Vinné lázně Svatá Anežka

Praha - Staré Město a další 2 pobočky

„Uzasne prostredi, profesionalni maser, ktery poradil, jak zamezit bolesti zad, velmi ochotna a mila pani na recepci.dkky za krasny zazitek !“ — Monika, Před rokem

„Uzasne prostredi, profesionalni maser, ktery poradil, jak zamezit bolesti zad, velmi ochotna a mila pani na recepci.dkky za krasny zazitek !“ — Monika, Před rokem

O nás

Unikátní Vinné terapie byly vytvořeny speciálně pro klienty, kteří chtějí na chvíli získat neopakovatelný zážitek, užít si naprostého soukromí a zrelaxovat své tělo i mysl.

Vinné lázně Svatá Anežka
3 pobočky (zobrazit na mapě)
TIP: Na jakých pobočkách jde koupený voucher uplatnit se dozvíte vždy na detailu dané nabídky.

Hotel Casa Marcello

Řásnovka 782/1, Praha - Staré Město

Vybavení a služby
Parkování zdarma
Prostor není bezbariérový
Wi-Fi zdarma
Bereme karty
Oddělené prostory pro kuřáky a nekuřáky
Vezměte děti, máme koutek!
Vlastní restaurace
Domácí zvířata: 100Kč (Povoleno na základě předchozí domluvy)
Sauna
Vířivka
Dětská postýlka (dostupnost si ověřte)

Restaurace Agnes

Řásnovka 783, Praha - Staré Město, Restaurace se nachází v hotelu Casa Marcello

Dnes otevřeno 12:00–21:00
Vybavení a služby
Oddělené prostory pro kuřáky a nekuřáky
Letní zahrádka

Vinné lázně Svatá Anežka (Hotel Casa Marcello)

Řásnovka 782/1, Praha - Staré Město

Dnes otevřeno 11:00–21:00
Vybavení a služby
Oddělené prostory pro kuřáky a nekuřáky
Mapa poboček

Hodnocení podniku

4,8/5 (345 hodnocení)
Tetiana

Skvělá lázeň ; skvěla masáže . Maser zaslouží velkou pochvalu👏👏👏. Večeři jsme využili v jiný den . Jídlo bylo moc skvělí . Velká pochvala cicnikovi byl velmi příjemný a šikovný .

Chování a komunikace paní na recepci . Měly jsme voucher kompletně s večeři . Po skvěle lázni a vynikající masáži takové skládání ☹️☹️☹️. Vyvedly nás na chodbu a žádnou večeři ani jsme neviděli . Šla jsem za paní na recepci s tím ze jsme měly mít ještě večeři . Ona zavolala na kuchyň a přeji ze dnes to menu nemají a ze jsem neudělala rezervaci přímo do restauraci. Ale za 1 – nikde to nebylo napsané ze musíme udělat tu rezervaci. Za 2 bylo napsáno ze do poznámek napsat jen kód voucheru . Za 3 v systému personálu mělo bych to ukazovat co ten voucher obsahuje. Za 4 proč to nabízíte zákazníkům když to neumí to personal zařídit? Paní na recepci mi řekla můžeme vám to připravit na jiný den a než bych se omluvila . A to buďte rádi ze to pro vás uděláme . Tak člověka hodně naštve ☹️☹️☹️. A navíc to bylo překvapeni pro přítele . Na místě šéfa bych nejdříve proškolila personal na recepci jak se má chovat k zákazníkům .

Martin

Všetko

Alica

Bylo to perfektní není co dodat doporučuji všem 😉