Hodnocení podniku Jenifer.cz

4,1/5 (4 319 hodnocení)
Pouze ověřená hodnocení
Všechna hodnocení pochází od zákazníků, kteří zakoupili a využili službu podniku na Slevomat.cz
Vladimíra

Sit prisla v pytliku, ktery je deravy. Priste vyberu jiny obchod.

Vyjádření partnera
Jenifer.cz Před 2 roky

Pekný deň, ako sme Vám už napísali v predošlom hodnotení, prosíme o hodnotenie nášho tovaru a služieb, nie hodnotenie poškodeného tovaru prepravou. Ďakujeme

16. 8. 2017
Vladimíra

Puncochace prisly v krabicce, kterou asi prodavajici nasel v popelnici. Priste vyberu jiny obchod.

Vyjádření partnera
Jenifer.cz Před 2 roky

Dobrý deň. Prosíme o doloženie fotiek a informácii či je tovar v poriadku. Pokiaľ Vám prišla poškodená krabica v ktorej je tovar zabalený, tak my nedokážeme ovplyvniť kuriéra, kt. s balíčkami hádžu. Prosíme o info či je tovar v poriadku. Prosíme o úpravu hodnotenia a o ohodnotenie nášho tovaru a služieb, nie zničenej krabice prepravou. Ďakujeme

Hodnocená nabídka: Samodržící punčochy Fiore
16. 8. 2017
Adéla

Deštník mi přišel zničený/ohnutý tak, že ani nelze otevřít, tedy k ničemu… Nedokážu říct, zda to bylo chybou balení nebo to bylo již z výroby. Každopádně po pár vyměněných mailech s dodavatelem mi byla odmítnuta jakákoliv náhrada, kompenzace, atd… Bylo mi sděleno, že jsem se ozvala pozdě, což je pravda, na dané adrese jsem si vyzvedla deštník asi až cca po deseti dnech, každopádně mě zklamal přístup a jakákoliv sebemenší kompenzace. Deštník můžu vyhodit. Určitě nedoporučuji.

Vyjádření partnera
Jenifer.cz Před 2 roky

Dobrý deň. Dáždnik Vám bol zaslaný v 100% stave, predali sme ich už niekoľko stoviek a balíme ich tak, aby sme predišli poškodeniu, ale kuriér je kuriér... Mechanické poškodenie zásielky prepravou, je možné reklamovať u kuriéra len do 24 hodín, inak zásielku už nie je možné reklamovať a automaticky je kuriérom zamietnutá. Takto si klient sám spôsobí škodu a je neférové od Vás, že zato dávate vinu našej spoločnosti a tým pádom aj Vaše hodnotenie je neopodstatnené. Keby sme Vám ho vymenili, tak my by sme platili za Vašu chybu! Tak ako my máme svoje povinnosti, tak tie povinnosti máte aj vy ako zákazník a nemôžete ich presúvať na nás. Požiadame o vymazanie Vášho príspevku, pretože ste nás obvinili z Vašej chyby. Ďakujeme

5. 6. 2017
Vladimíra

Nelíbilo se bohužel nic, chyba, přišlo jiné zboží

všechno – nepřišlo co přijít mělo a přišlo zboží jiné – kvalitu zaměněného nehodnotím, co jsem chtěla to nemám

Vyjádření partnera
Jenifer.cz Před 2 roky

Dobrý deň, kontaktujte nás prosím na info@jenifer.sk, radi by sme vedeli či vznikla nejaká chyba a samozrejme ju vyriešili. ďakujeme

28. 5. 2017
Michaela

Díra v deštníku 😠

12. 4. 2017
Hanka

Pěkný motiv

Netěsní, teče…

18. 2. 2017
Irena

Rychlost dodání.

Deštník přišel na několika místech proseknutý. Vzhledem k tomu, že byl velmi dobře zabalený, zásilka byla neporušená, tak jsem si prakticky jistá, že proseknutí nebylo vinou zásilkové služby, ale deštník musel být odeslán již poškozený. Vyměňovat nebudu vzhledem k tomu, jakou hodnotu má deštník a kolik času a peněz by mě stálo další balné a poštovné.

Vyjádření partnera
Jenifer.cz Před 2 roky

Dobrý deň. Pokiaľ sa na dáždniku vyskytla výrobná chyba, prosím kontaktujte nás mailom a my tento tovar na naše náklady vymeníme. Ďakujeme

24. 1. 2017
Daniela

Pěkný design

Nejde mi otevřít brčko, budu reklamovat. Dlouhá dodací lhůta

Vyjádření partnera
Jenifer.cz Před 2 roky

Dobrý deň, pokiaľ ste si objednali tovar počas sviatkov, tak do 10.1. sme nepracovali o čom sme riadne informovali a následne sa spracovali všetky objednávky. Každý tovar je včas a riadne doručný. Ďakujeme

22. 1. 2017
Lenka

Deštník měl být vánoční dárek. Do dnešního dne nemám ani deštník ani peníze zpět na účtě. Velmi špatná komunikace.

Vyjádření partnera
Jenifer.cz Před 2 roky

Dobrý deň. Prosíme o zaslanie čísla objednávky, Všetky objednávky, kt. mali byť vybavené s garanciou do Vianoc tak boli dodané do posledného kusa. Veľmi špatná komunikácia s našou spoločnosťou nie je možná, pokiaľ nás kontaktujete cez pracovné hodiny, vždy sa dovoláte. Na všetky maily odpovedáme. Ďakujeme

20. 1. 2017
Daniela

termohrnek netěsní, protéká

7. 1. 2017
Michaela

Bohuzel mi prisla jina barva

30. 12. 2016
Daniel

Vůbec to nefunguje

24. 12. 2016
Marcela

Zboží jsem dosud neobdržela, poštovné zaplaceno 7.11. a je označeno za uplatněné

Vyjádření partnera
Jenifer.cz Před 2 roky

Dobrý deň. Prosíme Vás, aby ste rešpektovali dobu dodania uvedenú v akcii a následne hodnotili. Dakujeme

Hodnocená nabídka: 5 kusů barevných punčoch Fiore
16. 11. 2016
Emilie

na dně hrnců se po prvním vařeni udělaly rezavé fleky , musela jsem hrnce reklamovat dnes mne přišly nové hrnce , ale musela jsem zaplatit poštovné ve výši 112 Kč to se mne zdá nesprávné , když to nebyla moje chyba a reklamace byla uznaná

Vyjádření partnera
Jenifer.cz Před 3 roky

Dobrý deň, veľmi nás mrzí, že vznikla vada na tovare. Tovar sme Vám okamžite na naše náklady vymenili, pokiaľ je tovar používaný a následne reklamovaný, tak podľa obchodného zákona každá strana znáša náklady na prepravu. Je to tak vo všetkých spoločnostiach nie len v našej. Veríme, že s tovarom budete naďalej spokojná a mrzí nás Vaše hodnotenie, ktoré vzniklo skôr ako ste dostali odpoveď od nás ohľadom preplatenia poštovného, keď ste k nám tovar poslali. Ďakujeme

20. 6. 2016
Jana

Konvice je pěkná chování firmy jenifer ze Slovenska katastrofální.

Firma Jenifer ze Slovenska jedna velká katastrofa, absolutně nedoporučuji. Zboží jsem zaplatila platbou předem 18.12. a zboží mi po několika výmluvách poslali 4.2.

Vyjádření partnera
Jenifer.cz Před 3 roky

Dobrý deň, mrzí nás vzniknutá situácia. V akcii boli uvedené dodacie podmienky:Při objednání do 13. 12. 2015, zaručené dodání do Vánoc.Ostatné objednávky boli vyskladňované v prvom mesiaci nového roku. Cez bežný rok vyskladňujeme české objednávky 1x týždenne. Ďakujeme

Hodnocená nabídka: Designové konvice značky ODELO
5. 2. 2016
Veronika

Design je skvělý. Vypadá moc hezký.

Bohužel konvice není na indukci!! I když to píšou na obale. Plechové dno na indukci nefunguje!!!

Vyjádření partnera
Jenifer.cz Před 3 roky

Dobrý deň, daný model sme preverili priamo u nás a je vhodný na indukciu. Predpokladáme, že ste ho ani neskúsili. Ďakujeme

Hodnocená nabídka: Designové konvice značky ODELO
11. 1. 2016
Martina

Moc se mi termo hrnek líbí vzhledově ale to je tak všechno: (

Moc , moc mě termo hrnek zklamal. Když se do něj nalije horký čaj tak nebýt gumy tak se nedá hrnek uchopit. Horký čaj v něm vydrží sotva hodinu tak o termo se nedá vůbec povídat. Je mi líto peněz které jsem za hrnek dala. NEDOPORUČUJI.

Hodnocená nabídka: Nerezové termohrnečky Prestige
2. 1. 2016
Radka

Jsem velmi nespokojena – na pekacich neni nic keramickeho, jsou plechove!!!

Vyjádření partnera
Jenifer.cz Před 3 roky

Plechové s keramickou povrchovou úpravou, presne ako v popise, obrázku... Treba si najskôr prečítať čo kupujete. Ďakujeme

26. 12. 2015
Dagmar

Termohrneček je sice pěkný, design taky, ale…

V informacích bylo sděleno, že hrneček je dvouplášťový, to v žádném případě není! Tím, že je tam jen jedna vrstva, pálí. BUDEME VRACET!!

Hodnocená nabídka: Nerezové termohrnečky Prestige
8. 12. 2015
Jaromír

Už 14 dní marně žádám o dodání faktury, ale nikdo se mnou nekomunikuje.

Vyjádření partnera
Jenifer.cz Před 3 roky

Dobrý deň, faktúra bola priložená s tovarom, na aký mail ste písali žiadosť o znovuzaslanie faktúry? Zašlite nám to na mail: info@jenifer.sk a obratom Vám ju znovu zašleme v el. podobe. Ďakujeme

4. 12. 2015
Michael

Hrnek je dost velky.

Po zaliti se hrnicek rozpali a nelze drzet v ruce. Spatne vyreseno drzeni hrnecku
Rychle se ochlazuje. Nema vnitrni vrstvu. Tekutiny dlouho teple nevydrzi.

Hodnocená nabídka: Nerezové termohrnečky Prestige
27. 11. 2015
Michaela

Super víčko, nápoj se nevylije.

Slevomat tyto hrnečky vydává za termo…Termohrnek to není ani náhodou, je to pouze nádoba na pití, zboží budu vracet.

Hodnocená nabídka: Nerezové termohrnečky Prestige
26. 11. 2015
Jarmila

Absolutně k ničemu..

26. 7. 2015
Lenka

Průměrný okurek to nestrouhá.

10. 7. 2015
Ekaterina

Dodani v poradku

Krajic vubec nefunguje, nic nenakraji!

3. 7. 2015
Anonym

kávovar je neskutočny šunt, materiál určite není provotriedna ocel, časti k sebe nedoliehajú, zboží je len velmi levna napodobenina toho, čo nabizeli na fotografii … vracim

Vyjádření partnera
Jenifer.cz Před 4 roky

Dobrý deň. Prosíme o zaslanie na reklamáciu. Tovar bude skontrolovaný a Vaša reklamácia vybavená. Kávovary zodpovedajú realite, máme vlastné fotky priamo produktu. Ďakujem

20. 4. 2015
Anonym

Nedodržení garantované doby dodání. Ta byla ve skutečnosti 21 prac. dní (českých a 20 slovenských). Po 14 pracovním dnu jsem volal na podporu, kde mi bylo garantováno, že odešlou alespoň 19 nebo 20 pracovní den i s malým dárkem za zpoždění. Když kávovar dorazil, nestačil jsem se divit. Malý dárek byl doslova malý. Reflexní pásek v hodnotě 18 Kč a 3g vteřinové lepidlo v hodnotě 10 Kč. Což beru jako výsměch a né jako dárek za to, že nemám špatně hodnotit a řešit nedodržení obchodních podmínek se Slevomatem.

Vyjádření partnera
Jenifer.cz Před 4 roky

Dobrý deň, darček kt. Vám bol pribalený predstavoval cca 15% hodnoty z tovaru. Veľký bezpečnostný reflexný pásik v hodnote 1,20€/33kč a praktické sekundové lepidlo v hodnote 1€/27,50kč. Ospravedlnili sme sa za meškanie a ponúkli Vám malý darček, s čím ste Vy súhlasili. Darčeky sú vyberané tak, aby boli vhodné, praktické a univerzálne. Pokiaľ ste očakávali víkendový pobyt na horách, tak nám je to ľúto, ale nie je v našich silách. Ďakujeme a veríme, že daný tovar Vám bude dlho slúžiť.

17. 4. 2015
Kamila

voucher uplatněn 11.3. a ozvali se až 8.4., že zboží nemají, požaduji vrácení peněz. Zásadně nedoporučuji tento podniík nikomu, natož přátelům.

8. 4. 2015
Zuzana

Kávovar jsem ještě neobdržela.

6. 4. 2015
Některá hodnocení jsme vynechali, protože neobsahují slovní hodnocení.