Specialista zákaznického průzkumu – brigáda
Naši zákazníci nás zajímají – a to nejen ti, kteří se sami ozvou, ale i ti, kteří se nám odmlčeli. Rádi zjišťujeme, proč už u nás nenakupují a ptáme se na zpětnou vazbu. A to bude právě Tvůj úkol.
Nebojíš se zvednout telefon a někoho tak překvapit?
Umíš si získat důvěru zákazníka a probudit jeho zájem?
Pak máš skvěle našlápnuto přidat se k našemu týmu zákaznické péče a začít komunikovat přímo s našimi zákazníky. Je to skvělá startovní pozice, práce v mladém kolektivu a možnost plánování směn podle Tvých potřeb.
Co tě u nás čeká?
- aktivní péče o zákazníky, kteří u nás delší dobu nenakoupili
- chápání jejich potřeb a v návaznosti na to vymýšlet možnosti, které zákazník rád využije
- kreativně hledat způsoby, jak zákazníka motivovat k nákupu
- práce z kanceláře na Karlíně – budova Butterfly
Co u nás určitě využiješ?
- milé vystupování, nebát se komunikovat
- umět naslouchat zákazníkům a vcítit se do jejich situace
- kreativitu a nadšení pro telefonování
- uvítáme zkušenosti se zákaznickou podporou nebo obchodem
- perfektní znalost češtiny
Zaujalo Vás, co jste si právě přečetli? Paráda! Ozvěte se nám přes tlačítko „odpovědět“, připojte své CV a napište, proč by nám to společně mohlo klapat. My se co nejdřív ozveme! Těšíme se!