Ahoj, já jsem Tom a právě za sebe hledám schopného manažera, který po mně převezme tým 13 obchodníků. Momentálně totiž nastal čas, abych se ve firmě zase posunul zase o kus dál. I když budu už pracovat na jiném projektu, samozřejmě tě v tom nenechám a kdykoliv budeš potřebovat, vždycky ti pomůžu.
Slevomat loni pokořil obrat 2 miliardy Kč a doufáme, že i letos pokoříme další metu. Proto potřebujeme manažersky posílit tým, který obchoduje lokální zážitky a služby v Praze a okolí.
Aktuálně hledáme šéfa (šéfovou), který se nebojí výzvy stát v čele jednoho z našich obchodních oddělení. Hledáme někoho, kdo do práce vnáší velkou míru invence a proaktivity, kdo se nebojí společně s týmem chopit výzvy a využije příležitostí, které trh nabízí.
Hledáme někoho, kdo má už zkušenost s vedením obchodního týmu, ideálně v onlinovém prostředí. Někoho, kdo si prohlédne stávající systém a navrhne Obchodní ředitelce úpravy pro lepší fungování, člověka, co dokáže na základě daných KPI´s stanovit priority.
Jaké zkušenosti bys měl(a) mít:
- zkušenost s vedením a rozvojem obchodního týmu v online firmě
- zkušenost z oblasti salesu – zkušenosti s plánováním KPI, přerozdělováním plánu, plněním strategie firmy apod.
-
přehled v českém e‑commerce
-
schopnost kritického myšlení - práce s daty v kombinaci s jejich praktickou aplikací, která nejde proti selskému rozumu
Co bude práce obnášet:
-
vedení a rozvoj týmu obchodníků pro sekci lokální zážitků a služeb v Praze.
-
plnění KPI´s
-
zajištění nových akvizic (prostřednictvím týmu)
-
podílení se na celé strategii této kategorie
-
koordinace kapacit týmu v rámci klíčových sezon
-
reporting vedení
- aplikace nových systémů – např. naše Termino, které chceme mezi naše partnery ještě více rozšířit
-
neustálé se učení nových věcí – jsme velmi rychlí a tak jsou změny na denním pořádku
Co ti nabízíme na oplátku?
- především: prostor pro nápady a seberealizaci - místo, kde posloucháme tvoje nápady
-
rychlé změny na základě vlastní aktivity - tvoje nápady aplikujeme – pokud vedou k růstu kategorie
-
nezastropované finanční ohodnocení
-
interní i externí vzdělávání
-
flexibilní pracovní doba
- otevřenou firemní kulturu a skvělé kolegy, od kterých je pořád co se učit
- kancelář v centru Prahy – nová budova Butterfly na Karlíně.
- nástup možný ihned
-
podporu mladého dynamického týmu
Jestli chceš být součástí našeho týmu, ozvi se nám přes tlačítko „odpovědět“ a připoj pár vět o tom, proč si myslíš, že nám to spolu může klapat. Než ti odpovíme, ZDE si můžeš zkrátit chvíli a zjistit trochu něco víc o tom, jak se dělá obchod právě v tomto oddělení.
Těšíme se!