Hodnocení podniku Florea

4,4/5 (3 932 hodnocení)
Pouze ověřená hodnocení
Všechna hodnocení pochází od zákazníků, kteří zakoupili a využili službu podniku na Slevomat.cz
Anonym

Místo 25 růži posláno 24

Vyjádření partnera
Florea Před 14 dny

Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení. Avšak nám úplně neudělalo radost. Pokud Vám nebyl doručen správný počet květin kontaktoval jste nás? Hned by jsme vše vyřešili k Vaší spokojenosti. Budeme Vás kontaktovat, aby jsme problém společně vyřešili a domluvili se na náhradě. Krásný den za tým Florea, Petra.

4. 2. 2019
Pilař
30. 1. 2019
Pilař
30. 1. 2019
Marcela

Doruceni vcas, krasne male ruze

Kvety nevydrzi, jiz prvni den se zdaly seschle. Objednavka pres mobil se zadanim 10 voucheru je nekonecna.

Vyjádření partnera
Florea Před 23 dny

Dobrý den, děkujeme za Vaši recenzi avšak nás úplně nepotěšila ač si jí nesmírně vážíme. Vždy je nutná prvotní péče květin. Pro výdrž květin je důležitá prvotní péče, kterou jim poskytnete po převzetí. Květiny po přepravě potřebují dostatek vody. Aby se voda dostala až ke květu, je nutné květiny po doručení seříznout šikmo nožem, tím odstraníte seschlé stonky a umožníte přísun vody do stonku. Druhým, stejně důležitým krokem, je umístění květin do vázy s vodou, kde hladina vody musí dosahovat minimálně do délky 3/4 délky stonku. Tím zajistíte dostatečný vztlak vody a voda se tak dostane až ke květu. Všechny informace přikládáme na kartičce. Pro další informace můžete navštívit následující odkaz: http://www.florea.cz/blog-pece-o-rezane-kvetiny-1. Pokud i přesto není s květinami něco v pořádku je nutné nás kontaktovat. Když o problému nevíme nelze ho vyřešit ve Vaší spokojenost. Se zadáváním voucherů Vám rádi vždy pomůžeme. Budu Vás telefonicky kontaktovat. Krásný den za tým Florea, Petra.

26. 1. 2019
Anonym

hezké květy – barva

polámané listy i květy

Vyjádření partnera
Florea Před 2 měsíci

Dobrý den, děkujeme za Vaše pěkné hodnocení. Mohu se zeptat, zda jste kontaktoval naší zákaznickou linku. Pokud květiny přišly polámané, tak to určitě není v pořádku a společně by jsme tuto situaci vyřešili. Budeme Vás kontaktovat. Přeji příjemné prožití vánočních svátků, Markéta.

20. 12. 2018
Lenka

Kytka byla určena mamině, v objednávce jsem vyplnila její telefonní číslo, stejně volali mně s tím, že její telefonní číslo nemaji. Ale domluvili jsme se :-)

Vyjádření partnera
Florea Před 2 měsíci

Dobrý den, děkujeme za Vaše milé hodnocení. Jsme moc rádi, že se květiny podařilo Vaší mamince doručit. Avšak ve Vaší objednávce je stejný objednavatel i obdarovaná osoba a jedno telefonní číslo. Tudíž jsme kontaktovali Vás. Radost z květin a příjemný večer, Markéta.

14. 12. 2018
Zdeňka

Vše proběhlo v naprostém pořádku

Vyjádření partnera
Florea Před 2 měsíci

Dobrý den,
jsme rádi, že vše proběhlo dle Vašich představ a byla naprostá spokojenost. Budeme se těšit opět na příští doručení. Přeji Vám pohodový den, za celý tým Florea, Eva

13. 12. 2018
DARINA

řidič nic neprozradil, doručil až k bytu, překvapení dokonalé

Vyjádření partnera
Florea Před 2 měsíci

Dobrý den,
děkujeme za Vaše hodnocení a těší nás, že překvapení se pro Vás stalo nezapomenutelným zážitkem a budete s radostí na den vzpomínat.
Budeme se těšit opět na příště a přejeme Vám pohodový den.
Za celý tým Florea, Eva

7. 12. 2018
Anonym

Doruceni

Mohla byt ruze bohatsi

Vyjádření partnera
Florea Před 3 měsíci

Dobrý den, děkujeme Vám za Vaše hodnocení. Pokud jste si přála k růžím přidat například dekorační zeleň či další druhy růží, není to vůbec žádný problém. Velice rádi bychom kytici upravili dle Vašeho přání, postačí nás vždy kontaktovat. V této akci byla opravdu pouze kytice 9 ks červených růží EL TORO 40cm, bez jakékoliv přízdoby. Přeji krásný den, Monika.

9. 11. 2018
Augustýn

Vstricna a prijemna komunikace, vse slo hladce dle domluvy a informaci.

Nemam, co bych vytkl.

Vyjádření partnera
Florea Před 3 měsíci

Dobrý večer, děkujeme Vám za Vaši skvělou recenzi, která nás velice potěšila.
Jsme rádi, že jste s našimi službami spokojen/a. Spokojený zákazník je pro nás to nejdůležitější.
Krásný den, Florea

5. 11. 2018
Monika

Vše ok

3. 11. 2018
Roman

Růže dorazily včas, byly v dobrém stavu a při dodržování péče podle zaslaného návodu vydržely opravdu dlouho.

Růží bylo jen 23 místo 25 a nefungovalo sledování kurýra.

Vyjádření partnera
Florea Před 3 měsíci

Dobrý den,
děkujeme za Vaše hodnocení, jsme velice rádi, že květiny vydržely dlouho. Na kvalitě našich produktů si zakládáme.
Ráda bych se dotázala, zda jste kontaktoval/a naši zákaznickou linu po zjištění, že bylo pouze 23 ks. Pokud ne, prosím, učiňte tak, abychom mohli celou situaci vyřešit.
Velice nás to mrzí, ale někdy se stane, že sledování kurýrů nefunguje správně a to z důvodu GPS.
Krásný den, Florea

3. 11. 2018
Jana

Všechno bylo v pořádku, super komunikace, o každém kroku jsem věděla. Malinko mě mrzelo, že květiny byly vyprodány a tím se zpozdila narozeninová zásilka. Ale i to jsem dopředu věděla, takže v pořádku. Moc děkuji, obdarovaná kolegyně v práci byla nadšená.

Vyjádření partnera
Florea Před 4 měsíci

Dobrý den, děkujeme Vám za Vaše krásné hodnocení. :) Velice nás potěšilo, jsme rádi, že květiny udělaly radost. Těší nás, že jste s našimi službami byly spokojeny a budeme se těšit na případné další dodání. Krásný zbytek dne, Florea

1. 11. 2018
Marek

Kytice vydržela více než 10 dnů

Vyjádření partnera
Florea Před 4 měsíci

Dobrý den, děkujeme Vám za Vaše krásné hodnocení. Velice nás potěšilo, na kvalitě květin si zakládáme a jsme rádi, že Vám květiny radost. Krásný den za tým Florea, Petra.

1. 11. 2018
Martina

Příjemná domluva. Rychle dodání. Milý řidič.

Místo 21 bylo 19 růží

Vyjádření partnera
Florea Před 4 měsíci

Dobrý den,
děkujeme za Vaše hodnocení, jsme rádi, že jste byl/a spokojen/a s našimi službami. Mrzí nás však, že Vám nebyl dodán objednaný počet. Prosím, kontaktoval/a jste naši zákaznickou linku? Pokud ne, prosím, učiňte tak. Vše s Vámi vyřešíme k Vaší spokojenosti.
Krásný zbytek dne, Florea

31. 10. 2018
Zuzana

Velmi hezké čerstvé květiny, kartička ohledně péče o ne

Nemožnost ovlivnit čas doručení

Vyjádření partnera
Florea Před 4 měsíci

Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení. Opravdu čas si nelze zvolit tak jak všude uvádíme. Čas doručení víme až okolo 18. hodiny, den před doručením. I když bychom rádi, nemůžeme plnit časové požadavky našich zákazníků, a to z důvodu vlastní dopravy. Máme speciálně upravené chlazené vozy, aby květiny během přepravy měly dostatečnou péči. Trasy kurýrům generuje systém tak, aby byly efektivní. ​Je to daň za to, že nechceme květiny svěřovat jiným dopravcům a pro naše zákazníky výhoda ve formě dodaných květin ve 100% stavu.​
​Je ale možné, po objednání dodatečně změnit adresu doručení v rámci jednoho města ( v rámci max. 5km)
​Den před doručením Vám přijde sms s přesným časem doručení, společně s tel. kontaktem na kurýra, který květiny doručí.
​Rozvoz květin je od 8 do 19 hodin každý všední den.​ Nicméně se vždy snažíme, aby i přes nevyhovující čas byla kytice doručená a mohla dělat radost. Velice nás těší Vaše spokojenost s květinami. Krásný den za tým Florea, Petra.

27. 10. 2018
Marek

Komunikace ze strany firmy

Zvlášť dokoupení voucheru na dopravu

Vyjádření partnera
Florea Před 4 měsíci

Dobré ráno, děkujeme za milé hodnocení.
Zakoupení voucheru na dopravu není podmínkou, můžete jej zakoupit zde, nebo uhradit až po uplatnění voucheru na kytici na našich stránkách, kde dopravu můžete zaplatit jedním z několika způsobů - převodem, online kartou, platbou za 14 dní, popřípadě v hotovosti kurýrovi. Pro jakékoliv informace neváhejte kontaktovat naší linku 723 35 00 00. Pohodový den.

25. 10. 2018
David

Rychlé doručení

Květy růží byly velice malé

Vyjádření partnera
Florea Před 4 měsíci

Dobrý večer, je nám líto, že jste nebyli s květinami spokojení. Velikost květů je vždy u růží označená písmenkem, které vyznačuje jeho velikost. Růže dělíme podle velikosti hlavy: S (do 3 cm), M (3 - 5 cm), L (5 - 7 cm) a XL (nad 7 cm). Pokud budete příště objednávat květiny, můžete se obrátit na naší zákaznickou linku 723 35 00 00, kde Vám rádi poradíme a doporučíme květiny s větším květem. Příjemný večer, Markéta.

17. 10. 2018
Mgr. Petr

Opravdu pěkně balená orchidej, udělala velikou radost příjemkyni.

- kvůli poruše vozu nedorazila květina v avizovaném časovém úseku

Vyjádření partnera
Florea Před 4 měsíci

Dobrý den,
děkujeme za Vaší kladnou recenzi. Moc si Vaší pochvaly vážíme a jsme rádi, že jsme zase někomu mohli udělat radost.
Mrzí nás, že květina nedorazila včas, avšak porucha na autě se může přihodit komukoliv. Věříme, že náš kurýr se snažil pak časový skluz dohnat a předání poté proběhlo již v pořádku.
Těšíme se na další případné dodání květin a přejeme příjemný zbytek dne, Florea

8. 10. 2018
Irena

Dobrá komunikace – ochota v obchodě

Přestože jsem se držela pokynů, moc dlouho nevydržely – pěkné max 4 dny

Vyjádření partnera
Florea Před 5 měsíci

Dobrý den, děkujeme Vám za kladnou recenzi. Jsme rádi, že jste ve směs spokojená s našimi službami. Mrzí nás, že Vám květiny nevydržely déle. Květiny se musejí nejlépe hned po převzetí seřezat šikmým řezem a to přibližně o 2-4 cm, vložit do vázy s vodou, která bude sahat do 3/4 stonků a přisypat do ní péči přiloženou u květiny. Každý druhý den se květinám musí voda měnit, aby vydržely stále krásné. Přesný postup naleznete na níže přiloženém odkazu: https://www.florea.cz/txt/jak-dlouho-vydrzi-ruze . Krásný zbytek dne za tým Florea, Veronika

13. 9. 2018
Lucí

Pan řidič moc milý

Bohužel pan řidič měl malé zpoždění ale to se dá pochopit ☺️

Vyjádření partnera
Florea Před 5 měsíci

Dobrý den, děkujeme za Vaše milé hodnocení. Bohužel i to se stane, že na silnicích se stane něco neočekávaného a kurýr nabere zpoždění Věříme, že květiny Vám budou dělat radost spousty dní. Krásný den, Markéta

8. 9. 2018
Petr

Výborná spolupráce s informátorkou firmy. Zmatkoval jsem a ona mě vše podrobně a v klidu vysvětlila.
Dokonalý dovoz !

Vyjádření partnera
Florea Před 7 měsíci

Dobrý den, děkujeme za milou recenzi. Vašich slov si velice vážíme. Vždy se snažíme našim zákazníkům nejlépe poradit a pomoci. Jsme rádi, že jste byl spokojený se zákaznickou i doručovací službou. Přeji krásně prožitý víkend, za tým Florea, Kristýna.

3. 8. 2018
Martin

Doprava byla bezproblémová a růže krásné.

Trochu jsem se ztratil v objednávkovém formuláři…

Vyjádření partnera
Florea Před 7 měsíci

Dobrý den, děkujeme Vám za Vaše báječné hodnocení. Velice nás těší Vaše spokojenost. Rádi Vám s objednávkou kdykoliv pomůžeme na naší zákaznické lince 723350000. Krásný den za tým Florea, Petra.

21. 7. 2018
Privatnemecko24

neni mozne domluvit presny cas doruceni

Vyjádření partnera
Florea Před 7 měsíci

Dobrý den, čas doručení opravdu předem určit nelze. Den před doručením je zákazníkům odeslána SMS s časem doručení na následující den. V případě nevyhovujícího času se vždy snažíme najít jiné kladné řešení. Krásný zbytek dne za tým Florea, Petra.

18. 7. 2018
Jana

Perfektní domluva i předání, naprostá spokojenost. Děkujeme a příště zase využijeme… 😀

Vyjádření partnera
Florea Před 7 měsíci

Dobrý den, děkujeme za Vaše parádní hodnocení na naše služby. Budeme se těšit na další doručení květin, kdy Vám budeme touto cestou dělat radost. Krásný den za tým Florea, Petra.

15. 7. 2018
Petr

Komunikace obchodu i proces rezervace květiny a její dopravy by mohl být inspirací ostatním.

Květiny sice v termínu nebyly dostupné, ale obdrželi jsme nabídku na náhradní a ty byly též krásné.

Vyjádření partnera
Florea Před 7 měsíci

Dobrý den, děkujeme Vám za báječné hodnocení na naše služby. Vždy se snažíme, aby zákazníci byli naprosto spokojení a celé doručení bylo naprosto v pořádku. Krásný zbytek dne za tým Florea, Petra.

8. 7. 2018
václav

kytice

systém dodání – velmi dlouhé rozmezí!!!

Vyjádření partnera
Florea Před 8 měsíci

Krásný den, děkujeme za Vaše pěkné hodnocení. Jsme rádi, že kytička udělala radost.
Čas doručení víme až okolo 18. hodiny, den před doručením. I když bychom rádi, nemůžeme plnit časové požadavky našich zákazníků, a to z důvodu vlastní dopravy. Máme speciálně upravené chlazené vozy, aby květiny během přepravy měly dostatečnou péči. Trasy kurýrům generuje systém tak, aby byly efektivní. ​Je to daň za to, že nechceme květiny svěřovat jiným dopravcům a pro naše zákazníky výhoda ve formě dodaných květin ve 100% stavu.​
​Je ale možné, po objednání dodatečně změnit adresu doručení v rámci jednoho města.
​Den před doručením Vám přijde sms s přesným časem doručení, společně s tel. kontaktem na kurýra, který květiny doručí.
​Rozvoz květin je od 8 do 19 hodin každý všední den.​
Časové rozmezí, které udáváme je z důvodu nečekaných dopravních situací a musíme počítat se vším, co se může na cestě přihodit, děkujeme Vám za pochopení, za celý tým Florea Vám přeji příjemné svátky. Markéta

4. 7. 2018
Kateřina

výtečná komunikace, bezproblémová objednávka, rychlost kurýra

Květy růžiček jsou opravdu VELMI, VELMI drobné. Mohli by nafotit realitu, aby pak klient nebyl překvapen. Já byla zklamaná, ale i tak kytice splnila svůj účel a babička byla šťastná.

Vyjádření partnera
Florea Před 8 měsíci

Dobrý den, děkujeme za Vaší recenzi. Jsme velice rádi, že jste byla spokojená s našimi službami a že Vaší babičce udělala kytice radost. Na našem e-shopu je u každé růžičky uveden rozměr květu a fotografie, které jsou reálné. Přeji krásný zbytek dne, Kristýna.

18. 6. 2018
Novak

komunikace s poslíčkem

komunikace s centrálou

Vyjádření partnera
Florea Před 9 měsíci

Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení. Jsme rádi,že kurýr Vám mohl vyjít vstříc a vše dopadlo na jedničku. Mrzí nás, že jste nebyli spokojeni s naší centrálou. Rádi Vás budeme kontaktovat,abychom vše vyřešili.
Za celý náš tým Florea,Vám přeji krásný den

16. 5. 2018
Marta

Vše byloperfektní

Vyjádření partnera
Florea Před 9 měsíci

Dobrý den,
děkujeme za perfektní hodnocení a moc si toho vážíme. Za celý tým Florea,Vám přeji krásný den,Markéta

15. 5. 2018
Michaela

Kytice krásná a vydržela dlouho než uvadla

Vyjádření partnera
Florea Před 9 měsíci

Dobrý den, děkujeme za milé hodnocení. Jsme moc rádi, že Vám kytička dělala radost mnoho dní. Krásný den za tým Florea, Petra.

11. 5. 2018
Květa

Skvělý servis, doručení a krásné růže.

Vyjádření partnera
Florea Před 9 měsíci

Dobrý den, děkujeme Vám za parádní recenzi. Velice si Vašich slov vážíme. Krásný den za tým Florea, Petra.

10. 5. 2018
Lenka

Kvalita květin a super servis při dodání ♥️♥️♥️

Vyjádření partnera
Florea Před 10 měsíci

Dobrý den, děkujeme za Vaše perfektní hodnocení. Jsme moc rádi, že jste byli s námi spokojený. Za celý tým Florea, Vám přeji krásný den

1. 5. 2018
Michal

Rychlost, přesnost, sledování vozu.

Kytice neodpovídala fotografii.

Vyjádření partnera
Florea Před 10 měsíci

Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení na naše služby a moc si toho vážíme. Během dnešního dne se s Vámi spojíme a vše společně vyřešíme. Za celý tým Florea, Petra.

30. 4. 2018
Janaj

Všichni velmi vstřícní při komunikaci, aby to vyšlo tak, jak by mělo :-)

Vyjádření partnera
Florea Před 10 měsíci

Dobrý den, děkujeme za Vaše hezké hodnocení, jsme moc rádi, že jsme mohli vše dořešit k Vaší spokojenosti, hezký den.

26. 4. 2018
Stanislav

komunikace s prodejnou
komunikace s kurýrem
celkové vyřízení objednávky

nebylo nic

Vyjádření partnera
Florea Před 10 měsíci

Krásné dobré ráno. Moc Vám děkujeme za Vaše parádní hodnocení. Jsme potěšeni Vaší spokojeností. Příjemný den Vám přeji, za celý náš tým Florea, Markéta

20. 4. 2018
Pavel

Komunikace a objednání bylo bezproblémové.

Nemožnost dohodnout čas doručení alespoň v rámci dopoledne, odpoledne či večer.

Vyjádření partnera
Florea Před 10 měsíci

Dobrý den,
děkujeme za Vaše pěkné hodnocení, moc si toho ceníme.
I když bychom rádi, nemůžeme plnit časové požadavky našich zákazníků, a to z důvodu vlastní dopravy. Máme speciálně upravené chlazené vozy, aby květiny během přepravy měly dostatečnou péči. Trasy kurýrům generuje systém tak, aby byly efektivní. ​Je to daň za to, že nechceme květiny svěřovat jiným dopravcům a pro naše zákazníky výhoda ve formě dodaných květin ve 100% stavu.​
​Je ale možné, po objednání dodatečně změnit adresu doručení v rámci jednoho města. Krásný den

13. 4. 2018
Lukáš

Skvela komunikace s dopravcem. Pritelkyne spokojena, kytky odpovidaji popisu a cena genialni.

Vyjádření partnera
Florea Před 10 měsíci

Dobrý den. Díky za Vaše parádní hodnocení. Těší nás Vaše spokojenost a radost Vaší přítelkyně. Krásný jarní čas Vám přeji za celý náš tým Florea. Markéta

8. 4. 2018
Lucie

Květiny byly profesionálně zabalené a ochráněné před poškozením.

Způsob doručení květin. Květiny nebyly předány přímo dotyčné osobě. Kurýr nepotvrdil doručení.

Vyjádření partnera
Florea Před 11 měsíci

Dobrý den. Děkujeme Vám za Vaše hodnocení. Těší nás, že se kytice líbila. Mrzí nás však, že kurýr nepředal květiny do rukou přímo obdarované osobě a ani nepotvrdil předání. To je opravdu špatně a proti pracovnímu postupu jeho práce. Celou situaci takto zpětně prověříme. Krásný den Vám přeji za celý náš tým Florea. Markéta

13. 3. 2018
Renata

líbilo

Vyjádření partnera
Florea Před 11 měsíci

Dobrý den. Moc Vám děkujeme za Vaše parádní hodnocení. Jsme potěšeni Vaší spokojeností. Krásný den Vám přeji za celý náš tým Florea. Markéta

9. 3. 2018
Martin

Kytka byla krasna

Vzkaz byl určen pro jinou osobu, nez ktera mela byt obdarena a nebyl jsem informován o doručení.

5. 3. 2018
Daniela

Bohužel překvapení adresátovi se nekonalo, i tak byl kurýr velmi milý a ochotný dovézt kytičku jinam.

Dárkové balení to nebylo ani náhodou, viz foto.

Vyjádření partnera
Florea Před 12 měsíci

Dobrý den,
děkujeme za Vaší zpětnou vazbu. Fotografii dárkového balení (celofán + stuha) uvádíme přímo v košíku. Pokud má zákazník jiné přání, rádi mu vyjdeme vstříc.
Pohodový den přeje Monika.

2. 3. 2018
Petr

Obdarovaná spokojena

Nepochopil jsem , proč se doprava hradí zvlášť , zdržující .

Vyjádření partnera
Florea Před 12 měsíci

Dobrý den,
děkujeme za Vaše hodnocení. Doprava musela být tentokrát zvlášť, neboť v průběhu valentýnského týdne se její hodnota lišila. Nebylo tak možné udělat voucher na dopravu ve více hodnotách, protože by to generovalo jen zmatek.
Za celý tým srdečně zdraví Monika.

23. 2. 2018
vera

Vše v pořádku :)

Vyjádření partnera
Florea Před 12 měsíci

Dobrý den,
děkujeme za Vaše hodnocení. Jsme rádi, že vše proběhlo podle Vašich představ.
Za celý tým srdečně zdraví Monika.

17. 2. 2018
Jaroslav

Funguje to

Vyjádření partnera
Florea Před 12 měsíci

Dobrý den,
děkujeme za Vaše hodnocení. Jsme rádi, že vše funguje, jak má.
Za celý tým srdečně zdraví Monika.

14. 2. 2018
Lucka

Dodani v casovem rozmezi, ktere bylo avizovano. Kvetinka a vzkaz v poradku.

Vyjádření partnera
Florea Před rokem

Dobrý den,
děkujeme za potěšující hodnocení.
Pohodový večer přeje za celý tým Monika.

12. 2. 2018
Žaneta

Za ty penizky super, udelala radost.

Chybelo prani :(

Vyjádření partnera
Florea Před rokem

Dobrý den,
děkujeme za Vaše hodnocení.
Chybějící přání je velká chyba, takže Vás budeme kontaktovat, abychom to dali do pořádku.
Pohodový večer přeje za celý tým Monika.

12. 2. 2018
Tonda

Profesinální servis

Vyjádření partnera
Florea Před rokem

Krásný den. Děkujeme Vám za Vaše milé hodnocení, kterého si velmi vážíme. Jsme potěšeni Vaší spokojeností. Příjemný den Vám přeji za celý náš tým Florea. Markéta

21. 11. 2017
Jan

krásné narcisky

brzy uvadly

Vyjádření partnera
Florea Před rokem

Dobrý den. Děkujeme Vám za Vaše hodnocení. Jsme moc rádi, že se Vám dodané květiny líbily. Bohužel životnost narcisů je opravdu dost krátká, na ně žádné triky s výdrží nejsou. Za to jejich vzhled a barva slunce prozáří snad každý pokoj, ve kterém se nachází. Krásný den Vám přeji za celý náš tým Florea. Markéta

15. 8. 2017
Lenka

Doručení proběhlo v pořádku. Obdarovana byla nadsena:-)

Vyjádření partnera
Florea Před 2 roky

Dobrý den, děkujeme za parádní hodnocení. :-) Jsme moc rádi, že doručení proběhlo v pořádku a obdarované květiny udělaly radost. To nás moc těší. Přeji Vám krásný a pohodový den za celý náš tým Florea. Hanča

5. 5. 2017