Zákaznická péče – full time

Chceš si v práci užít spoustu srandy a zároveň být v týmu, který tě vždy podrží? Baví tě vymýšlet řešení přímo na míru? V tom případě ti už zahříváme židli!

  • Žádné call scripty
  • Dream team, který tahá za jeden provaz
  • Kreativita – WOW překvápka

S našimi zákazníky komunikujeme hlavně po telefonu, e‑mailu a také chatu. To ale není zdaleka vše, co u nás zažiješ! Nejen že si s námi užiješ spoustu srandy, ale můžeš zde rozvíjet i svého kreativního ducha při tvoření tzv. wow. Někdy zákazníkům koupíme voucher, pošleme balíček k narozeninám, nebo občas vyrazíme dělat radost přímo do ulic 😀.

V našem kanclu tě čeká skvělý tým plný usměvavých lidí a v neposlední řadě z naší zákaznické časem rostou hvězdy do týmu marketingu, financí, obchodu i péče o partnery.

Co tě u nás bude bavit každý den:

  • řešení zákaznických přání po telefonu
  • zodpovídání zákaznických dotazů po e‑mailu a po chatu - dotazy k nákupu, platbám, reklamace …
  • získávání zpětné vazby a spokojenosti od zákazníků
  • vymýšlení různých „wow“ akcí pro naše věrné zákazníky (např. překvapení zákazníkovi k narozeninám ve formě dortu zaslaného do práce, lístky zdarma do jeho oblíbeného divadla atd.)

Budeme rádi, když budeš mít:

  • příjemné vystupování a cit pro komunikaci
  • trochu detektivního ducha při řešení zapeklitých situací
  • samostatnost - po zaškolení můžeš pracovat nějaké dny klidně v pyžamu z home office, ale samozřejmě můžeš být s námi v kanceláři i každý den
  • pevné nervy - nerozhodí tě nepříjemný zákazník
  • týmovost - zapadneš mezi nás, pokud umíš tahat za jeden provaz a pomůžeš nám plnit společné cíle
  • zkušenosti s řešením reklamací nebo péčí o zákazníky uvítáme, ale případně tě vše rádi naučíme
  • ovládání multitaskingu a pečlivou organizaci práce
  • proaktivní přístup při vymýšlení nových řešení
  • perfektní češtinu slovem i písmem
  • angličtinu na komunikativní úrovni – zvládneš obsloužit anglicky mluvícího zákazníka po e‑mailu i telefonu
  • časovou flexibilitu - nezaskočí tě práce na 8 hodinové směny v rozmezí 8:00–18:00 a 1–2 víkendové pracovní dny za měsíc (o víkendu z kanclu pracovat nemusíš, postačí ti stabilní internetové připojení odkudkoliv)

Proč být součástí slevomatího týmu:

  • atmosféra svobodné firmy bez koukání přes rameno
  • krásné kanceláře v Karlíně v budově Butterfly
  • možnost profesního růstu v rámci firmy
  • otevřená firemní kultura a zaměstnanecké benefity – 1000 kreditů na nákup na Slevomatu měsíčně, stravenkový paušál, svačinky v práci, slevomatí knihovna, vzdělávací kurzy, výuka angličtiny a mnoho dalších super benefitů
  • péče o tvé psychické zdraví ve spolupráci s Terap.io
  • dynamický tým, který spolu rád tráví čas nejen v pracovní době
  • Nástup ideálně ihned, ale rádi si na tebe počkáme.

Že bez takové práce nemůžeš žít? Paráda! Ozvi se nám skrz tlačítko „odpovědět“, vyplň krátký formulář, připoj své CV a my se ti co nejdříve ozveme.

Těšíme se a čekáme na tebe!

Terez, Štěpánka (Team Leaderka Zákaznické péče) a Veru (Managerka Zákaznické péče)

Jak probíhá výběrové řízení

Nahoru