Tahle nabídka se velmi povedla a jsem moc vděčná, že jsem se k paní přes Slevomat objednala! ❤️ Objednání bylo online, rovnou vybraný termín i čas, akorát jsem byla překvapená, že se musí vejít do hotelu Clarion, kde je kadeřnictví v 1. patře (velmi milí recepční poradí). Pak už to bylo od začátku do konce úžasné. Paní Liliya je z Ukrajiny, žije tu už delší dobu, takže mluvit česky umí – a musím říct, že má velkou slovní zásobu(samozřejmě nemluví jako rodilá mluvčí, ale jde jí to moc dobře). Ještě něco vyřizovala na telefonu, takže se velmi omlouvala pokaždé, když musela vzít mobil. Jinak si mě vyslechla, poradila a co řekla, to dodržela. VELMI oceňuji i to, že POPRVÉ za celou dobu jsem nemusela umírat s bolestí krční páteře v křesle při umývání, ale paní kadeřnice se ujistila a pomohla mi se posunout tak, aby to bylo v pořádku. Mytí, stříhání, foukání a styling, klasika a vše v nejlepším pořádku. Byla jsem velice spokojená, paní Liliya mi vlasy nezastřihla jen obyčejně do rovinky, ale ještě , , dokulata", skutečně profesionálně. Moc doporučuji ✨☺️
Jen by bylo potřeba popsat u nabídky, že se jde do kadeřnictví do hotelu, jinak vše super.:))
Vyjádření podniku
Před 2 měsíci
Děkuji vám, mám velkou radost, že se vám to líbilo. Ráda vás opět uvidím. Určitě v textu uvedu, že se nacházím v hotelu. Děkuji za upozornění ohledně adresy.🌷🌷🌷