Hodnocení podniku  99print.cz - český výrobce fotoobrazů

4,7/5 (6 521 hodnocení)
Pouze ověřená hodnocení
Všechna hodnocení pochází od zákazníků, kteří zakoupili a využili službu podniku na Slevomat.cz
JÍLKOVÁ

Obraz pekne zpracovaný, kvalitní

Baleni ne úplně důkladné, zabaleno pouze v kartonu, prislo natrzene, plátno naštěstí ok

30. 11. 2020
Eva

Složitost celého systému. Ostatní firmy co nabízejí totožný produkt mají mnohem jednodušší systém na vytvoření obrazu.

30. 10. 2020
Katerina

Chybí část hlavy …

20. 7. 2020
Duffo

CHYBÍ POUTKO NA ZAVĚŠENÍ!

30. 6. 2020
Alisa

Chybejici hacky na poveseni obrazu, program zasahuje do fotografie orezavanim

Hodnocená nabídka: Fotoobraz z vlastní fotografie
12. 6. 2020
Milada24

Hezké zpracování.

Dodani trva velmi dlouho.

Hodnocená nabídka: Fotoobraz z vlastní fotografie
10. 5. 2020
Pavlína

Vybrali jsme fotku, která se po zadání nevešla celá na obraz – kraje byly ořezané, zdůraňuji, že to byla kvalitní fotka od fotografa, ne nic z mobilu. Obrátili jsme se na dodavatele, aby nám poradil, resp. aby fotku přizpůsobil tak, aby se vešla, ale bylo nám sděleno, že to nelze a máme vybrat jinou fotku. Což jsme tedy udělali, ale pouze z důvodu, aby nám voucher nepropadl.

Vyjádření partnera
99print.cz - český výrobce fotoobrazů Před 9 měsíci

Dobrý den,

Kvalita fotografie nemá přímou souvislost s poměrem stran. Pokud si vyberete voucher na formát který Vám nesedí a máte například širokoúhlé foto, tak se foto ořízne. Nelze bez deformace přizpůsobit foto obrazu na který se jednoduše nevejde a tak jste byla také správně informována.

Pokud Vám sdělíme, že není možné takto foto upravit, možné to opravdu není a hodnocení je přinejmenším mrzuté.

Vždy je možnost voucher stornovat, není pravdou, že jste musela objednat, nemusíte.
Možnost ověření vhodnosti a ořezu máte také kdykoliv před koupí v on line editoru, případně dotazu na vhodnost fotografie.

Pěkný den
Pavel

Hodnocená nabídka: Fotoobraz z vlastní fotografie
27. 4. 2020
Kateřina

Bohužel na plátně byla chyba bílá tečka uprostřed obrazu, zrovna, kde to má být do černa, ale neřekla oválná jsem, s tím je víc práce než užitku

Vyjádření partnera
99print.cz - český výrobce fotoobrazů Před 10 měsíci

Dobrý den, paní Fantová,

Děkujeme za hodnocení.
Jestliže se na obraze nacházel kaz máte samozřejmě možnost je poslat k nám na reklamaci. Nemáme bohužel ani e-mailovou zmínku o vadě kterou popisujete. Nyní po 4 měsících je dost obtížné pro nás posoudit.

Věřím, že přesto Vám obraz udělal radost:-)

Pěkný den
Pavel

Hodnocená nabídka: Fotoobraz z vlastní fotografie
19. 3. 2020
Kamil

Myslím si, že samotná kvalita obrázků mohla být lepší…

Hodnocená nabídka: Fotoobraz z vlastní fotografie
16. 3. 2020
Zdeňka

Zhotovení v pořádku, barvě obrázku pěkné.

Vše proběhlo bez problému.

Hodnocená nabídka: Fotoobraz z vlastní fotografie
10. 3. 2020
Augustin

Platno v poradku.

Dřeveny ram mizerne pevnosti a konstrukce. Nepresne rezy.

Hodnocená nabídka: Fotoobraz z vlastní fotografie
13. 12. 2019
Jitka

komunikace, přehlednost webu

Hodnocená nabídka: Fotoobraz z vlastní fotografie
17. 10. 2019
Jaroslav

neochota upravit fotku

Hodnocená nabídka: Fotoobraz z vlastní fotografie
11. 10. 2019
Roman

Asi jen cena

Komplikovanější vyřizovaní, termín až poslední den(ale v termínu takže OK), kvalita není TOP – ale za tu cenu asi v pohodě..

Hodnocená nabídka: Fotoobraz z vlastní fotografie
3. 10. 2019
Andrea

Obraz došel velmi brzo.

Bohužel ale došel v divné kvalitě, asi má chyba…ale je to divné, měla jsem velmi kvalitní foto a i dle parametrů vše souhlasilo. :-)

Hodnocená nabídka: Fotoobraz z vlastní fotografie
19. 8. 2019
Lucie

Doprava

Hodnocená nabídka: Fotoobraz z vlastní fotografie
13. 8. 2019
Sandra

Celkem jsme si nechali zhotovit 5 objednávek. Kvalita velmi dobrá – jen na jednom obrázku jakoby chlup, ale při pohledu z dálky nebylo nic vidět. Hodnotíme průměrně, protože jsme objednávali i od jiných dodavatelů a kvalita stejná. Zde vyšlo finančně výhodněji díky slevomatu.

Malinko mě mrzí komunikace a nemožnost vyjít zákazníkovi vstříc. Potřebovali jsme obrazy zhotovit o 2 prac. dny dříve, uvedli jsme žádost již při objednávce a následně i připomněli – byli jsme ochotni poskytnout i příplatek vzhledem k tomu, že respektujeme, že každý má na práci určitý čas a urychlení by bylo na úkor času stráveného ve firmě. Na žádost v objednávce přišla jen standardní automatická odpověď a i následně byla zdůrazněna lhůta 11 prac. dní. Chápu je to naše chyba, že jsme si neuvědomili, že jsou tam státní svátky, ale jsme jen lidi a myslím, že by dva obrazy by nikoho nezdržely na tolik, aby se nedalo vyjít vstříc.

Vyjádření partnera
99print.cz - český výrobce fotoobrazů Před 2 roky

Dobrý den,
Děkujeme za hodnocení.

Bohužel nebylo v našich silách vyrobit objednávku o několik dnů dříve. Měsíc květen obsahuje svátky a objednávek byla velká spousta. Vyrábíme objednávky podle přijetí. Nepřijímáme žádné příplatky a k zákazníkům přistupujeme férově a nerozdílně jediný rozhodující faktor je datum přijetí. Pokud bychom takto postupovali, čekali by ostatní zákazníci mnohem déle. Vždy se snažíme vyrábět co nejdříve a co nejlépe.

Bylo Vám přes e-mail na dotaz sděleno, že nelze dřívější výrobu zaručit. Jen škoda, že hodnotíte výrobek který byl dle datumu kdy jste hodnocení vytvářela ještě u nás.
Také jsme Vám jeden obraz zdarma upravili.
Vyrobili jsme v uváděném termínu a i doručili.


Pěkný den
P.Pisklák

Hodnocená nabídka: Fotoobraz z vlastní fotografie
15. 5. 2019
Stana

Hezké barvy i kvalitní

Jedina firma u které je problém s pracnými úpravami, nejsou schopni sami upravit jako jiní a nebo za to účtují další peníze. Obrázek jsem zmenšila na minimum aby byl velký okraj pro ohnuti a přesto došlo velmi oriznute že dost horní části chybí. Mrzelo mě to protoze úpravy podle jejich požadavků mi daly zabrat a bylo to k ničemu. Mohli by být flexibilnější pri úpravě a zadarmo jako jiné firmy.

Vyjádření partnera
99print.cz - český výrobce fotoobrazů Před 2 roky

Dobrý den, paní Schmidtová,

Děkujeme za hodnocení.

Na skutečnost, že úpravy jsou zpoplatněny jste informována již při nákupu i s možnými doplatky. Vždy máte možnost foto zaměnit.
Posílali jsme Vám náhled ke schválení. Schválila jste si zaslaný náhled. Jestliže stvoříte koláž bez ohledu na poměr stran vůči objednanému obrazu a požadovaných okrajů je ji poté nutné upravit, aby něco nechybělo.
Pěkný den
P.Pisklák

Hodnocená nabídka: Fotoobraz z vlastní fotografie
8. 4. 2019
Ivana

barva není odolná otěru. když se bude otírat prach, nevím.

Vyjádření partnera
99print.cz - český výrobce fotoobrazů Před 2 roky

Dobrý den,
Děkujeme za hodnocení.
Obrazy lze oprášit běžně prachovkou. Určitě neotírejte obraz hadrem s vodou nebo chemickými přípravky.

Pěkný den
P.Pisklák

Hodnocená nabídka: Fotoobraz z vlastní fotografie
31. 3. 2019
Jaruš

program

Hodnocená nabídka: Fotoobraz z vlastní fotografie
3. 3. 2019
Misij

Líbí se mi použitý materiál na plátno – krásně jemný.

Už kdysi jsem si od této firmy nechala udělat plátno a jak bylo krásné, tentokrát ale zklamání, jelikož barvy vypadají vybledle. Nevím, jestli to je tiskárnou…ale když to srovnám s původní fotkou, tak opravdu škoda barev :-(

Hodnocená nabídka: Fotoobraz z vlastní fotografie
17. 10. 2018
Novotna3

Barvy výsledného obrazu

Hodnocená nabídka: Fotoobraz z vlastní fotografie
18. 7. 2018
Evamr

komunikace pouze po e‑mailu – v pořádku

dlouhá doba dodání

Hodnocená nabídka: Fotoobraz z vlastní fotografie
16. 7. 2018
Zsuzsanna

Vse probehlo v poradku. Na jednicku.

Fotka neni tak ostra. Ale nepriklanim to chybe obchodu, ale mozna chybe kvality fotky.

Hodnocená nabídka: Fotoobraz z vlastní fotografie
13. 7. 2018
Kristýna

Kvalita tisku a plátna mě příliš nenadchla. Obraz byl vyvolán z fotografie přímo od profesionálního fotografa a byla v dostatečném rozlišení, ale na obrazu barvy nejsou dostatečně kontrastní a celkově obraz vypadá ne úplně ostře. V porovnání s nedávno dělaným fotoplátnem od jiné firmy se to vůbec nedá srovnat. Za mě spíše zklamání :(

Vyjádření partnera
99print.cz - český výrobce fotoobrazů Před 3 roky

Děkujeme za Vaše hodnocení.

Výsledek je vždy tak kvalitní jako je dodán podklad.

Foto je asi od fotografa, nicméně je kvalita velmi nízká a to bohužel tak, že i telefony mají mnohem lepší kvalitu.

Doporučil by jsem Vám si foto prohlédnout, není možné, aby totožné foto bylo vytištěno v úplně odlišné kvalitě jinde. Pravděpodobně jste si nechala tisknout jiné foto v mnohem lepší kvalitě.

Pěkný den
Pavel

Hodnocená nabídka: Fotoobraz z vlastní fotografie
26. 6. 2018
Jana

Kvalita platna

Obraz nemá otvory ani háčky na zavěšení, nevyváženost obrazů

Vyjádření partnera
99print.cz - český výrobce fotoobrazů Před 3 roky

Dobrý den,

Děkujeme za Vaši recenzi.

Nenabízíme v akci žádné háčky a ani tímto nejsou poté dodány. Zašení se provádí na šroubek nebo hřebíček. Obraz vyvážíte posunutím buď na pravou či levou stranu, aby se dostal do roviny.

Pěkný den
Pavel

Hodnocená nabídka: Fotoobraz z vlastní fotografie
17. 5. 2018
Anita

Fotografie super

Dodání ppl příšerné a bohužel to tady výrobce vubec nechtěl řešit

Hodnocená nabídka: Fotoobraz z vlastní fotografie
23. 4. 2018
Meibel

nízká cena a relativně rychlé doručení, pevný dřevěný rám..

příliš tmavé barvy.. fotografie nevypadá tak jako vyvolaná ani jako v PC.. zbytečné ztmavení a slití barevných odstínů..

Hodnocená nabídka: Fotoobraz z vlastní fotografie
26. 11. 2017
Romana

Komunikace obchodu fajn, zpracování a doprava rychlá

Pokud fotky nesedí rozměrově s je třeba je upravit, je to zpoplatněno :(

Hodnocená nabídka: Fotoobraz z vlastní fotografie
5. 11. 2017
Daniela

pěkné barvy

Došlo k záměně fotoobrazů, takže mi nedošel můj, ale cizí. Špatně poslané fotoobrazy jsme si přeposílali, náklady nám byly proplaceny. Ovšem tato chybička stála dosti mého času.

Hodnocená nabídka: Fotoobraz z vlastní fotografie
4. 10. 2017
Aneta

Různé poplatky za zpracování plátna.
Dlouhá doba zpracování.
Neobsahuje háček na pověšení obrazu.

Hodnocená nabídka: Fotoobraz z vlastní fotografie
27. 7. 2017
Jitka

Presto, ze moje fotografie splnovala kvalitu pri nahravani, tak hotovy obraz pusobi rozmazane.

Vyjádření partnera
99print.cz - český výrobce fotoobrazů Před 4 roky

Dobrý den,

Pokud na Vás působí obraz rozmazaně, byla nedoostřená fotografie. Tisk je ve špičkové kvalitě a výsledek je vždy zrcadlem dodané fotografie která byla dodána Vámi.
Předpokládáme, že si fotografii před zasláním důkladně prohlédnete a s mírným nedoostřením počítáte. Foto může mít ohromné rozlišení, ale neodráží to nedoostření či jiné defekty.

Pěkný den
Pavel

Hodnocená nabídka: Fotoobraz z vlastní fotografie
15. 6. 2017
petra

rychlost dodání

špatně zabalené služba PPL která to přivezla po rozbalení byl rám celý pokřivený.naštěstí se to dalo lehce opravit

Hodnocená nabídka: Fotoobraz z vlastní fotografie
24. 5. 2017
Marek

Provedení,
Kvalitní zabalené,
Materiál

Dlouhá čekací doba,
Malá možnost přizpůsobení obrazu (konfigurátor)

Hodnocená nabídka: Fotoobrazy napnuté na plátně
22. 5. 2017
Jitka

Je to mooc pěkné

Ale nejde bohužel ze všech fotek, nakonec mám obraz ale ne z fotky co jsem původně chtěla a už bych nekoupila

Hodnocená nabídka: Fotoobraz z vlastní fotografie
16. 2. 2017
Jesterkajitula

Psala jsem email, a byl bez odezvy.bohužel.neměla jseem představu o výsledném obrázku aprosila jsem ať mi pošlou náhled.za mě zklamámí už jen z toho že se nikdo ani neobtěžoval ozvat.

Vyjádření partnera
99print.cz - český výrobce fotoobrazů Před 4 roky

Dobrý den,

Váš komentář nás mrzí, vyšli jsme Vám vstříc a foto zdarma upravili grafickým nadstavením.

Napsala jste nám: Pokud můžete tak mi pošlete finální náhled,nebo obraz upravte tak aby to vypadalo dobře.

Vybrali jsme druhou možnost, nezatěžovali Vás zbytečnostmi a rovnou foto upravili nad hlavama dětí, aby nebyly zahnuté. Mysleli jsme, že budete ráda a neutratíte navíc peníze za úpravu, ale opak je pravdou.

Bohužel je Vaše hodnocení neférové.

Přeji pěkný den
P.Pisklák

Hodnocená nabídka: Fotoobraz napnutý na plátně
14. 12. 2016
Zmexx

nekomplikované objednání a rychlé dodání

barvy byly na obrazu hodně přesvětlené, než na původní fotce,

Hodnocená nabídka: Fotoobraz napnutý na plátně
1. 12. 2016
Ivana

Výsledek fotoobrazu je dobrý.

Komunikace žádná. Ani odpověď na email o zaslaných podkladech, ani o tom, že to jde do tisku, ani o odeslání. Jen email, abychom zaplatili poštovné.
Balení je nedostačující. Lehká slabá lepenka. Lehko se protrhne a tím i plátno. Obal je k sobě přišitý sešívačkou. Drátky při vydavání mohou obraz poškodit. Rohy ošetřeny jen strečovou fólií, žádné papírové nebo plastové rohy.
Balení není řešeno dobře. Za balné by si člověk i připlatil.

Vyjádření partnera
99print.cz - český výrobce fotoobrazů Před 4 roky

Vážený pane Macku,

Vaše nás mrzí a níže doplňuji naše vyjádření.

Objednávka Vám byla potvrzena běžným způsobem jako každému zákazníkovi.

Dotaz jste nám žádný nezaslal pro případnou navazující komunikaci. Informace o odeslání jste obdržel info e-mailem z PPl jako každý zákazník v den odeslání.

Pokud je něco v nepořádku, zákazníka vždy informujeme, pokud je vše v pořádku, tak naopak zákazníka neobtěžujeme dalšími e-maily které jej nezajímají. Důležité pro Vás jako zákazníka je kvalita a doba zpracování kterou se snažíme mít hluboce pod avizovanou nejdelší dodací lhůtou.

Balení je dostačující, roztržení plátna nehrozí, má pevnost na tah osobního automobilu a desetitisíce bezproblémových dodaných zásilek nás o této skutečnosti denně přesvědčují. Rohy obrazu jsou opatřeny bublinkovou fólií, asi jste zapomněl poznamenat. Kartonová lepenka je 3VVl, tedy třívrstvá a plně dostačující k přepravě.

Pokud by se cokoliv nemilého při přepravě stalo, bereme plnou odpovědnost na sebe a škodnou událost vyřešíme a produkt znovu zašleme. Vše bez účasti zákazníka. Škodných událostí řešíme během roku max, 0,1% z celkových zásilek, tedy mizivý počet.

Závěrem popřeji pěkný den a věřím, že jste s výrobkem plně spokojen.

P.Pisklák

Hodnocená nabídka: Fotoobrazy napnuté na plátně
5. 11. 2016
Hana

plátno hezké

ale asi zrovna docházela nějaká barva, protože jak jsem nechala tisknout obraz kamarádce ze svatby, tak obličeje novomanželů byli více červené, než na původní fotce, kterou jsem zaslala k vytištění

Vyjádření partnera
99print.cz - český výrobce fotoobrazů Před 4 roky

Dobrý den,

Barva nám určitě nedocházela, pokud se tak stane, stroj se automaticky zastaví.

Tisk je realita Vaší fotografie, zobrazení v pc, tabletu či telefonu je jen zobrazení které si zařízení upraví dle nastavení. Například si dobarví pleťovou barvu, ale jen do zobrazení a do výsledné barevnosti se to nezapíše.

Barevnost fotografie, myslím tím reálné je takové, které vidíme v kalibrovaném prostředí a to také souhlasí s výsledným tiskem.

Tiskneme v té nejvyšší kvalitě, věřím, že jste s výsledkem spokojena a vysvětlení je dostačující.

Pěkný den

Pavel

Hodnocená nabídka: Fotoobrazy napnuté na plátně
25. 9. 2016
Filip

Obraz je dle představ, jako originální fotografie.

Vinou přepravce, který zřejmě neumí číst slovo Křehké! Firma PPL odřela roh balíku a tím i roh obrazu. Trochu se také rozklížil rám. Poškození není moc, ale je to bohužel vidět. Takže přepravci dávám mínus.

Hodnocená nabídka: Fotoobrazy napnuté na plátně
25. 8. 2016
Gabriela

Fotka zůstala krásná

Čekala jsem malířské plátno, ale vypadá to jako umělá hmota

23. 7. 2016
Radek

Rychlost zakázky

Konstrukce ramu

Vyjádření partnera
99print.cz - český výrobce fotoobrazů Před 5 roky

Konstrukce rámu je po technické stránce bezchybná, jestli došlo k nějakému poškození při přepravě, kontaktujte nás.

Od nás odchází obrazy vždy v perfektním stavu, aby byl zákazník maximálně spokojen.

28. 5. 2016
Petr

tisk nebyl dostetečně ostrý, nebyl jsem moc spokojen

Vyjádření partnera
99print.cz - český výrobce fotoobrazů Před 5 roky

Tisk je jen kopie dodané fotografie. Dostatečně ostrá fotografie= výborný a ostrý tisk, nádherný fotoobraz.

Pevně věřím, že na příští tisk se Vám podaří zajistit dostatečně ostrou fotografii, aby jste byl spokojen.

Bohužel po více než roce od dodání obrazu se nemůžeme přímo k dané fotografii vyjádřit, ale pravidlo kvalita = kvalita platí všeobecně.

11. 5. 2016
Lucie

komunikace celkem v pořádku, obrazy dorazily v pořádku

problémy s doručením, zaplatila jsem si službu PPL, která mě neupozornila na dodávání balíku, musela jsem si jej tedy vyzvednout na své náklady na depu, když jsem psala ohledně problému službě PPL, bylo mi sděleno, že zadavatel zaplatil „firemní balík“ tudíž prý není povinnost o doručení obeznámit… velké mínus

Vyjádření partnera
99print.cz - český výrobce fotoobrazů Před 5 roky

Informace k odeslané zásilce jste obdržela 2x e-mailem ( 1x náš shop a 1x PPL info ) v den odeslání a den před dodáním.

Nebylo nezbytné si zásilku vyzvednout na PPL, bylo by Vám po dohodě s PPL doručeno následující či jiný den dle dohody i na jinou adresu např. v zaměstnání.

Zásilky odesíláme levnější cestou, aby zákazník měl co nejmenší náklady na dopravné a také bylo možné sjednotit až 10ks obrazů do jedné zásilky.

Službu kdy Vás dopravce kontaktuje v den dodání také není námi nabízena a nelze ji očekávat.

2. 5. 2016
Yvona

Chteli po me 2× poštovné. 2× urgovali misto toho, aby si skutecne zkontrolovali, zda jsem zaplatila ci ne. Nastvalo me to a zbytecne jsem s dohledavanim platby apod. ztracela cas.. chyba samozrejme na me strane nebyla.
Jinak kvalita obrazů a rychlost dodani perfektní, to bych hodnotila nejlépe.

Vyjádření partnera
99print.cz - český výrobce fotoobrazů Před 5 roky

Bohužel nastala chyba s připsáním platby za poštovné v systému a tím se jevila objednávka s chybějícím poštovným.

Nepožadovali jsme poštovné 2x, ale 1x.

Reagovala jste až na druhou výzvu, snažili jsme se doručit ve slibovaném termínu do Vánoc.

Pokud bychom neměli snahu zboží doručit a tomto problému bychom nevěděli, obrazy by nám zůstaly neodeslány. Tím by jste neobdržela zboží do Vánoc.

Omlouváme za přílišnou snahu, kterou jste odsoudila jako obtěžování.

Jsme velmi rádi, že je zboží v pořádku a líbí se.

14. 1. 2016
Miroslava

Zpracování po technické stránce kvalitní

Okraj ponechán velmi široký kvůli zahnutí na rám – přesto kousek obrazu nejde vidět.

Vyjádření partnera
99print.cz - český výrobce fotoobrazů Před 5 roky

Dobrý den,

Popisovaný kousek je 1cm ořezu potřebný k výrobě.

Přesto pevně věřím, že jste s obrazem spokojena :-)

11. 1. 2016
Petra

rychlost dodání

Chybí něco, čím obraz přidělat, museli jsme si dodělat sami

Vyjádření partnera
99print.cz - český výrobce fotoobrazů Před 5 roky

Dobrý den,

Obraz zavěsíte jednoduše na šroubek ve zdi. Drží perfektně, pokud by byl nainstalovaný háček, obraz by Vám odstával od zdi.

Přesto pevně věřím, že jste s obrazem spokojeni :-)

10. 1. 2016
rebave

Dostupnost

27. 12. 2015
Eliška

poměrně rychlé vyřízení zakázky

Bílé tečky na černém pozadí způsobené tiskem a způsob uchycení orazu

Vyjádření partnera
99print.cz - český výrobce fotoobrazů Před 5 roky

Dobrý den,

Náš tisk byl bez nejmenších vad. Pozadí na Vaši fotografii není jednobarevné a obsahuje viditelnou zrnitost ( bílé tečky ). Zrnitost, případně vady nazývané sůl a pepř jsou vždy neseny dodanou fotografií a není nikdy způsobena tiskem.

Tisk je přesně dle předlohy ve vysokém rozlišení. Pokud jste si nepřála mít pozadí jaké na fotografii máte, bylo by nutné ji od zhotovitele nechat opravit, ale tisk je bez nejmenších vad a vždy je důkladně kontrolován před expedicí.

Pevně věřím, když si fotografii znovu prohlédnete, případně zvětšíte na monitoru, tyto vady shledáte sama a hodnocení uznáte za nekorektní.

Pěkný zbytek dne

99.print, P.Pisklák

20. 11. 2015
Tomáš

dobře vypnuté na plátno. Přišlo kvalitně zabalené.

fotka oproti originálu je vybledlejší, dlouhá dodací doba, nebyly na rámu háčky nebo očka na zavěšení (chápu ale, že to nebylo součástí nabídky – nicméně bych to očekával).

Vyjádření partnera
99print.cz - český výrobce fotoobrazů Před 5 roky

Dobrý den,

Barevnost tisku může být na nekalibrovaném monitou mírně odlišná od opravdového originálu fotografie. Srovnání na PC kdy si barvy zobrazení upravíte dle ideálního barevného vjemu je jen barevnost zobrazovací daného zařízení. Vyrábíme vždy originály s vysokým rozlišením.

Dodací lhůta rozhodně nebyla dlouhá, vytvářeli jsme Vám úpravy, celkově vázla objednávka jen na schválení z Vaší strany 7 pracovních dnů. Vyrobeno bylo po
schválení úprav a odesláno za 6 prac dnů. První pracovní den po objednání jsme Vám připravili náhled.

Celkem se zasláním prvního náhledu jsme měli objednávku u nás 7 prac. dnů kdy na ni bylo možné pracovat.

Celkem mě mrzí, že jste paní Hrzánová neocenila naši snahu, aby jste neměla ořízlé části obrazu a naše upozornění před výrobou.

13. 11. 2015