Manažer/ka zákaznické péče

Praha
Full-time

Věříš, že by zákazník měl být na prvním místě? My také. A proto je pro nás oddělení zákaznické péče klíčovým.

Náš skvělý tým pečuje o blaho zákazníků, jako by to byla jejich vlastní rodina. A aktuálně hledáme někoho, kdo se postaví do čela celé naší zákaznické péče. Celý tým čítá kolem 30 lidí - ti jsou vedení našimi třemi skvělými TeamLeaderkami – a právě s nimi bys byl/a nejvíce v kontaktu.

Budeme rádi, když budeš:

  • mít zkušenost s vedením většího týmu lidí, ideálně z oblasti zákaznického servisu
  • máte zkušenosti z oblasti customer service
  • na stejné vlně s námi – tzn. i pro tebe je zákazník na prvním místě, zkrátka jsi tak prozákaznický jako celý tým naší zákaznické péče
  • znát nejnovější vychytávky a technologie, které ulehčí procesy (chatboty apod.)
  • umět vidět “za roh” - nic ti neunikne, vidíš věci v souvislostech
  • pracovat na motivaci a rozvoji celého týmu
  • mít zkušenost s plánováním strategií
  • umět najít tu nejsprávnější hranici mezi výkonností a kreativitou
  • nadšená/ý pro jednání s lidmi a řešení situací

Proč být součástí slevomatího týmu:

  • Zázemí stabilní společnosti, která se posouvá neustále kupředu a jde s aktuálními trendy
  • Dostaneš šanci vést jeden z klíčových týmů Slevomatu - ten, který dělá Slevomat Slevomatem
  • Krásné nové kanceláře v Karlíně v budově Butterfly
  • Atmosféra svobodné firmy bez tvrdého dozoru
  • Nástup dle dohody

Že bez téhle práce nemůžeš žít? Paráda!

Ozvi se nám přes tlačítko „odpovědět“, vyplň krátký formulář, připoj své CV a my se co nejdříve ozveme.

Těšíme se!