Hodnocení podniku  Restaurace U Zlaté podkovy

4,4/5 (1 789 hodnocení)
Pouze ověřená hodnocení
Všechna hodnocení pochází od zákazníků, kteří zakoupili a využili službu podniku na Slevomat.cz
Aleš

Maso bylo dobre pripraveno

Vaha masa za syrova cca 350 az 400g 😔

14. 9. 2020
Jana

---------------------------------------

Zapomněli si poznamenat telefonickou rezervaci a krkovice na pohled hezká, ale nedala se jíst, byla samá flaksa.

5. 3. 2019
a.cha@seznam.cz

Kvalita připraveného masa – odpovídající, chutné…

Vrchní asi „měl své dny“…místo pozdravu mne citýroval, že jsme přišli o půlhodiny později a už máme velké štěstí (vím přesně na kolik jsem si rezervaci objednával). Beze slova čekal u stolu na objednávku. vyúčtování bere slova…jídlo dobré ale dával jasně najevo, že hosté s „vouchery“ nejsou zajímaví!!! slova"prosím, děkuji“ by si musel asi googleovat…Tragedie…

20. 1. 2019
Mirka

Obsluhující mladý muž příjemný, jen ta líčka… Bylo to spíš ragú. Maličké kousky masa, spousta kližek…

17. 1. 2019
Danula612

Jedna velká katastrofa. Měli jsme líčka ovšem co za maso to bylo ví jen sám pánbůh. Byla to totální guma absolutně se to nedalo uříznou každý kousek masa byl pouze „hužva“. Omáčka byla udělána ze zmražené zeleniny ale tak nad tím by člověk mávl rukou, ale k tomu všemu byl další kámen úrazu sťouchané brambory které byly bůh ví od kdy uvařené. Hrůza a děs.

14. 10. 2018
Lu2

Dali nam stul v pruchodu 1,5 m od toalet. Na nase upozorneni nam obsluha rekla, tak si tedy sednete dovnitr. Nevim proc v takovem pocasi neudelaji rezervaci na zahradce. Od stolu vyhled do kuchyne, ktery nam na chuti moc nepridal.

30. 8. 2018
Janka

X

Celá návštěva v restauraci byla pro nás nepříjemná. Po příchodu do restaurace byla obsluha dosti zmatená, zprvu nám zamítli vůbec jídlo poskytnout, pokud nemáme voucher vytištěn na papíře, přitom požadavek na tištěný voucher nebyl uveden (kód i sms zaslanou ze serveru Slevomat, jsme měli), nakonec nám jídlo tedy dovolili objednat, čekali jsme 45 min., čekání vůbec nestálo za to, jídlo nebylo dobré, bylo přesolené a omáčka opravdu hodně přeslazená, maso vysušené a tmavé, jako by se kuchaři připálilo a snažil se to skrýt solí a cukrem, a byly ho jen 3 malé kousky. Když obsluha odnášela téměř nedotčenou omáčku, a řekli jsme jí svůj názor na jídlo, tak číšník, aniž by zašel za roh a sdělil náš názor kuchaři, začal se se sarkasmem rozkřikovat do kuchyně a na nádvoří restaurace, takže to slyšeli i přítomní hosté, že asi nevíme, jak má jídlo chutnat, a jestli vůbec víme, co jsou to líčka, pak se připojil další, dělali nemístné obličeje a tvářili se na nás jako bychom snad provedli něco špatného. Toto chování bylo opravdu velmi nevhodné.

31. 7. 2018
Pavel

Nevím, snad jedině cola, objednala si manželka.

Špatné jídlo, teplá plzeň.

19. 7. 2018
Kamil

Téměř nic… 😞

Především přístup pana vrchního, který se choval jako prezident zeměkoule a vyžadoval voucher v tištěné podobě, i když vím, že Slevomat nás na svých stránkách několikrát ujistoval, že to již nikdo po nás chtít nemůže… Mohu poprosit o vyjádření Slevomat, zda se skutečně nemýlím a požadavek pana vrchního byl neoprávněný?
Pivo nechutně teplé, výrazně pod míru s pěnou jako z Jaru…

8. 7. 2018
Nikita

nic, bylo to hrozné

Nekvalitní, tvrdý steak. Pivo – objednal jsem Pilsner a dostal jsem Kozel, za cenu Pilsnera.

1. 3. 2018
Darja

Poprvé je tady podnik, který se mi nelíbil…bohužel :-(
Jídlo spíše podprůměrné, stejně tak i prostředí, obsluha slabší průměr.

23. 1. 2018
Ahutnan

Nic

Všechno

12. 12. 2017
Ivan

Tak tučná, lojovitá líčka, snad nemá žádná kráva.
Silná pochybnost zda to vůbec byla líčka

20. 3. 2017
Lukáš

Prostředí

Personál
Nikde na voucheru, ani při zamluvení termínu nebylo napsané, že voucher musím mít s sebou. Přesto že jsem personálu při zamluvení termínu nadiktoval kód voucheru.

Vyjádření partnera
Restaurace U Zlaté podkovy Před 4 roky

Dobrý den,
děkuji za Vaší zpětnou vazbu a mrzí mě, že jste nebyl spokojen.
Úplně nerozumím Vašemu dotazu, ale zřejmě jde o to, že po Vás chtěla obsluha při příchodu voucher. Někdy se nám stává, že nám hosté chybně voucher nadiktují nebo přinesou chybné číslo voucheru na papírku, a poté nám ho Slevomat nemůže zaplatit... Proto nyní žádáme při rezervaci, aby nám hosté voucher přímo přinesli a nedocházelo k chybnému nahlášení... Asi Vám nebude připadat divné, že za svoje služby chceme dostat zaplaceno, takže když Vám bylo po telefonu vysvětleno, že číslo voucheru nelze sdělit po telefonu, ale chceme ho přinést fyzicky, tak není nic zvláštního, že jsme ho po Vás po příchodu vyžadovali...

S pozdravem a přáním pěkného dne

Manager U Zlaté Podkovy

23. 12. 2016
Ivana

Milá obsluha.

Nevlídný interiér.
Jídlo přesolené.

Vyjádření partnera
Restaurace U Zlaté podkovy Před 5 roky

Dobrý den,

mrzí mě, že jste nebyla spokojena!

Do salonku od ostatních lidí jste chtěla sama,

myslím že s dalšími hosty by i ten interiér byl

příjemnější... Pokud bylo jídlo přesolené, tak

bylo lepší situaci řešit přímo na místě... Do

dnešního dne jsme obsloužili cca 300 hostů

na hovězí líčka a zatím jste byla jediná s takovým

hodnocením (přesoleným jídlem)...

Doufám, že příště již budete spokojena!

S pozdravem

Manager U Zlaté Podkovy

4. 5. 2016
Některá hodnocení jsme vynechali, protože neobsahují slovní hodnocení.