Hodnocení podniku  Golden Pacific Café

4,3/5 (29 716 hodnocení)
Pouze ověřená hodnocení
Všechna hodnocení pochází od zákazníků, kteří zakoupili a využili službu podniku na Slevomat.cz
Petra

Dobre jidlo.

Chaos, bordel, lzi a nevstricny pristup obsluhy. Naproste zklamani. Vubec nestihaj, tak schvalne neposilaji papirky pro dalsi objednavky. Neustale urgovani line obsluhy. Nejedna se o neomezenou konzumaci. Sladke si muzete objednat pouze jednou. Chudaci deti.

2. 10. 2019
Zuzana

Arogantní opshla a komukace

28. 7. 2019
Věra

I přes včasné objednání na určitou hodinu (18 hod) byly kanapky
pravděpodobně připraveny s velkým předstihem – vzhledově značně „unavené“, chuť tomu také odpovídala

5. 5. 2019
Libuše

Kanapky nebyly čerstvé. Byly miminálně z předchozího dne.

Vyjádření partnera
Golden Pacific Café Před rokem

Dobrý den, kanapky se zásadně vyrábí v den, kdy se předávají zákazníkovi a to klidně od 5:00 ráno. Děkujeme za hodnocení.

2. 1. 2019
Jiří

bohatě zdobené

totálně oschlá bageta, tvrdá, nepoživatelná-nyní mne napadá, zda bych neměl požádat Slevomat o vrácení peněz-ale asi už je pozdě :-((, zapomněl jsem na to!

14. 12. 2018
Svastova

celé to bylo odfláknuté

6. 1. 2018
Lukáš

Hezky nazdobené

Ze staršího pečiva
Trochu bez chuti
Nejsou jako dříve
Velké zklamání

2. 1. 2018
Eliška

Velikost jednohubka, nikoliv dvojhubka sucha, tvrdá , vysoka 1,5–2cm; minimálně namazana, málo obložena. Měli jsme už dříve, ale tentokrát to byla hrůza.

23. 12. 2017
Anonym

NEBYLY TO DVOUHUBKY, NÝBRŽ JEDNOHUBKY-PROTI MINULÉ DODÁVCE JE TO ZKLAMÁNÍ

3. 11. 2017
Kamila

Jednalo se o jednohubky, pro 1–2 osoby.. cena prestrelena.

25. 10. 2017
Miriam

Velké zklamání…patrně díky nějakým zmatkům u dodavatele, nebyly kanapky na domluvený čas připraveny a evidentně honem dodělávány z náhr.pečiva. Objednávali jsme již po třetí, tedy máme srovnání, velikost kanapek byla poloviční. V těchto akcích se to patrně vyplatí pouze v počátku akce, kdy se dodavatel snaží!!

25. 10. 2017
Elisabetha

Musela jsem zrušit objednávku, protože chování pracovnice byla tak neskutečně arogantní, ze jsem se bala, co mi vůbec předají. Hrozné! Už nikdy!

15. 9. 2017
Lenka

Jednohubky jsou čím dál tím menší a chudě ozdobené. Navíc nebyly čerstvé.
Řízky byly otřesné, staré a oschlé a skončily v popelnici. Nikomu nedoporučuji.

9. 4. 2017
Vladimír

Z této jsem zklamán. Místo dvouhubek to byly jednohubky na tvrdém pečivu.

3. 4. 2017
Milena

Byli cerstve

Zadne „dvouhubky“ to nebyli. Uplne nejuzsi bageta co existuje, minimum cerveneho kaviaru, ca 0,5 cm x 0,7 cm, cerny nahradili platkem redkvicky. Uz nikdy u teto firmy nic neobjednam.

Vyjádření partnera
Golden Pacific Café Před 3 roky

Dobrý den, asi jste nečetla popis akce. Jsou tam fotky, gramáže, složení. Víc informací před nákupem podat již nelze. Mimochodem je to jedna z našich nejopakovanějších a nejúspěšnejších akcí, která získává po mnoha stech hodnoceních vždy kolem 95% a více než 4,5 hvězdy z 5. Děkujeme

21. 2. 2017
Jiří

„Těšte se na 42 slaných dvouhubek“-to siděláte legraci? Už podruhé jsem naletěl na „výhodnou“ nabídku tohoto podniku. Tentokrát jsem se ale už poučil, takže Pacific café už nikdy!!!!

Vyjádření partnera
Golden Pacific Café Před 3 roky

Dobrý den, můžete to prosím nějak specifikovat? Dvouhubková akce je jednou z našich nejlépe hodnocených vůbec a to již téměř 3 roky, kdy jí nabízíme opakovaně. V čem byl přesně problém? Děkujeme

1. 1. 2017
Petr

Velmi neochotný a nepříjemný personál! U barového pultu měla servírka talíř s jídlem a místo toho, aby věnovala frontě klientům, tak si prostě pojídala. Obsluhování personál vysloveně obtěžoval. Dvouhubky, na tu cenu, žádný zázrak. Nijak nás chuťově nenatchly a ani se hosty nedojedlo. Již tento podnik určitě nenavštívíme!

28. 12. 2016
Viky

ač oschlé a prťavé, tak hezky nazdobené

na objednávku jsem čekala a asi zapomněli :(
dostala jsem seschlé JEDNOHUBKY – dvouhubky to nebyly ani omylem (mohu srovnat, jelikož jsem párkrát objednávala bez voucheru a byl to radikální rozdíl)

2. 12. 2016
Martin

V Golden Pacific Café jsem objednával poměrně často, ale včerejší vyzvednutí objednaných dvouhubek bylo mé poslední. Tento podnik za posledních několik měsíců tak zhoršil kvalitu produktů nabízených na Slevomat vouchery, že to hraničí až s drzostí. Pokud si myslí, že „zlevněnou“ Slevomat nabídku ošidí na velikosti, množství a kvalitě surovin, určitě se vydal špatnou cestou. Kdo si chce koupit na Slevomatu nějakou jejich nabídku, měl by si přečíst rezence z poslední doby. Je jich totiž čím dál více negativních. Abych své negativní hodnocení podpořil i argumenty, přikládám fotku včera vyzvednutých dvouhubek a „najdi 10 rozdílů“
– Velikost dvouhubek – dříve skoro zaplnily krabici do které je dávají, není se tam jen tak „krčí“.
– Množství a kvalita použitých surovin. To přímo souvisí i s velikostí dvouhubek. Malé jednohubky=málo surovin. Sami posuďte jak vypadají v nabídce Slevomatu a jaká byla má skutečnost.
– Kam se poděl černý kaviár? No přece nahradila ho majolka s petrželkou.
– Pomeranče, salámy, okurty se nám nějak „srazily“, vice hroznového vína a ředkvičky se asi již na ty „velké“ dvouhubky nevešly.
– Pomazánek je jen tolik, aby na nich držely ty ostatní suroviny. Jediným „plusem“ je tedy jen to, že aby zákazník po jejich snězení měl pocit najezení, že mu alespoň dodají silnější bagetku. Taková je tedy má poslední zkušenost s nabídkou Golden Pacific Café a proto tento podnik NEDOPORUČUJI.

Vyjádření partnera
Golden Pacific Café Před 3 roky

Dobrý den, bohužel vaše poznatky o této akci jsou poměrně nepřesné. Pokusíme se zmíněné výtky vyvrátit:
*dvouhubky jsou jednou z nejoblíbenějších akcí (na hodnocení se každý může na Slevomatu podívat) a vyrábějí se minimálně 2 roky naprosto stejným způsobem ze stejných surovin a jsou čerstvé, protože se vyrábějí přesně na čas objednávky
*šizení na velikosti? Změnila se velikost bedny. Nyní je větší. Dvouhubky zůstaly naprosto stejné, což je dáno velikostí bagety, kterou odebíráme stejnou již více než 3 roky.
*dvouhubky se vyrábějí dle nezměněných receptur a musí přesně odpovídat jejich gramáž, která je povinně jednotlivě uvedena u každé z nich v našem e-shopu a stejně tak vzhled, který je uveden na obrázcích u akce!
*Pokud chyběl černý kaviár, tak se omlouváme. O to více tam jistě bylo červeného. Cena červeného i černého použitého kaviáru je identická.

Děkujeme za váš komentář!

19. 11. 2016
Dagmar

, Pečivo nebylo čerstvé, přestože dvouhubky byly vyzvednuté přesně na objednaný den. Nikdo je nejedl. Takovou nabídku bych již nikdy nevyužila a nikomu nedoporučila.

4. 11. 2016
Míša

No, jasně, krajní nespokojenost !!! Nikoli s kvalitou jednohubek, ale s organizací ! Jednohubky jsem si objednala 4 dny dopředu a na danou hodinu, kůli tomu jsem do Radlic jela! ˇPři vyzvednutí jsem čekala nejdříve 15min. Posléze se z toho vyklubala 1h10min. ( neměli to vůbec hotové). Prý toho mají moc !!! Takže organizačně absolutně nezvládnuté !
Příště tento podnik vynechám – na oslavu jsem přijela pozdě !!!

13. 8. 2016
Renáta

Kanapky jsme vyzvedávali ráno cestou na oslava a bohužel byli udělane už předchozí den tudíž některé okorale jine rozmočené…už tuto nabídku nevyužijete.

23. 6. 2016
Linda

Za tolik peněz dostat oslizlé, nečerstvé a tvrdé kanapky. Hrůza

22. 5. 2016
Lukáš

Chutné

Při objednání po telefonu si slečna vyžádala číslo voucheru, které jsem jí řekl, když jsem si potom objednávku chtěl vyzvednout, bylo mi řečeno že již byla vydaná a voucher uplatněn. Objednávku jsem tak získal až po dlouhých dohadech.
Mnohem menší než jak vypadají na obrázku!

21. 3. 2016
Anna

Zklamání…v cukrárně při vyzvednutí objednaného zboží mi ukázali obsah dvou krabic. V jedné větší kanapky, ve druhé menší minidezerty. Vypadalo to luxusně a my se těšili na oslavu. ALE…to rozčarování, když jsme doma chtěli přendat kanapky na talíř a namísto ZAPLACENÝCH a OBJEDNANÝCH 40 kusů se jich tam krčilo jen 24!!! V cukrárně mě nenapadlo jednotlivé kusy přepočítávat, navíc minidezertů jsme měli objednáno 24kusů a krabička byla o dost menší, takže "opticky"mě to ani netrklo. Drahá legrace, už nikdy více.

30. 10. 2015
Ing

Moje první zkušenost s kanapkami byla pozitivní, byly výborné, bohužel tentokrát asi výrobce změnil recepturu a kanapky místo máslem namazal majonézou, nebo majolkou, což byl odporné a nepoživatelné.

Vyjádření partnera
Golden Pacific Café Před 5 roky

Dobrý den,
akce byla spuštěna poprvé v roce 2013 a od té doby jsme jí s naprosto stejným složením, naprosto stejnými dodavateli surovin a s naprosto stejnými výrobářkami zopakovali již po deváté. Vůbec nic se nezměnilo a akce má trvale hodnocení přes 90% a 4,5 hvězdy z 5. Vysvětlete mi tedy prosím jak je možné, že ve dvou srovnávaných akcích je podle vás naprosto odlišné složení? Je to nevysvětlitelné, protože to tak jednoduše není. Podmazaný máslem je odjakživa pouze jeden druh a to z prostého důvodu, NAŠI ZÁKAZNÍCI CHTĚJÍ MAJONÉZU. To je jednoduchý fakt. Nebudeme široce používat máslo, když jej valná většina zákazníků nechce. Může nám to být líto, ale to je bohužel vše co s tím můžeme udělat i nadále budem používat majonézu. Děkujeme za pochopení, M. Korb, GPC

4. 10. 2015
Dita

Na objednávku zapomněli, nezapsali si ji. Reseni bylo podobnou náhradou, bohuzel mnohem horších kvalit.

25. 9. 2015
Pavel

Chutove velmi dobre, hezky udelano.

Bohuzel jsem musel pres 20 minut cekat na vydani (i kdyz jsem potvrzoval cas, kdy budu vyzvedavat…).

Vyjádření partnera
Golden Pacific Café Před 5 roky

Dobrý den,
velmi se omlouváme za váš čas navíc strávený u nás v kavárně :-) Dáváme přednost naprosté čerstvosti a kvalitě před ukvapeným tempem lahůdkářek. Může se bohužel stát, že některé objednávky se díky tomuto přístupu nemusí stíhat přesně na minutu. Děkujeme za hodnocení!

Hodnocená nabídka: Lahodné kanapky nejen na oslavy
1. 6. 2015
Alena

dobrá komunikace, kvalitní a chutné zboží, prostě vše klaplo na 100%

Hodnocená nabídka: Slané dvouhubky na oslavu
18. 5. 2015
Lenka

Nic

Na fotce to byly opravdu dvoj hubky, ale ve skutečnosti to s tím rozměrem, který uváděli nemělo nic společného. Slečna nebo paní moc příjemná nebyla a jelikož jsem byla MHD, tak dostat docela neforemnou krabici jen tak do roky nic moc. Když jsem se zeptala jestli nemají náhodou nějakou tašku, tak jsem byla za blázna. Byly dobré, ale to bylo tak všechno. Nevím jestli je ošidili , když to bylo na voucher, ale vědět to, tak si je za ty peníze udělám doma.

Hodnocená nabídka: Slané dvouhubky na oslavu
16. 5. 2015
Jiří

normální jednohubky

Vyjádření partnera
Golden Pacific Café Před 5 roky

Dobrý den, ano, dvouhubky. Přesně to co je na mnoha obrázcích uvedeno u akce a přesně to, co je popsáno u akce :-) Jsme hrdní na fakt, že jde o jedny z nejlepších dvouhubek v okolí, alespoň co se týče recenzí našich zákazníků. Děkujeme za recenzi.

Hodnocená nabídka: Lahodné kanapky nejen na oslavy
31. 3. 2015
Lucie

chuť jednohubek a jejich vzhled

přístup a jednání obsluhy, vedení podniku. ačkoliv jsme měli jednohubky ve velkém předstihu objednané, když jsme si je přišli vyzvednout, nebyly připravené. Obsluha nám odsekávala, že se ještě připravují (i když jsme přišli 1hod na předem domluvený čas)ať si počkáme. Čekali jsme půl hodiny a to jen díky tomu, že jsme si několikrát stěžovali. Mrzí nás to, jelikož jsme tuto akci zkoušeli po druhé, Jednohubky jsou výborné, ale to bohužel nestačí, je to i o vstřícnosti a přiznání chyby- stačila omluva a ne naštvané obličeje servírek a paní vedoucí

15. 2. 2015
Kacccenkaa

Přístup k této akci byl špatný od začátku do konce! Na voucheru je možnost objednávky buď telefonicky nebo mailem. Když nikdo nezvedal telefon, odeslala jsem objednávku mailem (a výslovně žádala o potvrzení přijetí). Na mail ani po 5 dnech nepřišla žádná odpověď. Z obavy, že přijedu kanapky vyzvednout a bude mi řečeno, že jsem žádnou objednávku neudělala, jsem volala znovu (úspěšný byl až 11. pokus)- do telefonu jsem byla ujištěna, že mi mailem objednávku potvrdí (potvrzení přišlo až v odpoledních hodinách den před vyzvednutím). Korunu tomu všemu nasadilo to, že v mailu byla žádána přibližná hodina vyzvednutí, tak jsem určila cca 10.hodinu a když jsem v 10:45 přijela kanapky vyzvednout bylo mi řečeno, že budou až za hodinu. Výsledný čas předání byl 12:15, což pro mě byl zásadní problém, protože jsem kanapky vezla na oslavu, která začínala ve 12 hodin. Ačkoli výsledný produkt nebyl špatný, za ty nervy a komplikace rozhodně nestál!

Vyjádření partnera
Golden Pacific Café Před 5 roky

Dobrý den,
omlouváme se.

2. 2. 2015
Zdeněk

Jste jak štěnice… ještě jsem si nic nevyzvedl a vy už chcete hodnocení..... nejste náhodou blbí? Jak to mám vědět dopředu když ještě nic nemám… Dejte si led na hlavu… třeba to úpmůže

Vyjádření partnera
Golden Pacific Café Před 5 roky

Dobrý den, děkujeme za promptní hodnocení něčeho, co jste ještě nedostal, neviděl, neochutnal :-) Samozřejmě jste si mohl hodnocení ponechat až po vyzvednutí a ochutnání, nikdo vás přece nenutí hodnotit okamžitě jak vám přijde email. Důvod, proč vám přišel email s požadavkem je ten, že jste si objednal zboží, které se musí vyrobit, ale nemáme jistotu, že zákazník si jej skutečně vyzvedne. Vyrobené zboží má velmi nízkou trvanlivost. Tudíž jakmile zákaník objedná, my v GPC uplatníme váš voucher (bez jeho uplatnění nedostaneme akci proplacenu) a následně automaticky systém Slevomatu generuje požadavek na hodnocení. Nebo-li zcela logický a pochopitelný postup. Děkujeme za komentář! S pozdravem, M. Korb, GPC

30. 1. 2015
Kateřina

Škoda, že výrobce neuvedl, že na většině byla nechutná majonéza. Nechutnaly. Majonézu nejíme.

6. 1. 2015
Zuzana Nepovím

Kavárna je pěkná, ale s kanapkami jsem spokojena nebyla, jednalo se o klasické jednohubky nikoli slibované dvojhubky, jejichž provedení a velikost neodpovídalo ceně. Opakovaně bych již nabídku nevyužila.

6. 1. 2015
Zuzana

Obyčejné jednohubky. Čekala jsem minimálně kvalitnější pečivo, ne jen bílý rohlík, alespoň velikost bagetky. Malé – rozhodně ne dvouhubky!! Podle názvu kanapky a také podle zkušeností od jiných společností jsem čekala něco kvalitnějšího. Jednu hvězdičku dávám za pěkné ozdobení. Ale na druhou stranu – nic závratného, co by si člověk nevyrobil doma za stejné nebo nižší náklady. Čas strávený přípravou by byl rozhodně příjemnější, než si vyzvedávat dvě velké krabice, obě poloprázdné, a ještě s nepříjemnou obsluhou..

12. 12. 2014
Některá hodnocení jsme vynechali, protože neobsahují slovní hodnocení.