Hodnocení podniku  Restaurace Pod Jasanem

4,4/5 (3 221 hodnocení)
Pouze ověřená hodnocení
Všechna hodnocení pochází od zákazníků, kteří zakoupili a využili službu podniku na Slevomat.cz
Zdeňka

Vše proběhlo v pořádku, objednání a domluva rychlé, oběd chutný.

Žádný problém se nevyskytl.

18. 11. 2020
Miloslava

bylo tam čisto

kvalita masa

29. 10. 2020
Miloslava

prostředí

jídlo

27. 9. 2020
Radek

Rychlá a komunikativní obsluha.

Koleno si na stejné úrovni doma udělá každý i méně zdatný „kuchař“.

15. 8. 2020
Jan

Jidlo v pohodě. Na tento typ voucheru jsme již byli vícekrát. Chválíme kuchařku, která přestala presolovat steaky. Obsluha příjemná a i počasí bylo fajn :D

K voucheru patří také jeden nápoj. Na slevomatu udano z výběru Gambrinus 10,11,12 nebo nealko. Ze solidarity jsem se spokojil s 10kou. (11 ani 12 od G v nabídce nebyla a ždímat hospodu při ceně voucheru o pravou Plzen se mi asi nezdálo křesťanské ) Řidička si objednala dzus rizly vodou. Vše ok, až při placeni, kdy nám bylo nauctovano vše, krom prvního piva(dal sem si ještě jedno, bylo hezky a nechtěl sem doplácet třeba jen 3petky:))), nám bylo servirkou sděleno, ze voucher zahrnuje pouze pivo a rozlevane nápoje a je nase chyba, ze sme se nezeptali. A my si bláhový mysleli, ze nám stačí číst, co si člověk kupuje. Tak prý nase chyba. Nevadí, v podniku jsme zažili dříve jiné bizarni situace, které nám přišly více méně roztomilé. Máme radi neformální styl a určitou lidovost. Timhle komentářem považuji zase karmu vyrovnanou a všechno dobry;)

16. 7. 2020
Jan

Menší porce než byla garance…

6. 7. 2020
Anonym

Vstřícný a ochotný personál.

Bohužel toho bylo více. Dva dny před plánovanou návštěvou jsme rezervovali stůl na pátou hodinu. V den rezervace nám volala servírka okolo půl čtvrté, že máme rezervovanou kachnu na třetí hodinu a že je hotová a my nikde. Byl jsem si ale jistý, že manželka rezervovala termín na pátou, byl jsem u toho. Servírka tedy řekla, ať přijedeme v pět.
Bohužel, co jsme očekávali, se také stalo. Kachna oschlá a jen mírně přihřátá, ale bylo jasné, že už tam stála dvě hodiny předem kvůli špatně vypsané rezervaci.
Knedlíky rozhodně nebyly dělané na páře, ale ohřívané v mikrovlnce. Bylo to na nich dost poznat.
Zelí nám asi ze všeho chutnalo nejvíce. Jinak celkově prostředí bylo hezké a obsluha byla fajn.

6. 7. 2020
Martin

pomala obsluha

3. 7. 2020
Jana

Servírování pokrmu.

8. 3. 2020
Jaroslava

větší kousky cibule v tataráku, ale byl chutný

3. 2. 2020
Anonym

Zhoršení kvality jídla i obsluhy od poslední návštěvy.

24. 11. 2019
Vaclava

Husa byla docela tvrdá a vysušená.

19. 11. 2019
Helena

Husa by chtěla ještě cca 30 min dopéct … byla tuhá

12. 11. 2019
Anonym

Přístup personálu.

7. 11. 2019
Markéta

neochota, arogance od vedení

3. 11. 2019
Jana

topinky hodně připečené, a tatarák nic moc

2. 11. 2019
Valerij

Nic

Jidlo bylo studeni a stare suche knedliky, obsluhoval nam nekdo na vozejku / invalida /. KATASTROFA !!

16. 10. 2019
Roman

Je nutné se objednat, při příchodu do restaurace je ale prázdná.

10. 10. 2019
Anonym

Lokalita, prostředí

Vše OK

8. 10. 2019
Ladislav

standard

7. 10. 2019
Petr

chuť jídla

prostředí, personál

30. 9. 2019
Toniiiiik

Jsem se najedl

Asi nic

26. 8. 2019
Jana

naprosto skvela kachna a obsluha

horsi knedliky, nevyrazne zeli

23. 8. 2019
Marydus

slabší komunikace s personálem, nahlásila jsem voucher, obsluha přijala – beze slova, neřekla jak dlouho budeme čekat, objednala jsem pití – pití hned na pultu, odešla jsem – žádná informace přijďte si pro jídlo za x minut nebo přinesu jídlo za x minut, možná moje chyba, že jsem se nezeptala…

18. 7. 2019
Aleš

prostředí příjemné – venkovní posezení skoro jako v parku, loužek nepříliš tradiční, ale dobrý

bez kůrčičky, pečivo tvrdší

24. 6. 2019
Bill

Vše v pohodě, jako obvykle, vstřícnost a ochota je zde samozřejmost. Jídlo dobré v dostatečném množství, jen těch bylinek by mohlo být více :-)

nic takového

20. 5. 2019
Josef

Ochotný personál.

Takové jako vařené.

30. 4. 2019
Zdenda

Bylo by potřeba koleno řádně ochutit, ne jen opect.

29. 4. 2019
Vladimir

hezké prostředí

příliš dotěrná obsluha, malá porce jídla

28. 4. 2019
Petr

Střídá se tam často obsluha a tentokrát jsme čekali na jídlo dlouhou dobu a steak byl málo propečený.

19. 4. 2019
Vladimíra

Tentokrát vázla obsluha

28. 3. 2019
Zelvuska

.

19. 3. 2019
Jaroslav

Steaky byly dalo by se říci trochu více pečené :(.

18. 3. 2019
Markéta

prvni rezervace stolu špatně provedena na jiný den:-(

8. 3. 2019
Bill

Jako obvykle, ochotný a milý personál. Vstřícnost je zde na prvním místě. Byl jsem zde již několikrát a opět bez připomínek.

bez připomínek

11. 2. 2019
Anonym

hezké posezení na zahrádce

maso tuhé

11. 2. 2019
Marek
6. 12. 2018
Martina

Horší domluva s personálem.

5. 12. 2018
Tomasz

K jidlu v nabidce bylo piti, bohužel bylo nam napočitano do učtu při odhodu s podniku. Čekani cca 40 minut.
Žadna omačka k jidlu taky ne a celkove nedoporučuji

Vyjádření partnera
Restaurace Pod Jasanem Před 2 roky

Dobrý den,
v tento den jsem byl v kuchyni já osobně a mohu Vám říct, že opravdu bylo dosti jídel i mimo reservace, vše se vydávalo postupně tak jak zákazník provedl objednávku, k pití Vám nemohu podat další vysvětlení neboť jsem u této záležitosti nebyl. Ale co mate zaplacené tak by mělo být vydáno, při placení jste dostal účet a mohl jste uplatnit reklamaci. teď již nedohledám zda jste pití měl či neměl zaplacené či účtované. Vždy tu píši je nutné hned na místě provádět reklamaci.
Za delší čekací doby se omlouvat nebudu, opravdu jsem v kuchyni nehrál karty ani ne nenudil.
S pozdravem Radek Želina

21. 11. 2018
Tomasz

Žebra bokužel nevypadaji takhle jak na obrazku, čekani cca 40 minut, a vysvetleni obsluhy že maji tam moc lidi.
Jidlo bylo podane bez přilohy

Vyjádření partnera
Restaurace Pod Jasanem Před 2 roky

Dobrý den,
Obrázek je ilustrační k 40 minutovému čekáni Vám mohu jen napsat tolik: jak jsem již napsal k výše uvedenému hodnocení.
Jako příloha je zde chléb, pravdu je nutné vše reklamovat na místě a ne dodatečně. Někdy se stane, že člověk zapomene. Jsme jen lidi a ne PC které by vše dělalo dokonale a přesně. (I když znám spoustu PC, které pracují hůře než-li člověk.
S pozdravem Radek Želina

21. 11. 2018
Tomasz

Křidla byly nedopečene, čekani cca 40 minut.
Po přijezdu do restaurace bylo nam oznameno že maji tam moc lidi a mužou nas posadit na vedlejši sali. Stůl byl rezervovany 3 dný do předu:(

Vyjádření partnera
Restaurace Pod Jasanem Před 2 roky

Dobrý den,
opět jak jsem již psal výše.
Křídla byla dopečená, je zajímavé že si lidé stěžují a vracejí obrané kosti?
No hold , když chci psa být hůl si vždy najdu.
:-)
S pozdravem Radek Želina

21. 11. 2018
Andrea
9. 11. 2018
Luděk
2. 11. 2018
Frodo

Bylo hezké počasí.

Křídla nebyla dopečená. mix omáček chyběl.
Škoda jindy jsme byli spokojeni.
Nepovedlo se.

Vyjádření partnera
Restaurace Pod Jasanem Před 2 roky

Dobrý den,
tato nepříjemná věc mě velice mrzí, ale vše je nutné sdělit obsluze a ta vše napraví, popřípadě kontaktovat provozního restaurace. Vždy je přítomen, a nebo je na telefonu.
S pozdravem a dodatečnou omluvou Radek Želina

30. 10. 2018
Magdaléna

Čisté prostředí ochotný personál

Koupené zmrazené americké brambory místo čerstvých, žádný dip, maso spíše nižší kvality nevhodné na steak , obrázek v inzerci vypadal podstatně lépe než realita.

Vyjádření partnera
Restaurace Pod Jasanem Před 2 roky

Dobrý den,
netuším jak tato porce vypadala, ale maso na vepřový a kuřecí steak vybírám já osobně. Maso nižší kvality nekupuji. Mohu Vám s klidným svědomím sdělit, že maso na steak je dražší nežli si myslíte.
V případě pokuď je něco v nepořádku je nutné kontaktovat obsluhu aby vše vyřešila.
Tato nepříjemnost mě velice mrzí, ale teď už nemam možnost vše zkontrolovat a napravit.
Děkuji za informace a poznatky a přeji pěkný den
Radek Želina

28. 10. 2018
Jmoro

Krátká čekací doba, jídlo dobré.

Delší čekací doba na nápoje. Nezájem obsluhy.

Vyjádření partnera
Restaurace Pod Jasanem Před 2 roky

Dobrý den,
děkujeme za pochvalu. Ale také za informace. Za obsluhu se velice omlouvám.
Přejeme pěkný den, a někdy opět na viděnou.
Radek Želina

15. 10. 2018
Anonym

Restaurace má hezkou předzahrádku v zeleni.

Vyjádření partnera
Restaurace Pod Jasanem Před 2 roky

Dobrý den,
děkujeme za pochvalu.
Přejeme pěkný den, a někdy opět na viděnou.

12. 10. 2018
Marie
8. 10. 2018
Honza

Krkovička dobrá, americké brambory, co jsme si k ní dali byly výborné.

Obsluha hrozná, ani nevěděla, že máme i jídlo zdarma, chtěla po nás vytištění voucher – ano, řekla doslova VOUCHER, čímž nás rozesmála a ona nechápala, proč.

Vyjádření partnera
Restaurace Pod Jasanem Před 2 roky

Dobrý den,
děkujeme za pochvalu.
Za obsluhu se velice omlouváme.
Přejeme pěkný den, a někdy opět na viděnou.

2. 10. 2018
Josef

Ochotný personál, jídlo bylo chutné, velké porce.

Málo zeleninové oblohy.

Vyjádření partnera
Restaurace Pod Jasanem Před 2 roky

Dobrý den,
děkujeme za pochvalu.
Přejeme pěkný den, a někdy opět na viděnou.

29. 9. 2018