Hodnocení podniku  99print.cz - český výrobce fotoobrazů

4,7/5 (6 713 hodnocení)
Pouze ověřená hodnocení
Všechna hodnocení pochází od zákazníků, kteří zakoupili a využili službu podniku na Slevomat.cz
Petr

Fotka neodpovídá reálné fotce, je moc zvětšená, takže mi na ní chybí kus hlavy a oproti manželce mám hlavu jednou tak velkou

Vyjádření partnera
99print.cz - český výrobce fotoobrazů Před 7 měsíci

Dobrý den,

Děkujeme Vám za recenzi která nás mrzí.

Fotografie zvětšená není, je vytištěna dle předlohy a ořezu který si zákazník vytváří sám. Nikdy nezasahujeme do ořezu a výsledný tisk odpovídá vytvořené objednávce.

Přejeme pěkný den
Pavel

16. 10. 2020
Jan

Obraz pěkný

Bohužel rámeček byl sestaven nakřivo. Na zeď nepoužitelné.

Hodnocená nabídka: Fotoobraz z vlastní fotografie
31. 1. 2020
Míša

Obraz jsem do této doby ještě neobdržela – ani nevím , kde se nachází – nedostala jsem žádnou zprávu !!!

Vyjádření partnera
99print.cz - český výrobce fotoobrazů Před 2 roky

vážená paní Brautfergerová,

Obraz jste si objednala 18.3.2019 s osobním převzetím. Jakmile jsme Vás kontaktovali 25.3.2019 pro odběr, bylo delší dobu bez reakce. Nejdříve jste 1.4.2019 napsala hodnocení a poté jste nás kontaktovala s požadavkem na zaslání přes PPL. Bylo změněno a zasláno. Shrnuto podtrženo, bylo vyrobeno za 5 prac. dnů.

Bohužel hodnocení je takové jaké je a mrzí nás.
Celkově je nepravdivé s cílem nás bezdůvodně poškodit.

Pěkný den
P.Pisklák

Hodnocená nabídka: Fotoobraz z vlastní fotografie
1. 4. 2019
Michal

Nedoručeno.

Vyjádření partnera
99print.cz - český výrobce fotoobrazů Před 3 roky

vážený pane Hejlek,

Musíte reagovat na náhled ke schválení, který jsme zasílali dne 17.10.2018. Je to více než měsíc a pořád jste neodpověděl.

Hodnotit takto je opravdu zvláštní, hodnotíte tím svou ne komunikaci.

Pěkný den
Pavel

Hodnocená nabídka: Fotoobraz z vlastní fotografie
21. 11. 2018
SLUNEČNICE

Zaslala jsem několik fotografií vyfocených mobilem který má 13 megapixelu, při každé fotografii mi přišla odpověď, že neodpovídá požadované kvalitě. Takže pokud chcete využít těchto služeb musíte se jít asi vyfotit k profesionálnímu fotografovi a pak poslat foto, to by snad už vyhovovalo. V tom případě ale postrádám smysl zakoupení tohoto wocheru který si člověk koupi aby ušetřil a pak stejně musí investovat do fotografa. Navíc foto které jsem chtěla vytisknout u fotografa neudělám🙄

Vyjádření partnera
99print.cz - český výrobce fotoobrazů Před 3 roky

Vážený zákazníku,

Považujeme přinejmenším za slušné Vás jako zákazníka informovat, že je foto kvalitativně špatné a nebo nedostačující. Je úplně jedno čím fotíte, pokud stáhnete foto z FB, případně kvůli úspoře místa ukládáte malé rozlišení, tak můžete mít jakýkoliv mobil a pořád to bude málo.

Nám by mohlo být jedno, že je foto malé a vyrobit jej, ale vy se doma na výrobek budete dívat. Měl by Vám dělat radost a ne zlost.

Máme zájem na spokojeném zákazníkovi který nás doporučí a ne jen něco vyrobit a je jedno co vyrobíme.

Mrzí mě, že při radách a nepočtených e-mailech je taková finální reakce, ale každý je jiný.

Pěkný den
Pavel

Hodnocená nabídka: Fotoobraz z vlastní fotografie
10. 10. 2018
Eva

Zatím jsem nic neobdrzela

Vyjádření partnera
99print.cz - český výrobce fotoobrazů Před 3 roky

vážení paní Lejsalová,

Děkujeme za Vaše hodnocení.

Vaše hodnocení je bohužel značně závádějící. Nelze hodnotit produkt ve výrobní lhůtě která byla do 11.9.2018 kdy jsme také objednávku odeslali. Hodnocení by jste měla provést po obdržení produktu a ne ve lhůtě kterou uvádíme na výrobu.

Pěkný den
Pavel

10. 9. 2018
Jana

Za mě hrozný.
Fotoplatno orizli, takže na že stran není kus fotografie, ale šedá barva – tom se ztratil celý efekt obrazu.
Když jsem na jejich stránky psala, co to má znamenat, tak mi bylo odpovězeno, že jsem první kdo si na to stěžuje a vlastně to to končí, řešit to nebudou, pač z jejich strany je to v pořádku!
Už nikdy více!

Vyjádření partnera
99print.cz - český výrobce fotoobrazů Před 3 roky

Dobrý den,

Děkujeme za Vaši reakci.

Vytvořili jsme Vám úpravu, abychom nezahli hlavy a nohy na bok rámu stojícím postavám. Tím nebylo nic oříznuto a není pravda, že bylo něco oříznuto. Fotografie je po šíři celá. Byla Vám také nabídnuta reklamace kterou jste nevyužila. Dostalo se nám jen nepěkných slov.

Úprava kterou jsme provedli je placená a v dobré vůli jsme ji vytvořili zdarma, bohužel pro nás s takovou reakcí.

Pěkný den
Pavel

Hodnocená nabídka: Fotoobraz z vlastní fotografie
2. 6. 2018
Ivona

upatlana fotografie, rozmazava se

Vyjádření partnera
99print.cz - český výrobce fotoobrazů Před 3 roky

Dobrý den,

Děkujeme za Vaši recenzi.

Jestliže máte jakýkoliv problém se zaslanou fotografií, kontaktujte nás, nebo ji přímo zašlete na reklamaci. Naši zaměstnanci zacházejí s výrobky v rukavicích a není možné, aby se něco takového stalo.

Pěkný den
Pavel

21. 5. 2018
D

kvalita obrazu

doba doručení se táhla týdny. Prodejce/firma nechala mou objednávku označit za firemní z neznámých důvodů a díky tomu se mi doručovací společnost neozvala (ani telefonem, ani sms) v ten den ráno, kdy mi ji doručí a neobtěžovali se mě ani kontaktovat, když byli u domu a to jen díky stupiditě firmy. V tomto případě za nic nemohla přepravní společnost nýbrž firma. Na závěr mi naúčtovala firma další přepravné (z důvodu mé nepřítomnosti 24 hodin denně po dobu 3 týdnů:)))), které odmítla uhradit, protože své označení objednávky za firemní pokládali za zcela správný u dvou obrazů. Všem, kdo neradi utrácejí peníze nazbyt a chtějí si šetřit nervy, vřele doporučuji tuto firmu nevyužívat.

Vyjádření partnera
99print.cz - český výrobce fotoobrazů Před 3 roky

Dobrý den,

Děkujeme za Vaši recenzi.

Bohužel jste zásilku nevyzvedla, případně odmítla. Poté se nám vrací a poštovné nám vejde do fakturace, tedy musíme jej uhradit. Nemáme jak za Vás převzít zásilku či jinak pomoci. Byla jste v den odeslání informována 2 x e-mailem, 1x od nás a 1x od PPL, tedy o zásilce jste věděla a není pravdou, že by jste o zásilce nevěděla. Rozvoz byl u Vás minimálně 2x.
Pro opětovné zaslání musíme opravdu požadovat další platbu poštovného ač je nám to nemilé a pro Vás problematické.

Bohužel za nevyzvednutí zásilky nás vinit nemůžete, je to plně na Vás.

Pěkný den
Pavel

Hodnocená nabídka: Fotoobraz z vlastní fotografie
11. 5. 2018
Markéta

Fotografie nebyla kvatne vytistena a dlouha doba zpracovani a doruceni

Vyjádření partnera
99print.cz - český výrobce fotoobrazů Před 3 roky

Dobrý den,

Děkujeme za hodnocení které nás mrzí.

Tisk je v prvotřídní kvalitě, ale je vždy obrazem dodané fotografie. Pokud není fotografie prvotřídní, není také tisk prvotřídní. Hodnotíte svou vlastní fotografii. My věříme, že si foto před zasláním prohlídnete a pokud odpovídá rozlišení, foto vytiskneme.

Pěkný den
Pavel

23. 2. 2018
Libor

Zatím z firmy nepřišla žádná zpětná vazba.

Vyjádření partnera
99print.cz - český výrobce fotoobrazů Před 3 roky

Vážený pane Vítku,

Vaše hodnocení je pro nás zklamáním.

Objednal jste si fotoobraz na osobní odběr, byl vyroben do týdne a byla Vám prokazatelně zaslána sms pro vyzvednutí.

Na sms pro vyzvednutí jste nereagoval, napsal hodnocení a poté se zajímal kde máte obraz kdy jste zajisté věděl o osobním odběru. Opravdu nemůžeme za Vaše chybné jednání.
Reakce z naši strany jsou prokazatelné a nemůžeme předpokládat, že jste vlastně udělal chybu záměrnou či nezáměrnou.

Myslím, že by stálo se nad svým jednáním zamyslet než asi pro Vás vlastním způsobem poškodíte druhou stranu pomluvou.

Pěkný den
P.Pisklák

Hodnocená nabídka: Fotoobraz z vlastní fotografie
17. 1. 2018
Monika Navrátilová

7 fotoobrazů, které jsem si u této firmy nechala vytisknout za 3300 Kč po neúspěšné reklamaci u pana Piskláka vyhazuji do kontejneru. Obrazy přišly s uříznutými končetinami a barevně absolutně nepoužitelné!!! Pan Pisklák se vymlouvá, že jsem mu zaslala špatné podklady (které byly připraveny od grafika v barevném formátu CMYK- je asi velký problém si data převést do formátu RGB?!) a také že mi zaslal předem náhled (který jsem ale dostala až den po vytištění obrazů!!! ). NIKDY více zde nebudu tisknout a ani již nedoporučím tuto tiskárnu svým klientům !

Vyjádření partnera
99print.cz - český výrobce fotoobrazů Před 4 roky

vážená paní Navrátilová,

Obrazy jste si nechala připravit svým grafikem, jakmile jste problém zjistila, ozvala jste se po 10 dnech, že si přejete výrobu zastavit což možné nebylo. Poté jste si vyžádala náhled který jste si schválila a také jsme jej po schválení finálně dokončili.

Nejdříve jsme Vám zachránili vouchery , aby Vám nepropadly kdy jste svým klientům slibovala nemyslitelné termíny dodání. Poté jste zaslala první chybné podklady a dožadovala jste se různými způsoby o jejich rychlé zpracování do 3 dnů. Nebylo bohužel v našich silách takový termín dodržet. Podklady jste si nechala přepracovat u své kamarádky špatně.

Bohužel ledabyle zpracovaná práce vaší kamarádky grafičky měla své výsledky v podobě kterou jste si dodala a také finálně schválila. Tedy barevnost i ořez. Nutno dodat, že jste dle svých slov profesionální fotograf.

Možná by jste si měla svou chybu přiznat a nepředávat ji na nás. Já nevidím žádnou chybu u nás a vše bylo zpracováno jak bylo schváleno a že jste to takto vlastně nechtěla je na Vás.

Pěkný den, P.Pisklák

Hodnocená nabídka: Fotoobraz z vlastní fotografie
1. 12. 2017
Ramer7ccd

Zboží jsem stále neobdržel.

Vyjádření partnera
99print.cz - český výrobce fotoobrazů Před 4 roky

Dobrý den, pane Hrdličko,

Zboží jste neobdržel ve výrobní lhůtě z důvodu, že jste nereagoval na naši zprávu kterou jste prokazatelně obdržel dne 28.08.2017 08:23:00.

Hodnocení na faktu, že jste vy sám nereagoval na upozornění ohledně jedné ze dvou dodaných fotografií je s politováním nepravdivé. Reakce z Vaši strany přišla až 2.10., tedy 2 dny po hodnocení a je velmi zvláštní, proč se nás snažíte poškodit, ale to víte jen vy sám a celkově nás to mrzí.

Pěkný den
Pavel

Hodnocená nabídka: Monumentální fotografie XXXL
30. 9. 2017
Petr

nebylo dodáno

Hodnocená nabídka: Fotoobraz z vlastní fotografie
19. 7. 2017
Petra

Kominukace s prodávajícím. Zakoupila jsem 5 fotoobrazů, jeden jsem musela nahrat přes uschovnu. A ve zprávě jsem prosila o spojeni objednávky. Objednavka mi spojena nebyla a do dnes nemám doma pátý fotoobraz.

Hodnocená nabídka: Fotoobraz z vlastní fotografie
31. 5. 2017
miloslava

Objednala jsem si fotografie 90*60 a 60*40, rozliseni mnou zaslanych fotografii bylo i vyssi, nez bylo udano. Tesila jsem se jak budu mit krasnou vzpominku na ocich. Fotografie me velice zklamaly, tmave, vubec neodpovidajici barvy, jakoby rozpyte. Za me bohuzel nedoporucuji.

Vyjádření partnera
99print.cz - český výrobce fotoobrazů Před 4 roky

vážená paní Odehnalová,
Tiskový výsledek je zrcadlem Vašich fotografií.
Rozlišení je jen jedna položka potřebná k tisku. Neznamená to, že pokud máte velké rozlišení, máte i kvalitní fotografii. Rozlišení máte v pořádku, ale nemáte fotografie perfektně doostřené, tím vzniká neostrý výsledek.

Spoléháme se, že pokud je foto po stránce rozlišení v pořádku, že zákazník si foto před zasláním dobře prohlídne. Máte k dispozici a že jste si pečlivě foto neprohlídla není opravdu naše vina.
Výsledek je tak kvalitní jako je kvalitní podklad který dodáváte a Vaše výtka je celkem zvláštní, ale je již dána.

Pěkný den
Pavel

26. 5. 2017
Jana

Prodejce pro PPL udělá firemní zásilku z důvodu levnější přepravy a tak Vás PPL nekontaktuje, že vezou balíček. U firemních objednávkách se to nedělá. Takže vůbec netusite, že něco vezou a když jste jako normální člověk v práci, tak to pošlou zpátky a vy jestli chcete fotky, musíte přepravu zaplatit znovu a celý kolotoč se opakuje. Prodejce samozřejmě od toho dává ruce pryč..

10. 5. 2017
Kateřina

Obraz mi byl doručen rozbity.

Vyjádření partnera
99print.cz - český výrobce fotoobrazů Před 4 roky

Dobrý den, paní Šmolová,

Rozbitý obraz byl díky přepravě, hodnotíte naši práci, nehodnotíte přepravce.

Momentálně spolu komunikujeme, nabídli jsme Vám vrácení peněz i když jsme nic nezavinili a s přepravcem si vše vyreklamujeme sami. Udělali jsme pro Vás maximum i když nejsme viníky situace. Je zvláštní jakým způsobem hodnotíte, ale každý je jiný.

Pěkný den
Pavel

Hodnocená nabídka: Fotoobraz z vlastní fotografie
30. 3. 2017
Jakub

Objednáno 27.2. předáno poště 21.3. Při zaslání fotografií ve 300dpi mi bylo řečeno, že jsou velké, tak jsem je předělal na 150dpi – takže vlastně o 50% horší kvalita, ještě před zpracováním. Co se týče zpracování dovolil bych si to porovnat s levným papírem ve školním plotteru. Kdo má tedy tuto možnost, nemusí zbytečně utrácet 4× tolik (po slevě). Možná bylo přehnané mé očekávání, že to bude kvalitní alespoň jako vytištěná fotografie na domácí inkoustové tiskárně. K té to má bohužel daleko :(

Vyjádření partnera
99print.cz - český výrobce fotoobrazů Před 4 roky

Dobrý den, pane Jirsa,

Zaslal jste nám fotografie které měly obsah přes 40Mb což je extrémní a na kvalitě takový objem nepřidá. Dohodli jsme se na redukci do 20Mb.

Porovnání s levným papírem je zcela zavádějící. Pravděpodobně jste si myslel, že bude lesklý, ale v nabídce není lesklá verze nýbrž satin, tedy je to pololesk a je velmi kvalitní. Papír používáme již léta.

Co se týče odeslání, je možné, že došlo ke zpoždění za které se omlouvám, někdy jsou velmi vytížené datumy. Snažíme se o rychlé dodání, ale někdy se může tento problém přihodit.

Hodnocení nás mrzí, ale nyní již je dáno.

Přeji pěkný den
Pavel

28. 3. 2017
Lucie

Celková ochota personálu není uspokojující. Bohužel člověk není žádný IT manager, aby poslal přesné foto k vytisknutí.

Vyjádření partnera
99print.cz - český výrobce fotoobrazů Před 4 roky

Dobrý den paní Juláková,
Je zvláštní, že hodnotíte jen jeden den po uplatnění objednání. Fotografii s Vámi řeším již v 5 mailem kdy Vám vysvětluji co máte za problém a co by bylo nejlépe.

Opravdu považujete několikáté doporučení, aby jste neměla špatně zahnuto za aroganci? ¨

Jak můžete hodnotit produkt který ještě vůbec nemáte doma? Koláž si musíte opravdu přepracovat, nemáme zdrojové obrázky a úprava není možná.

Opravdu máte zvláštní postup a přístup, ale s tím nic nenaděláme, možná se nad svým jednáním zamyslíte s odstupem času.

Pěkný den
Pavel

Hodnocená nabídka: Fotoobraz z vlastní fotografie
14. 3. 2017
Lucinka

Zatim mi nic nedorazilo ani me firma nekontaktovala

Vyjádření partnera
99print.cz - český výrobce fotoobrazů Před 4 roky

Dobrý den,

Vaše nekorektní hodnocení nás mrzí z mnoha důvodů.

Výrobní lhůta pro fotoobrazy je 11 pracovních dnů jak jste informována před objednáním i poté. Ve vašem případě je výrobní lhůta do dnešního dne a zítra se objednávka odesílá.

Potvrzení objednávky máte, potvrzení voucherů také a jiný důvod abychom Vás obtěžovali e-mailem není.

Vaše hodnocení je nekorektní, výrobek nemáte ještě doručen, výrobní lhůta ještě neuplynula, co je tedy obsahem hodnocení opravdu netuším.

Pěkný den

P.Pisklák

Hodnocená nabídka: Fotoobraz z vlastní fotografie
31. 1. 2017
Radka

Dohoda se službou PPL byla na hrozné úrovni.

Vyjádření partnera
99print.cz - český výrobce fotoobrazů Před 5 roky

Dobrý den,

To nás mrzí, nicméně hodnocení by mělo patřit nám a ne PPL, hodnotíte naši práci. Předpokládám spokojenost s obrazem který jsme vyrobili my jako 99print, ale s PPL to nebylo nejlepší.

20. 12. 2016
Petr

Nic.

Doba dodání má být do 14 dnů od objednávky. Už jsou to 3 týdny a nic nepřišlo. jsem zklamaný.

Vyjádření partnera
99print.cz - český výrobce fotoobrazů Před 5 roky

Vážený pane Doležale,

Vážně netuším z jakého důvodu jste se rozhodl poškodit naše jméno. Hodnocení se nezakládá na pravě ani z 1%.

Objednal jste 7.11., tentýž den jsme Vám poslali upozornění, že je dodaná fotografie na objednaný formát nedostačující. Od této chvíle jste nereagoval i když jste prokazatelně zprávu obdržel.

Dne 1.12. jste ohodnotil a až poté nám zaslal 1.12. ve 22:45 náhradní fotografii.

Vážně považujete takové jednání za férové, nezdá se Vám, že je chyba na Vaší straně? Máme snahu dodat obraz v co nejlepší kvalitě a ne jen tak něco. Dovolili jsme si tedy Vás oslovit o novou fotografii, aby byl výsledek hlavně pro Vás výborný.

Bohužel musím konstatovat, že naše snaha se nám vrátila v takovém hodnocení. Možná by jste se měl nad tímto jednáním zamyslet a tímto způsobem nejednat pokud není druhá strana vinná.

P.Pisklák, majitel

Hodnocená nabídka: Fotoobraz napnutý na plátně
1. 12. 2016
Julie

Po objednání mi dorazil mail, že formát fotky nevyhovuje a že bude potřeba provést úpravu, dále jsem se domlouvala s grafikem na úpravě, ale bohužel komunikace vázla a nakonec moji objednávku nestihnou vyřídit, byť jsem ji dělala měsíc dopředu a fotoobraz nestihne dojít do termínu. Jednalo se o dárek k narozeninám pro přítele, takže jsem velmi zklamaná a v budoucnu již nebudu objednávat :(

Vyjádření partnera
99print.cz - český výrobce fotoobrazů Před 5 roky

Vaše hodnocení se bohužel nezakládá na pravdivých údajích paní Skřebská.

Objednala jste 25.7., hodnotila jste 2.8. tedy 6. pracovní den od objednání bez obdržení zakázky či překročení výrobní lhůty. Datumy uplatnění a hodnocení jsou tady viditelné pro každého a je zřejmé, že jste nic měsíc předem neobjednávala. Výrobní lhůta je do 11 prac. dnů, 14 dnů běžných.

Komunikace vázla na Vaši straně, neodpověděla jste na náhled, kdy jsme Vás upozornili na špatný formát a nevyrobili svéhlavě nějaký obraz.
Fotografie postrádala okraje k zahnutí.

Odpovězeno Vám bylo vždy z naši strany dle statistiky do max. 2h.

Měli jsme spolu telefonický rozhovor chvíli před hodnocením ( 2.8.), kdy jsem Vám slíbil, že obraz vyrobíme dříve. Následuje hodnocení které se nezakládá ani na 1% pravdy což je smutné.

Máme zájem vyrábět vždy pěkné a kvalitní obrazy a za tuto snahu jste nás odměnila zvláštním způsobem.

Hodnocená nabídka: Fotoobrazy napnuté na plátně
2. 8. 2016
Jitka

Kvalita obrazů velmi špatná.
Velmi dlouhé čekání .
Arogantní a nevstřícné jendání pri jakekoliv komplikaci či změně.

Vyjádření partnera
99print.cz - český výrobce fotoobrazů Před 5 roky

vážená paní Kučerová,

Níže zakládám kopii naši komunikace. Byla jste upozorněna, že fotografie ( scan ) nemá potřebné okraje pro zahnutí a zaslali jsme Vám náhled. Nikdy hlavy a podstatné věci takto nezahýbáme.

Bylo navrženo, že uděláme úpravy fota a na výběr jste měla 2 placené a 2 neplacené varianty.

Pokud považujete za aroganci, že jsme si Vás dovolili upozornit na zahnutí a nabídli řešení, poté se nedá nic dělat.

Zpracováno a odesláno bylo po schválení za 6 prac. dnů.

Kvalita tisku vychází vždy z fotografie, dodala jste scan staré fotografie a tento přesný scan byl také natištěn. Bereme na vědomí při takové fotografii, že zákazník ji má jako vzpomínku a novou vytvořit nelze.

Níže je kopie komunikace mezi námi a Vámi.

5/ 99print:
Dobrý den,

Děkuji za schválení, bude zařazeno do výroby.

4/ Zákazník:

Souhlasím s návrhem.

99print:

3/ Dobrý den,

Doporučuji přečíst info k fotografiím, chybí jakékoliv okraje, můžete také foto vyměnit. Úpravy zdarma možné nejsou a také je zdarma neposkytujeme.

Pokud si přejete storno, napište na Slevomat o strono voucheru kvůli nevyhovující fotografii. Poštovné by se vracelo od nás, problém se stornem nevidím.


2/ Zákazník :

Dobrý den ,

Objednala jsem si u vás fotografii na plátno za předem danou cenu.
Pokud fotografii nejde zdarma upravit tak, aby nebyli oříznuty hlavy - vraťte peníze za zboží i poštovné.

Pokud to umíte upravit tak , aby to vypadalo "hezky" . Udělejte to a zásilku mi odešlete.

Hezký den .


1/ 99print :

Dobrý den,

Bohužel obrázky nelze ideálně umístit díky absenci potřebných okrajů 3cm ( každá strana ) na zahnutí, posílám náhled tisku viz. příloha.

Větší tvar označuje celkový tisk, prostor mezi tvary je bok rámu a vnitřní tvar je pohledová strana.

Možnosti úpravy:

1/ Grafické nadstavení na boční strany rámu. Obrázek bude volně pokračovat a motiv nebude oříznutý. ( typ úpravy není vždy možný, navrhneme řešení dle aktuálního obrázku ) Cena většinou do 100,-/ks.

2/ Nadstavení na hrany obrazu podobnou barvou jako je obrázek. Jedná se možnost která je proveditelná u většiny fotografií, pokud nejsou například širokoúhlé nebo jinak odlišné vzhledem k poměru stran. Výsledkem je obrázek na pohledové straně a boční hrany v podobném odstínu jako obrázek. Cena této úpravy a rámování na hranu je 70,-/ks.

Možnosti zdarma

1/ Výměna obrázku za jiný, který nám zašlete. Netvořte prosím novou objednávku, jen zašlete fotografie odpovědí, případně přes uschovna.cz

2/ Schválení zaslaného náhledu


Každý typ úpravy není vždy proveditelný, navrhneme řešení dle aktuálního obrázku.

V mezidobí úprav do finálního schválení z Vaší strany, se doba pro výrobu pozastavuje. Začínám opět běžet od Vámi zaslaného schválení tisku.

Budu očekávat Vaše vyjádření.

- pro jakékoliv změny odepište prosím na tento e-mail s číslem Vaší objednávky v předmětu e-mailu (nemažte prosím historii komunikace)
--

19. 4. 2016
Aneta

Stránky eshopu, pro vložení fotografie mala kapacita. Foto přišlo – hrozná kvalita. Vice bych neobednavala.

Vyjádření partnera
99print.cz - český výrobce fotoobrazů Před 5 roky

Kvalita fotografie je vždy totožná jako předloha.Tiskárny jen kopírují Vámi dodanou předlohu v plném rozsahu.

Pokud je Vaše foto domácí kvality a navíc neostré jako dodané foto, výsledek bude totožný. Předpokládáme, že takto se Vám foto líbí.

Na prvotřídní výsledek potřebujete prvotřídní fotografii, doporučuji návštěvu profesionálního fotografa.

Kapacita e-shopu je dostačující, jen jste foto neodborně upravila na obří rozlišení a tím neúměrně zvýšila obsah fotografie.

19. 2. 2016
Tomáš

nebyla splněna dodací lhůta

3. 1. 2016
Jarmila

Vybledlé barvy

2. 11. 2015
Marcela

Relativně rychlé dodání.

Fotoobraz je vybledlý, neodpovídá předloze. Stejnou fotku jsem jako fotoobraz použila u jiné firmy a výsledek byl o moc lepší.

Vyjádření partnera
99print.cz - český výrobce fotoobrazů Před 6 roky

Dobrý den,

Fotoobraz kopíruje předlohu kdy tiskneme ve vysokém rozlišení. Pokud například byl v předchozím tisku vyroben na lesklou verzi, bude obraz rozdílný stejně jako mat a lesk i když barevnost bude stejná.

9. 9. 2015
Pavla

Firmu jsem požádala aby mi vyměnili fotku za jinou kterou jim zašlu později než byl termín využití voucheru .. napslai že OK a pak mi udělali fotoobraz z původní fotky :( ..

Vyjádření partnera
99print.cz - český výrobce fotoobrazů Před 6 roky

Obrazy jsme vyrobili dle objednávky a asi uspěchali. Psala jste, že máte focení, ale už žádná další reakce neproběhla, foto dodáno nebylo delší dobu. Při kontaktu pro osobní odběr jste také nic nenamítala a při osobním odběru jste byla spokojena, mluvili jsme spolu osobně.

6. 3. 2015
Barbora

Vyhotoveni spatneho formatu

Vyjádření partnera
99print.cz - český výrobce fotoobrazů Před 6 roky

Uznávám naší chybu, byla Vám nabídnuta plná kompenzace. Objednávka byla uskutečněna chybně, poté jste opravila, ale už jsme to špatně zaznamenali a tím vznikla chyba na naší straně.

2. 1. 2015
Pavel

Fleky na plátně

Vyjádření partnera
99print.cz - český výrobce fotoobrazů Před 6 roky

Hodnocení nás velice mrzí.
Při detailním ohledání fotografií jsem zjistil, že se nachází objekt který vypadá jako flek již na dodaném fotu.

1. 1. 2015
Karolína

Naprosto nespokojená.
2× mi doručili obraz a 2× byl poškozený.
Je pravděpodobné, že to mohlo být způsobeno přepravou, ale obalení papírem a zabalení do kartonu nepovažuji za řádné balení takto velké fotografie.

Hodnocená nabídka: Krásná maxi fotografie 90x60 cm
23. 5. 2014
Jan

Jedna se pouze o obyčejnou fotku, zádný rám nic, na netu je to prezentováno fotkami jako obraz v platně, je to obyčejná fotka
Předražené !!! Nedoporučuji!!!! Fiktivní prodejní reklama!!!! Nekorektní!!!!!!

Hodnocená nabídka: Maxi fotografie 90x60 cm
25. 3. 2014
Jana

Špatný ořez, špatné barvy (šedá místo bílé, ostatní barvy nevýrazné), rozpadlý obraz.

Hodnocená nabídka: Maxi fotografie 90x60 cm
18. 12. 2013
Některá hodnocení jsme vynechali, protože neobsahují slovní hodnocení.