá výběrové řízení

Nahoru