Hodnocení podniku Restaurace U Zlaté podkovy
Maso bylo dobre pripraveno
Vaha masa za syrova cca 350 az 400g 😔
---------------------------------------
Zapomněli si poznamenat telefonickou rezervaci a krkovice na pohled hezká, ale nedala se jíst, byla samá flaksa.

Kvalita připraveného masa – odpovídající, chutné…
Vrchní asi „měl své dny“…místo pozdravu mne citýroval, že jsme přišli o půlhodiny později a už máme velké štěstí (vím přesně na kolik jsem si rezervaci objednával). Beze slova čekal u stolu na objednávku. vyúčtování bere slova…jídlo dobré ale dával jasně najevo, že hosté s „vouchery“ nejsou zajímaví!!! slova"prosím, děkuji“ by si musel asi googleovat…Tragedie…
Obsluhující mladý muž příjemný, jen ta líčka… Bylo to spíš ragú. Maličké kousky masa, spousta kližek…

Jedna velká katastrofa. Měli jsme líčka ovšem co za maso to bylo ví jen sám pánbůh. Byla to totální guma absolutně se to nedalo uříznou každý kousek masa byl pouze „hužva“. Omáčka byla udělána ze zmražené zeleniny ale tak nad tím by člověk mávl rukou, ale k tomu všemu byl další kámen úrazu sťouchané brambory které byly bůh ví od kdy uvařené. Hrůza a děs.

Dali nam stul v pruchodu 1,5 m od toalet. Na nase upozorneni nam obsluha rekla, tak si tedy sednete dovnitr. Nevim proc v takovem pocasi neudelaji rezervaci na zahradce. Od stolu vyhled do kuchyne, ktery nam na chuti moc nepridal.

X
Celá návštěva v restauraci byla pro nás nepříjemná. Po příchodu do restaurace byla obsluha dosti zmatená, zprvu nám zamítli vůbec jídlo poskytnout, pokud nemáme voucher vytištěn na papíře, přitom požadavek na tištěný voucher nebyl uveden (kód i sms zaslanou ze serveru Slevomat, jsme měli), nakonec nám jídlo tedy dovolili objednat, čekali jsme 45 min., čekání vůbec nestálo za to, jídlo nebylo dobré, bylo přesolené a omáčka opravdu hodně přeslazená, maso vysušené a tmavé, jako by se kuchaři připálilo a snažil se to skrýt solí a cukrem, a byly ho jen 3 malé kousky. Když obsluha odnášela téměř nedotčenou omáčku, a řekli jsme jí svůj názor na jídlo, tak číšník, aniž by zašel za roh a sdělil náš názor kuchaři, začal se se sarkasmem rozkřikovat do kuchyně a na nádvoří restaurace, takže to slyšeli i přítomní hosté, že asi nevíme, jak má jídlo chutnat, a jestli vůbec víme, co jsou to líčka, pak se připojil další, dělali nemístné obličeje a tvářili se na nás jako bychom snad provedli něco špatného. Toto chování bylo opravdu velmi nevhodné.

Nevím, snad jedině cola, objednala si manželka.
Špatné jídlo, teplá plzeň.
Téměř nic… 😞
Především přístup pana vrchního, který se choval jako prezident zeměkoule a vyžadoval voucher v tištěné podobě, i když vím, že Slevomat nás na svých stránkách několikrát ujistoval, že to již nikdo po nás chtít nemůže… Mohu poprosit o vyjádření Slevomat, zda se skutečně nemýlím a požadavek pana vrchního byl neoprávněný?
Pivo nechutně teplé, výrazně pod míru s pěnou jako z Jaru…
nic, bylo to hrozné
Nekvalitní, tvrdý steak. Pivo – objednal jsem Pilsner a dostal jsem Kozel, za cenu Pilsnera.
Poprvé je tady podnik, který se mi nelíbil…bohužel :-(
Jídlo spíše podprůměrné, stejně tak i prostředí, obsluha slabší průměr.

Tak tučná, lojovitá líčka, snad nemá žádná kráva.
Silná pochybnost zda to vůbec byla líčka
Prostředí
Personál
Nikde na voucheru, ani při zamluvení termínu nebylo napsané, že voucher musím mít s sebou. Přesto že jsem personálu při zamluvení termínu nadiktoval kód voucheru.
Dobrý den,
děkuji za Vaší zpětnou vazbu a mrzí mě, že jste nebyl spokojen.
Úplně nerozumím Vašemu dotazu, ale zřejmě jde o to, že po Vás chtěla obsluha při příchodu voucher. Někdy se nám stává, že nám hosté chybně voucher nadiktují nebo přinesou chybné číslo voucheru na papírku, a poté nám ho Slevomat nemůže zaplatit... Proto nyní žádáme při rezervaci, aby nám hosté voucher přímo přinesli a nedocházelo k chybnému nahlášení... Asi Vám nebude připadat divné, že za svoje služby chceme dostat zaplaceno, takže když Vám bylo po telefonu vysvětleno, že číslo voucheru nelze sdělit po telefonu, ale chceme ho přinést fyzicky, tak není nic zvláštního, že jsme ho po Vás po příchodu vyžadovali...
S pozdravem a přáním pěkného dne
Manager U Zlaté Podkovy
Milá obsluha.
Nevlídný interiér.
Jídlo přesolené.
Dobrý den,
mrzí mě, že jste nebyla spokojena!
Do salonku od ostatních lidí jste chtěla sama,
myslím že s dalšími hosty by i ten interiér byl
příjemnější... Pokud bylo jídlo přesolené, tak
bylo lepší situaci řešit přímo na místě... Do
dnešního dne jsme obsloužili cca 300 hostů
na hovězí líčka a zatím jste byla jediná s takovým
hodnocením (přesoleným jídlem)...
Doufám, že příště již budete spokojena!
S pozdravem
Manager U Zlaté Podkovy