Hodnocení podniku Jenifer.cz

Pouze ověřená hodnocení Všechna hodnocení pochází od zákazníků, kteří zakoupili a využili službu podniku na Slevomat.cz
Iva

v hrncích chrastí, po prvním použití je poškrábaný povrch, při umývání hrnců zatéká pod madlo poklice voda, poklice nesedí na hrnci.

11. 12. 2017
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
Natty

Shop neposlal zboží, až když jsem objednávku urgovala přes zákaz. podporu. Balíček přišlo neúplné, ani u jedné tabule nebyla sada kříd, jsem zvědavá jak svou druhou chybu dodavatel
napraví. :-(

Vyjádření partnera
Jenifer.cz Před 6 dny

Dobrý deň. Prepáčte, ale vy ste sa informovali o dodaní, ktoré bolo v termíne. A kriedy máte zabalené v tabuli, tak veríme, že túto recenziu napravíte, keď si svoj tovar rozbalíte. Ďakujeme

6. 12. 2017
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
Hana

obchod je bezproblémový, ale konvičku vracím, protože je malinká. Je u ní uvedeno, že je na tři šálky kávy a není ani na jeden.

Vyjádření partnera
Jenifer.cz Před 17 dny

Dobrý deň. Kanvička je presne na 3 šálky talianskej kávy. V popise máte uvedené informácie o objeme. Vieme vám ju vymeniť aj z väčšiu, na 3 "české" šálky kávy. Ďakujeme

24. 11. 2017
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
Lucka

Bohužel, velice špatná kvalita výrobku, takže jej vracím

Vyjádření partnera
Jenifer.cz Před 18 dny

Dobrý deň. Mrzí nás ak je nejaký problém s výrobkom, tento výrobok predávame už dlho a nemáme naň žiadne reklamácie aj samotné hodnotenia výrobku sú výborne. Počkáme na vrátenú zásielku a preveríme problém s výrobkom. Ďakujeme

24. 11. 2017
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
Anna

Jsou teplé.

Po hodině nošení se začaly žmolkovat. Velká nespokojenost.

Vyjádření partnera
Jenifer.cz Před měsícem

Dobrý deň, nestretli sme sa s takýmto problémom a to ich máme všetky holky v kancelárii. Nie je možné, že sa Vám odierali o zip alebo nejaký drsný okraj? Ďakujeme

8. 11. 2017
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
Jana

Zboží nedorazilo ani po 20 dnech. Nikdo se mnou nekomunikuje. Na meily neodpovídají a ani na dotaz v nabídce. Zboží jsem zaplatila ihned, tak bych si zasloužila odpověď nebo vrácení peněz nebo kompenzaci. Mrzí mě to.s nákupy na slevomatu jsem problémy nikdy neměla, ale s touto firmou už asi ano.

Vyjádření partnera
Jenifer.cz Před měsícem

Dobrý deň, môžeme poprosiť číslo Vašej objednávky? Nevieme kde mohla nastať chyba, že jedná jediná objednávka zostala nevybavená. Radi by sme preverili, ci nečakáme od Vás poštovné alebo či sa balík nestratil. Skontrolujte si prosím aj svoj SPAM priečinok alebo reklamnú poštu. Ďakujeme

Hodnocená nabídka: 5 kusů barevných punčoch Fiore
30. 10. 2017
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
Dagmar

Barva

I když je psáno, že je automaticky skládací, tak se pro opětovné otevření musí úplně zasunout a to jde velmi ztěžka.

Vyjádření partnera
Jenifer.cz Před 2 měsíci

Dobrý deň. Automatické skladanie spočíva v tom, že keď máte napríklad jednu ruku plnú tašiek a potrebuje niekam vojsť, tak len stlačíte a dáždnik sa zloží, bohužiaľ nemáme verziu, ktorá by za človeka ešte aj dáždnik kompletne zavrela, zatiahla remienkom, vložila do púzdra alebo prípadne vysušila. Je nám veľmi ľúto, že náš naozaj špičkový dáždnik, ktorý ste dostali za zlomok bežnej ceny Vám nevyhovuje. Ďakujeme

19. 10. 2017
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
Martina

Dobrý nápad

Špatná kvalita zpracování

12. 10. 2017
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
Petra

Deštníky jsou pěkné.

Místo objednaných červených mi byly doručeny černé :-(

Vyjádření partnera
Jenifer.cz Před 2 měsíci

Dobrý deň, podľa nášho systému boli všetkým klientom dodané správne farby, ak niečo nie je v poriadku, tak nás prosím kontaktujte mailom, aby sme doriešili vzniknutú situáciu. Ďakujeme

9. 10. 2017
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
Monika

Dvakrát reklamovaný stolek, který byl prasklý od výroby, dvakrát zaplacené poštovné a peníze nikde. nedoporučuji

2. 10. 2017
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
Tereza

Rozhodně nedoporučuji! Stolek byl zaprášený a smrděl jak kdyby ležel dlouho někde ve sklepě bez obalu… Hrany stolku nebyly vůbec obroušené, všude plno třísek, takže po uchopení se mi zaryly do prstu.. „nastavitelné“ nožičky absolutně nedržely.. Kolíčky se po prvním šroubování začaly ulamovat… Prostě ZMETEK! Chci vrátit peníze…

1. 10. 2017
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
Iveta

moderní designer

velice nízká kvalita

Vyjádření partnera
Jenifer.cz Před 2 měsíci

Dobrý deň, pančušky Fiore patria k TOP výrobcom na svete v danom sortimente. V Čechách ich nájde v každom dobrom obchode a ich kvalita je rokmi overená. Opíšte nám prosím aký vznikol problém? ďakujeme

Hodnocená nabídka: Kvalitní punčocháče Fiore
29. 9. 2017
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
Olga

Dorucene hrnky mají dobrou kvalitu i vzhled.

Neobdrzela jsem objednany odstín. Objednala jsem 2 jeden červený a jeden modrý a obdržela 2 hnědé, bez předchozího nahlaseni o změně v objednávce. Chtěla jsem je vyměnit, ale pres slevomat jsem zjistila, ze v mých barvách už jsou vyprodany. Tak jsem si je nechala a dam jeden někomu jako darek. Původně jsem je chtěla pro sebe a manžela a jiny odstín mel byt pro odliseni. Což se nepovedlo, takže me první slevomat zklamání.

Vyjádření partnera
Jenifer.cz Před 2 měsíci

Dobrý deň, pokiaľ hrnčeky neboli použité a došlo k chybnému vyskladneniu, tak vám ich vieme na naše náklady vymeniť. Kontaktujte nás prosím mailom. Ďakujeme

29. 9. 2017
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
Martin

Barevne provedeni

Lacine provedeni kdy jednotlive provazy nedrzi rovinu site a sit se klopi k 1 strane

Vyjádření partnera
Jenifer.cz Před 2 měsíci

Dobrý deň, pokiaľ je s výrobkom problém, zašlite nám ho prosím na reklamáciu. Predali sme stovky kusov a nestretli sme sa s daným problémom. Ďakujeme

27. 9. 2017
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
Vladimíra

Sit prisla v pytliku, ktery je deravy. Priste vyberu jiny obchod.

Vyjádření partnera
Jenifer.cz Před 4 měsíci

Pekný deň, ako sme Vám už napísali v predošlom hodnotení, prosíme o hodnotenie nášho tovaru a služieb, nie hodnotenie poškodeného tovaru prepravou. Ďakujeme

16. 8. 2017
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
Vladimíra

Puncochace prisly v krabicce, kterou asi prodavajici nasel v popelnici. Priste vyberu jiny obchod.

Vyjádření partnera
Jenifer.cz Před 4 měsíci

Dobrý deň. Prosíme o doloženie fotiek a informácii či je tovar v poriadku. Pokiaľ Vám prišla poškodená krabica v ktorej je tovar zabalený, tak my nedokážeme ovplyvniť kuriéra, kt. s balíčkami hádžu. Prosíme o info či je tovar v poriadku. Prosíme o úpravu hodnotenia a o ohodnotenie nášho tovaru a služieb, nie zničenej krabice prepravou. Ďakujeme

Hodnocená nabídka: Samodržící punčochy Fiore
16. 8. 2017
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
Adéla

Deštník mi přišel zničený/ohnutý tak, že ani nelze otevřít, tedy k ničemu… Nedokážu říct, zda to bylo chybou balení nebo to bylo již z výroby. Každopádně po pár vyměněných mailech s dodavatelem mi byla odmítnuta jakákoliv náhrada, kompenzace, atd… Bylo mi sděleno, že jsem se ozvala pozdě, což je pravda, na dané adrese jsem si vyzvedla deštník asi až cca po deseti dnech, každopádně mě zklamal přístup a jakákoliv sebemenší kompenzace. Deštník můžu vyhodit. Určitě nedoporučuji.

Vyjádření partnera
Jenifer.cz Před 6 měsíci

Dobrý deň. Dáždnik Vám bol zaslaný v 100% stave, predali sme ich už niekoľko stoviek a balíme ich tak, aby sme predišli poškodeniu, ale kuriér je kuriér... Mechanické poškodenie zásielky prepravou, je možné reklamovať u kuriéra len do 24 hodín, inak zásielku už nie je možné reklamovať a automaticky je kuriérom zamietnutá. Takto si klient sám spôsobí škodu a je neférové od Vás, že zato dávate vinu našej spoločnosti a tým pádom aj Vaše hodnotenie je neopodstatnené. Keby sme Vám ho vymenili, tak my by sme platili za Vašu chybu! Tak ako my máme svoje povinnosti, tak tie povinnosti máte aj vy ako zákazník a nemôžete ich presúvať na nás. Požiadame o vymazanie Vášho príspevku, pretože ste nás obvinili z Vašej chyby. Ďakujeme

5. 6. 2017
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
Vladimíra

Nelíbilo se bohužel nic, chyba, přišlo jiné zboží

všechno – nepřišlo co přijít mělo a přišlo zboží jiné – kvalitu zaměněného nehodnotím, co jsem chtěla to nemám

Vyjádření partnera
Jenifer.cz Před 7 měsíci

Dobrý deň, kontaktujte nás prosím na info@jenifer.sk, radi by sme vedeli či vznikla nejaká chyba a samozrejme ju vyriešili. ďakujeme

28. 5. 2017
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
Michaela

Díra v deštníku 😠

12. 4. 2017
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
Hanka

Pěkný motiv

Netěsní, teče…

18. 2. 2017
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
Irena

Rychlost dodání.

Deštník přišel na několika místech proseknutý. Vzhledem k tomu, že byl velmi dobře zabalený, zásilka byla neporušená, tak jsem si prakticky jistá, že proseknutí nebylo vinou zásilkové služby, ale deštník musel být odeslán již poškozený. Vyměňovat nebudu vzhledem k tomu, jakou hodnotu má deštník a kolik času a peněz by mě stálo další balné a poštovné.

Vyjádření partnera
Jenifer.cz Před 11 měsíci

Dobrý deň. Pokiaľ sa na dáždniku vyskytla výrobná chyba, prosím kontaktujte nás mailom a my tento tovar na naše náklady vymeníme. Ďakujeme

24. 1. 2017
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
Daniela

Pěkný design

Nejde mi otevřít brčko, budu reklamovat. Dlouhá dodací lhůta

Vyjádření partnera
Jenifer.cz Před 11 měsíci

Dobrý deň, pokiaľ ste si objednali tovar počas sviatkov, tak do 10.1. sme nepracovali o čom sme riadne informovali a následne sa spracovali všetky objednávky. Každý tovar je včas a riadne doručný. Ďakujeme

22. 1. 2017
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
Lenka

Deštník měl být vánoční dárek. Do dnešního dne nemám ani deštník ani peníze zpět na účtě. Velmi špatná komunikace.

Vyjádření partnera
Jenifer.cz Před 11 měsíci

Dobrý deň. Prosíme o zaslanie čísla objednávky, Všetky objednávky, kt. mali byť vybavené s garanciou do Vianoc tak boli dodané do posledného kusa. Veľmi špatná komunikácia s našou spoločnosťou nie je možná, pokiaľ nás kontaktujete cez pracovné hodiny, vždy sa dovoláte. Na všetky maily odpovedáme. Ďakujeme

20. 1. 2017
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
Daniela

termohrnek netěsní, protéká

7. 1. 2017
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
Michaela

Bohuzel mi prisla jina barva

30. 12. 2016
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
Daniel

Vůbec to nefunguje

24. 12. 2016
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
Marcela

Zboží jsem dosud neobdržela, poštovné zaplaceno 7.11. a je označeno za uplatněné

Vyjádření partnera
Jenifer.cz Před rokem

Dobrý deň. Prosíme Vás, aby ste rešpektovali dobu dodania uvedenú v akcii a následne hodnotili. Dakujeme

Hodnocená nabídka: 5 kusů barevných punčoch Fiore
16. 11. 2016
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
Emilie

na dně hrnců se po prvním vařeni udělaly rezavé fleky , musela jsem hrnce reklamovat dnes mne přišly nové hrnce , ale musela jsem zaplatit poštovné ve výši 112 Kč to se mne zdá nesprávné , když to nebyla moje chyba a reklamace byla uznaná

Vyjádření partnera
Jenifer.cz Před rokem

Dobrý deň, veľmi nás mrzí, že vznikla vada na tovare. Tovar sme Vám okamžite na naše náklady vymenili, pokiaľ je tovar používaný a následne reklamovaný, tak podľa obchodného zákona každá strana znáša náklady na prepravu. Je to tak vo všetkých spoločnostiach nie len v našej. Veríme, že s tovarom budete naďalej spokojná a mrzí nás Vaše hodnotenie, ktoré vzniklo skôr ako ste dostali odpoveď od nás ohľadom preplatenia poštovného, keď ste k nám tovar poslali. Ďakujeme

20. 6. 2016
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
Jana

Konvice je pěkná chování firmy jenifer ze Slovenska katastrofální.

Firma Jenifer ze Slovenska jedna velká katastrofa, absolutně nedoporučuji. Zboží jsem zaplatila platbou předem 18.12. a zboží mi po několika výmluvách poslali 4.2.

Vyjádření partnera
Jenifer.cz Před 2 roky

Dobrý deň, mrzí nás vzniknutá situácia. V akcii boli uvedené dodacie podmienky:Při objednání do 13. 12. 2015, zaručené dodání do Vánoc.Ostatné objednávky boli vyskladňované v prvom mesiaci nového roku. Cez bežný rok vyskladňujeme české objednávky 1x týždenne. Ďakujeme

Hodnocená nabídka: Designové konvice značky ODELO
5. 2. 2016
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
Veronika

Design je skvělý. Vypadá moc hezký.

Bohužel konvice není na indukci!! I když to píšou na obale. Plechové dno na indukci nefunguje!!!

Vyjádření partnera
Jenifer.cz Před 2 roky

Dobrý deň, daný model sme preverili priamo u nás a je vhodný na indukciu. Predpokladáme, že ste ho ani neskúsili. Ďakujeme

Hodnocená nabídka: Designové konvice značky ODELO
11. 1. 2016
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
Martina

Moc se mi termo hrnek líbí vzhledově ale to je tak všechno: (

Moc , moc mě termo hrnek zklamal. Když se do něj nalije horký čaj tak nebýt gumy tak se nedá hrnek uchopit. Horký čaj v něm vydrží sotva hodinu tak o termo se nedá vůbec povídat. Je mi líto peněz které jsem za hrnek dala. NEDOPORUČUJI.

Hodnocená nabídka: Nerezové termohrnečky Prestige
2. 1. 2016
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
Radka

Jsem velmi nespokojena – na pekacich neni nic keramickeho, jsou plechove!!!

Vyjádření partnera
Jenifer.cz Před 2 roky

Plechové s keramickou povrchovou úpravou, presne ako v popise, obrázku... Treba si najskôr prečítať čo kupujete. Ďakujeme

26. 12. 2015
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
Dagmar

Termohrneček je sice pěkný, design taky, ale…

V informacích bylo sděleno, že hrneček je dvouplášťový, to v žádném případě není! Tím, že je tam jen jedna vrstva, pálí. BUDEME VRACET!!

Hodnocená nabídka: Nerezové termohrnečky Prestige
8. 12. 2015
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
Jaromír

Už 14 dní marně žádám o dodání faktury, ale nikdo se mnou nekomunikuje.

Vyjádření partnera
Jenifer.cz Před 2 roky

Dobrý deň, faktúra bola priložená s tovarom, na aký mail ste písali žiadosť o znovuzaslanie faktúry? Zašlite nám to na mail: info@jenifer.sk a obratom Vám ju znovu zašleme v el. podobe. Ďakujeme

4. 12. 2015
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
Michael

Hrnek je dost velky.

Po zaliti se hrnicek rozpali a nelze drzet v ruce. Spatne vyreseno drzeni hrnecku
Rychle se ochlazuje. Nema vnitrni vrstvu. Tekutiny dlouho teple nevydrzi.

Hodnocená nabídka: Nerezové termohrnečky Prestige
27. 11. 2015
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
Michaela

Super víčko, nápoj se nevylije.

Slevomat tyto hrnečky vydává za termo…Termohrnek to není ani náhodou, je to pouze nádoba na pití, zboží budu vracet.

Hodnocená nabídka: Nerezové termohrnečky Prestige
26. 11. 2015
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
Jarmila

Absolutně k ničemu..

26. 7. 2015
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
Lenka

Průměrný okurek to nestrouhá.

10. 7. 2015
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
Ekaterina

Dodani v poradku

Krajic vubec nefunguje, nic nenakraji!

3. 7. 2015
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
Anonym

kávovar je neskutočny šunt, materiál určite není provotriedna ocel, časti k sebe nedoliehajú, zboží je len velmi levna napodobenina toho, čo nabizeli na fotografii … vracim

Vyjádření partnera
Jenifer.cz Před 3 roky

Dobrý deň. Prosíme o zaslanie na reklamáciu. Tovar bude skontrolovaný a Vaša reklamácia vybavená. Kávovary zodpovedajú realite, máme vlastné fotky priamo produktu. Ďakujem

20. 4. 2015
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
Anonym

Nedodržení garantované doby dodání. Ta byla ve skutečnosti 21 prac. dní (českých a 20 slovenských). Po 14 pracovním dnu jsem volal na podporu, kde mi bylo garantováno, že odešlou alespoň 19 nebo 20 pracovní den i s malým dárkem za zpoždění. Když kávovar dorazil, nestačil jsem se divit. Malý dárek byl doslova malý. Reflexní pásek v hodnotě 18 Kč a 3g vteřinové lepidlo v hodnotě 10 Kč. Což beru jako výsměch a né jako dárek za to, že nemám špatně hodnotit a řešit nedodržení obchodních podmínek se Slevomatem.

Vyjádření partnera
Jenifer.cz Před 3 roky

Dobrý deň, darček kt. Vám bol pribalený predstavoval cca 15% hodnoty z tovaru. Veľký bezpečnostný reflexný pásik v hodnote 1,20€/33kč a praktické sekundové lepidlo v hodnote 1€/27,50kč. Ospravedlnili sme sa za meškanie a ponúkli Vám malý darček, s čím ste Vy súhlasili. Darčeky sú vyberané tak, aby boli vhodné, praktické a univerzálne. Pokiaľ ste očakávali víkendový pobyt na horách, tak nám je to ľúto, ale nie je v našich silách. Ďakujeme a veríme, že daný tovar Vám bude dlho slúžiť.

17. 4. 2015
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
Kamila

voucher uplatněn 11.3. a ozvali se až 8.4., že zboží nemají, požaduji vrácení peněz. Zásadně nedoporučuji tento podniík nikomu, natož přátelům.

8. 4. 2015
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
Zuzana

Kávovar jsem ještě neobdržela.

6. 4. 2015
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
Některá hodnocení jsme vynechali, protože neobsahují slovní hodnocení.