Hodnocení podniku  Florea

4,4/5 (4 468 hodnocení)
Pouze ověřená hodnocení
Všechna hodnocení pochází od zákazníků, kteří zakoupili a využili službu podniku na Slevomat.cz
Radomír

Růže do druhého dne po doručení zvadly.

12. 5. 2020
Michal

Velmi profesionalni kuryr

Kvetiny i pres doporucene zachazeni, vydrzely velmi kratce, zacaly uvadat uz druhy den

Vyjádření partnera
Florea Před 27 dny

Dobrý večer, děkujeme za Vaše hodnocení. To, že květiny vydřely pouze do druhého dne určitě není v pořádku, budeme Vás kontaktovat. Pěkný večer, Markéta.

8. 4. 2020
Jirka
21. 3. 2020
Petr
20. 2. 2020
Olga

Spolehlivost, vse na 1* – jako vzdy 😊

Vyjádření partnera
Florea Před 3 měsíci

Dobrý den,
děkujeme za Vaši recenze, která nás potěšila.
Je skvělé vědět, že práce, kterou dělá má smysl a přináší radost.
Budeme se těšit na další doručení.
Krásný den, Veronika

16. 2. 2020
Jiří
14. 2. 2020
Milan
14. 2. 2020
Martina

Nádherná kytice

Vyjádření partnera
Florea Před 4 měsíci

Dobrý den, děkujeme za Vaše parádní hodnocení. Spokojenost zákazníků je pro nás velkou odměnou. Krásný nedělní den, Petra.

2. 2. 2020
Marcela

Kytice byla doručena v pořádku včas (dokonce ještě o dost dřív, ale obdarovaná byla naštěstí už doma). Moc se líbila – byla jsem pochválena :-) .

Vyjádření partnera
Florea Před 4 měsíci

Dobrý den, děkujeme za Vaší 5 ti hvězdičkovou recenzi, která nás moc potěšila. Jsme moc rádi, že vše klaplo tak jak jste si představovala. :-) Přeji krásný víkend, Markéta.

31. 1. 2020
Helena

rychlost dodání

kvalita děs

Vyjádření partnera
Florea Před 4 měsíci

Dobrý večer, dle Vaší objednávky jste měla objednanou kytici 5 kusů trsových růží, kdy na jednom stonku bylo 5 a více drobných květů. Nejednalo se o 5 kytic, ale pouze o 5 růžiček s více květy. Pokud květiny nebyly v dobré kvalitě je nutné nás kontaktovat. Kontaktovala jste nás jen ohledně nedorozumění v počtu kytic, který jste, ale obdržela dle Vaší objednávky správně. Na naší lince jsme pro Vás každý den od 8 - 21 hodin, pokud není něco jasné, rádi Vám s výběrem pomůžeme. Přeji krásný večer, Markéta.

29. 1. 2020
Petr
19. 1. 2020
Ja
19. 1. 2020
In

rychlé dodání, podrobný návod k péči o květiny a výživa. Šly by dobře usušit.

Růže nevypadaly tak bohatě rozkvetlé jako na obrázku. I přes dodržení pokynů se polorozvitá poupata už neotevřela a kytka 3. den zvadla a uschla. Růže koupené jinde mi běžně vydrží kolem pěti dní, jiné květiny i déle a postupně rozkvétají.

Vyjádření partnera
Florea Před 4 měsíci

Dobrý den, moc nás tedy Vaše hodnocení nepotěšilo. Mohu se zeptat, pokud nebylo s květinami něco v o problému nevíme, nemůžeme jej vyřešit k oboustranné spokojenosti. Růže koupené jinde, pokud myslíte květinářství, tak tam ty kky již mají hodně napité dostatkem vody, ale od nás ty květiny potřebuji dostatek vody. Důležitá je opravdu prvotní péče těch květin, kdy je velmi důležité je šikmo seříznout, dát výživový roztok do vody a hladinu vody dát určitě do 2/4 stonku, aby se všechny ky mohly dostatečně napít. Měnit vodu obden a květiny udržovat v chladnějším prostřečitě ne v blízkosti nějakého zdroji tepla. Pokud tedy nebylo něco v nepořádku, obraťte se na nás. Za celým tým Florea Vám přeji hezký večer, Vendula

18. 1. 2020
Monika

Doručení bez problémů

Kytka absolutně neodpovídala obrázkům u nabídky ani na stránkách dodavatele. Velké zklamání

Vyjádření partnera
Florea Před 5 měsíci

Jsme jinak rádi, že jste s doručením květin byl spokojen. Za celý tým Florea Vám přeji pěkný den, Vendula

18. 1. 2020
Josef

Růže do sruhého dne uschly.

Vyjádření partnera
Florea Před 5 měsíci

Dobrý den, bohužel nám Vaše hodnocení neudělalo velkou radost. Mohu se zeptat, zda jste kontaktovali naší zákaznickou linku? Vždy se snažíme s našimi zákazníky vše vyřešit, jak prvotní péči, tak případnou reklamaci. Pokud nevíme, že je něco špatně nemůžeme tak nic vyřešit k Vaší spokojenosti. Na kvalitě květin si zakládáme a doručujeme květiny vždy ve 100% kvalitě, kdy růže prochází kontrolou kvality květin. Pro výdrž květin je důležitá prvotní péče, kterou jim poskytnete po převzetí. Květiny po přepravě potřebují dostatek vody. Aby se voda dostala až ke květu, je nutné květiny po doručení seříznout šikmo nožem, tím odstraníte seschlé stonky a umožníte přísun vody do stonku. Druhým, stejně důležitým krokem, je umístění květin do vázy s vodou, kde hladina vody musí dosahovat minimálně do délky 3/4 délky stonku. Tím zajistíte dostatečný vztlak vody a voda se tak dostane až ke květu. Všechny informace přikládáme na kartičce. Pro další informace můžete navštívit následující odkaz: http://www.florea.cz/blog-pece-o-rezane-kvetiny-1. Pěkný den za tým Florea, Petra.

17. 1. 2020
Pavla

vše bylo v naprostém pořádku

Vyjádření partnera
Florea Před 5 měsíci

Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení, které nám udělalo velkou radost. Krásný den za tým Florea, Petra.

17. 1. 2020
Žaneta

Kurýr, květiny, vše bylo super. Dobře vyřízená objednávka. Odhadovaný byl mile překvapený.

Nejezdí o svátcích a o víkendu, škoda.

Vyjádření partnera
Florea Před 5 měsíci

Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení. Jsme moc rádi, že vše klaplo tak jak jste si představoval.
Je mi líto, ale doručujeme pouze ve všední dny. O víkendu si naši kurýři užívají zasloužený odpočinek. Jediné svátky, které nejezdíme jsou svátky vánoční, což si myslíme, že každý chce trávit čas se svojí rodinnou a mělo by to takto být v pořádku pro každého. Přeji pěkný večer, Markéta.

16. 1. 2020
Markéta

Doporučuji

Vyjádření partnera
Florea Před 5 měsíci

Dobrý den, děkujeme za Vaše parádní hodnocení. Krásný zbytek dne za tým Florea, Petra.

14. 1. 2020
Michal

Ponechání věci na místě doručení bez osobního předání.

Vyjádření partnera
Florea Před 5 měsíci

Dobrý den, pokud obdarovaná nesouhlasila, nebo vůbec nevěděla o předání není tento způsob doručení v pořádku. Kontaktoval jste naší zákaznickou linku? Prosím o zavolání na 723 350 000. Děkuji, Markéta.

13. 1. 2020
František

Kytka pěkná ale celkem málo.

Vydržela jen tři dny.
A pak bílo po ní.

Vyjádření partnera
Florea Před 5 měsíci

Dobrý den, prosím kontaktovali jste naší zákaznickou linku? Měl jste objednanou kytici 100 + květů, tzn. 20 stonků, na každém stonku 5 a více květů. Pokud nebylo něco v pořádku, je tu pro Vás naše zákaznická linka od 8 - 21 hodin každý den. Pokud o problému nevíme, nedokážeme ho řešit. S pozdravem, Markéta.

11. 1. 2020
Sylva

Přesto, že došlo k chybě na Slevomatu, , perfektní komunikaci s obchodem došlo k nápravě a dokonce místo 5 původních růží jsem dostala 9 jiných. Také komunikace a ochota kurýra byla příkladná.

Zatím jsem vždy byla spokojená.

Vyjádření partnera
Florea Před 5 měsíci

Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení. Jsme moc rádi, že se nám podařilo vše vyřešit k Vaší spokojenosti. Přeji krásný den, Markéta.

10. 1. 2020
David

Perfektní servis od infolinky až po kurýra, všechno skvěle vyšlo, radost byla veliká. Růže byly nádherné.

Vyjádření partnera
Florea Před 5 měsíci

Krásný večer, děkujeme za Vaše báječné hodnocení, které nám udělalo velkou radost. Moc si vážíme Vaší spokojenosti s celým průběhem od počáteční komunikace s naší zákaznickou linkou až po samotné předání naším kurýrem. Momenty doručení jsou nezapomenutelné okamžiky a my jsme rádi, že u nich můžeme být. Hezký zbytek dne za tým Florea, Petra.

10. 1. 2020
Sabina

Krásná kytice, udělala velikou radost!

Vyjádření partnera
Florea Před 5 měsíci

Dobrý den, děkujeme za Vaše parádní hodnocení. Jsme rádi, že kytice splnila radost ve tváři. Krásný zbytek dne, Petra.

9. 1. 2020
Andrea

Pekne ruzicky. Uvitala bych castejsi nabidky na slevomatu

Vyjádření partnera
Florea Před 5 měsíci

Dobrý den, děkujeme za Vaše parádní hodnocení. Jsme velice potěšeni Vaší spokojeností s doručenými růžičkami. Krásný den za tým Florea, Petra.

6. 1. 2020
wendy

Pekne

Vyjádření partnera
Florea Před 5 měsíci

Dobrý den, děkujeme Vám za báječných pět hvězdiček. Jsme moc rádi, že jste spokojený. Krásný den za tým Florea, Petra.

6. 1. 2020
Lucie

jemné květy růžiček. Bohužel vydržely pouze 3 dny. Od středů hnědly:(

Vyjádření partnera
Florea Před 5 měsíci

Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení a 4 hvězdičky. To, že Vám květiny vydržely pouze 4 dny nás vůbec nepotěšilo. Mohu se zeptat, zda jste kontaktovali naší zákaznickou linku? Vždy se snažíme s našimi zákazníky vše vyřešit, jak prvotní péči, tak případnou reklamaci. Pokud nevíme, že je něco špatně nemůžeme tak nic vyřešit k Vaší spokojenosti. Na kvalitě květin si zakládáme a doručujeme květiny vždy ve 100% kvalitě, kdy růže prochází kontrolou kvality květin. Pěkný den za tým Florea, Petra.

3. 1. 2020
Foto
31. 12. 2019
Anonym

Perfektní, všechno! Děkujeme!

Vyjádření partnera
Florea Před 5 měsíci

Krásný dobrý den, děkujeme za Vaši parádní hodnocení. Velmi nás potěšila Vaše spokojenost s celým průběhem od objednání po doručení květin. Krásný den za tým Florea, Petra.

25. 12. 2019
Pavlína
24. 12. 2019
Jan
24. 12. 2019
Tomas

Poupata se nestihla rozvinout; růže zvadly.

Vyjádření partnera
Florea Před 5 měsíci

Dobrý den, Vaše hodnocení nás vůbec nepotěšilo. Na prvním místě je kvalita květin, na které si zakládáme. Mohu se zeptat, zda jste někoho z naší zákaznické linky kontaktovali? Do 48 hodin, máte možnost u nás květiny ,,reklamovat" . Pokud u ostatních zákazníků zjistíme, že měli také špatné květiny, samozřejmě uznáme chybu (špatnou dodávku květin), i to se bohužel může stát. Vždy tedy ověřujeme kvalitu i u ostatních zákazníků. Spokojenost zákazníka je u nás vždy na prvním místě, ale pokud nevíme, že s květinami není něco v pořádku nemůžeme to vyřešit ke spokojenosti. Hezký den, Petra.

24. 12. 2019
Alena

Špičková kytka!

Vyjádření partnera
Florea Před 5 měsíci

Dobrý den, děkujeme za Vaše báječné hodnocení. Jsme rádi, že kytice od nás splnila účel a udělala radost. Krásný sváteční den, Petra.

24. 12. 2019
Anonym

Vřele doporučuji! Vše v nejlepším pořádku.

Vyjádření partnera
Florea Před 5 měsíci

Dobrý den, děkujeme Vám za Vaše parádní hodnocení, které nás velice potěšilo. Spokojený zákazník je pro nás největší odměnou. Krásný den za tým Florea, Petra.

24. 12. 2019
Anonym

Vše perfektní. Jak komunikace, tak kytice!

Vyjádření partnera
Florea Před 5 měsíci

Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení. Velmi nás potěšila Vaše spokojenost se službami naší společnosti. Krásný sváteční den, Petra.

24. 12. 2019
Ota
24. 12. 2019
Pavla

Brzy zvadly.

Vyjádření partnera
Florea Před 5 měsíci

Dobrý den, bohužel nám Vaše hodnocení neudělalo velkou radost. Mohu se zeptat, zda jste kontaktovali naší zákaznickou linku? Vždy se snažíme s našimi zákazníky vše vyřešit, jak prvotní péči, tak případnou reklamaci. Pokud nevíme, že je něco špatně nemůžeme tak nic vyřešit k Vaší spokojenosti. Na kvalitě květin si zakládáme a doručujeme květiny vždy ve 100% kvalitě, kdy růže prochází kontrolou kvality květin. Pěkný den za tým Florea, Petra.

24. 12. 2019
lubos

vse perfektni

Vyjádření partnera
Florea Před 6 měsíci

Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení. Velmi nás potěšila Vaše spokojenost. Krásný den za tým Florea, Petra.

22. 12. 2019
Mgr. Vladimir

rychlost, provedení, ochota dodavatele

sjednocení všech služeb do jedné platby by bylo prijemnejsi

Vyjádření partnera
Florea Před 6 měsíci

Krásný den, děkujeme za doporučení, těší nás Vaše spokojenost.
Co se týká sjednocení do jedné platby, myslíte nejspíše doplatek za vzkaz, který v nabídce na Slevomatu nebyl a tak jste ho musel doplatit přímo na našem eshopu.
V dalších akcích se zaměříme na to, aby služba pro zákazníka byla co nejlehčí a nejpohodlnější. Krásný víkend, Monika.

21. 12. 2019
Jaroslav Skoupil

růže+cena

objednával jsem toto již podruhé = i když jsem si zaplatil donášku až na místo, tak poprvé si musela manželka zajít pro růže až na ulici a nyní mi bylo předem oznámeno, že doručení bude tuším po 10:00 kdy už měla být manželka ze služební cesty v kanceláři a doručení bylo provedeno už před 9:00 takže opět bylo doručení z mého pohledu nekompletní = prostě ten důležitý moment překvapení z osobního doručení opět chyběl.

Vyjádření partnera
Florea Před 6 měsíci

Dobrý den, děkujeme za Vaše 5ti hvězdičkové hodnocení. Doručení objednávky jsem prověřila a opravdu kurýr doručoval dříve než byla zaslaná SMS a to o 45 minut, za což bych se Vám chtěla omluvit. Kurýra budeme určitě informovat, že je nutné dodržovat doručení v rámci zaslaných SMS, tak aby byl zachován moment překvapení. Přeji krásné prožití vánočních svátků, Markéta.

19. 12. 2019
Petr

pěkné zboží

Vyjádření partnera
Florea Před 6 měsíci

Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení a přejeme krásný den. Michaela

19. 12. 2019
Markéta

Nadhera, udelala radost

Vyjádření partnera
Florea Před 6 měsíci

Dobrý den. Jsme rádi, že květina udělala radost! Děkujeme za skvělé hodnocení a přejeme krásný den! Michaela

18. 12. 2019
Šárka
18. 12. 2019
Marcela

Trsová růže Creamy Twister 3+ květů , skvělá komunikace

Vyjádření partnera
Florea Před 6 měsíci

Dobrý den, děkujeme za skvělé hodnocení, krásný den, Markéta

17. 12. 2019
ALEŠ

Příjemné a ochotné jednání dovozce a omluva za cca dvouhodinové zpoždění

Květy jsou opravdu hodně malé a hloupá výmluva firmy , za zpoždění, údajná porucha auta…

Vyjádření partnera
Florea Před 6 měsíci

Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení. Velikost květů je vždy uvedena v popisku. Růže dělíme podle velikosti hlavy: S (do 3 cm), M (3 - 4 cm), L (4 - 5 cm) , XL (5 - 6 cm) a XXL (nad 6 cm). Za poruchu na voze kurýra se Vám ještě jednou omlouváme a jsme moc rádi, že i přes poruchu na autě se povedlo doručení květin a vše tak bylo v pořádku. Krásný den za tým Florea, Petra.

14. 12. 2019
Mirka

Pekne kvetiny. Dekuji

Vyjádření partnera
Florea Před 6 měsíci

Dobrý den, děkujeme za krásné hodnocení, které nás velice potěšilo. Krásný den za celý náš tým přeje Monika.

12. 12. 2019
Dušan

Vše v pořádku, doprava perfektní. Již několikrát využito.

Vyjádření partnera
Florea Před 6 měsíci

Dobrý den, děkujeme Vám za pěkné hodnocení a jsme moc rádi, že jste spokojeni. Budeme se případně těšit na další Vaši objednávku květin. Přeji krásný den, Vendula

12. 12. 2019
Dagmar

Opět a moc ráda píši kladné hodnocení. Není co vytknout, doručili včas a květina udělala radost👍

Vyjádření partnera
Florea Před 6 měsíci

Děkujeme moc za krásné hodnocení. Jsme moc rádi, že jste byli s květinou spokojeni a že udělala radost. Budeme se těšit na další objednávku. Přeji Vám krásný den, Vendula

11. 12. 2019
Petra Smolková

Krásné květiny! Floreu velmi doporučují jako obchod na květiny.

Vyjádření partnera
Florea Před 6 měsíci

Moc Vám děkujeme za skvělé hodnocení a jsme rádi, že jste s květinou spokojeni. Budeme se těšit na další objednávku od Vás. Přeji Vám hezký den, Vendula

11. 12. 2019
Marta

Skvělá služba, která mně přivezla super kytku. Doporučuji.

Vyjádření partnera
Florea Před 6 měsíci

Dobrý den. Vaše hodnocení nás velice potěšilo. Děkujeme a budeme se těšit na další Vaší objednávku, krásný den, Markéta.

10. 12. 2019
Ludmila

Dodání v dohodnutou dobu

Vyjádření partnera
Florea Před 6 měsíci

Dobrý večer, velice si vážíme Vašeho 5- ti hvězdičkového hodnocení. Krásný večer, Markéta.

9. 12. 2019