Kolegy pro tuto pozici jsme již našli. Podívejte se na aktuální inzeráty.

Zákaznická péče – brigáda i HPP

Praha
Full-time i part-time
Doporučit kamaráda

Chceš nasbírat první pracovní zkušenosti a rozvíjet se dál? Více než milion našich zákazníků Ti tu příležitost dá.

Každý den je na naší zákaznické péči jiný. O zábavu se ti postarají nejen naši zákazníci, ale i veselá parta kolegů.  A protože radosti není nikdy dost a je potřeba jí rozdávat co nejvíce, rozšiřujeme naše týmy o kolegy nejen na part-time spolupráci třeba při škole, ale také o kolegy na full-time.

Odstartuj svou kariéru a posouvej se v rámci firmy! V naší firmě je tato pozice často pozicí startovací. Naučíš se tu řešit různé situace a poznáš základ fungování Slevomatu po zákaznické stránce, což pak bohatě využiješ na dalších pozicích. Je to odrazový můstek pro všechny, kteří Slevomat vidí jako firmu, kde chtějí sbírat zkušenosti.

Spokojený zákazník je pro nás na prvním místě. Ve Slevomatu to víme už dávno. Od jeho počátku je tým Zákaznické péče pro nás klíčovým oddělením a bez jeho perfektního fungování bychom neměli v tuto chvíli už přes milion a půl zákazníků.

Naši lidé na zákaznické nepoužívají předem připravené scénáře hovoru, protože k zákazníkům přistupují individuálně a lidsky. Všichni mají volnou ruku v tom, jak našim zákazníkům vycházet vstříc. Každý případ a řešení může vypadat jinak! Pro zákazníky vymýšlíme překvapení, každý den je těšíme něčím novým a i ty budeš moci vykouzlit úsměv na rtech spousty z nich. Proto vítáme kreativní přístup – nápadům se meze nekladou!

Na této pozici tě čeká zejména:

  • Řešení zákaznických přání, dotazů a zapeklitých případů
  • Zodpovídání zákaznických dotazů po e‑mailu a chat
  • Vymýšlení různých “wow” akcí pro naše věrné zákazníky (např. překvapení zákazníkovi k narozeninám ve formě dortu zaslaného do práce, lístky zdarma do jeho oblíbeného divadla atd.)
  • Získávání zpětné vazby od zákazníků

Co bys neměl postrádat:

  • Příjemné vystupování a komunikativnost
  • Nadšení pro jednání s lidmi a řešení situací
  • Chuť stále se učit a rychle se přizpůsobit
  • Kreativní mysl
  • Empatii a klidnou hlavu

Proč být součástí slevomatího týmu: 

  • Různorodá a pestrá práce v nejrychleji rostoucí firmě českého internetu, šesté nejhledanější dle Google Trends
  • Zázemí stabilní společnosti, která se posouvá neustále kupředu a jde s aktuálními trendy
  • Možnost profesního růstu v rámci firmy
  • Práce v mladém kolektivu s přátelskou atmosférou s více než 200 lidmi
  • Žádné callscripty a volnost v řešení situací
  • Krásné nové kanceláře v hipstročtvrti Karlín
  • Možnost práce formou brigády a nebo taky full time - je to na tobě!
  • Atmosféra svobodné firmy bez tvrdého dozoru
  • Otevřená firemní kulturu a zaměstnanecké benefity (třeba i kredity na nákup na Slevomatu)
  • Nástup klidně zítra či dle dohody

Tak neváhej! Přihlaš se přes tlačítko „odpovědět“,  připoj pár vět o tom, proč si myslíš, že nám to spolu může klapat a o jaký typ spolupráce máš zájem. :) Těšíme se!

Jak probíhá výběrové řízení

Nahoru